Înregistrare
Or


O nouă parola a fost trimisă către email-ul tău.

Până acum nu am avut oportunitatea pentru a evalua de ce este capabil Nintendo Switch. Titlul său reprezentativ, The Legend of Zelda: Breath of the Wild este un joc superb cu anumite deficiențe virtuale platformei pentru care a fost dezvoltat, Wii U. Switch aduce titlul de la 900p, la 1080p ce e greu de distins atunci când stai la distanță, pe canapea, dar discuția despre calitatea grafică rămâne aceeași. Cum putem evalua acest lucru?

Răspunsul scurt este că nu putem evalua pe deplin, dar avem indicii pentru a o face. Un comunicat recent al Sumo Digital este că titlul face aluzie la ceea ce Switch va fi capabil. Un platformer 3D bazat pe obiectele din mediul înconjurător, titlul folosind Unreal Engine 4 așa cum a fost discutat anterior. Ceea ce ese de remarcat este faptul că, în comparație cu ediția de PS4 a jocului, se pierde puțin din calitate. Dacă le pui unul lângă altul, vei observa diferența.

Desigur, o analiză aprofundată nu există. Videoclipul este mai jos dacă ești curios, deși o astfel de analiză poate fi o durere de cap care uneori induce valori clare pentru anumiți utilizatori. Ce trebuie să știți este că, cel puțin în cazul Snake Pass, titlul folosește Unreal 4 și a fost portat rapid și cu succes pe Switch, fără prea multe compromisuri.

Ceea ce rămâne de văzut este cum Unreal 4 se va descurca atunci când vine vorba de jocuri care sunt taxate mai mult pe partea vizuală. În teorie, argumentel pro și contra de a lucra cu acest engine pe Switch. La fel funcționează pentru punctele forte și punctele slabe ale Switch încercând să managerieze Unreal la diferite grade (probabil nefiind exploatat pe deplin de către Snake Pass).

Am văzut sclipiri promise de Fast RMX, o lansare pe Switch ce prezintă îmbunătățiri față de predecesorul Wii U. Adevăratul test, desigur, nu va veni din titluri Wii U sau unele noi ce sunt reconstruite pentru platforme acum scoase din uz, Nintendo, cu un an înainte. Mergând cu un pas în față, chiar dacă Unreal Engine 4 e mai solicitant decât Snake Pass pentru Switch.

graficii

Dacă Rockstar Games, ca exemplu, niciodată nu o să lanseze un titlu pe Switch, pentru mine e mai important un scenariu GameCube decât un scenariu Wii. Nu e că nu pot, e mai mult că nu vor. Cu titluri ce ating rezoluții 4K pe PS4 Pro și Xbox One S, neputând convinși că un titlu precum Red Dead Redemption 2 poate fi miniaturizat la 720p și să arate bine pe un Switch. Soarta acestor lansări e determinată de partea hardware în mare parte. Dacă Call of Duty va veni pe Wii, totul este posibil.

În cele din urmă, hardware-ul Switch va străluci cu adevărat când Nintendo își va dezlănțui potențialul având în vedere poate face Breath of the Wild cu Wii U, și n-am văzut nimic încă. Armele vor fi probabil lansate când se va putea face trecerea pentru majoritatea titlurilor, urmată de Super Mario Odyssey ceea ce o să fie o plăcere grafică adevărată. La fel se poate spune despre Super Mario Galaxy ce are o calitate superbă pe Xbox 360, realizată cumva la 480p pe Nintedo.

graficii

Lasa un comentariu
%d blogeri au apreciat: