Aaero review
Muzică9.5
Raport calitate/preț8
8.6SCOR
0.0

Aaero este un joc indie de acțiune, care are la bază muzica și ritmul, dezvoltat și distribuit de Mad Fellows. El s-a lansat pe data de 11 aprilie 2017. Dezvoltatorul spune despre el că este ceva unic, care nu seamănă cu nimic ce s-a lansat până în prezent.

Ideea jocului este simplă, tu vei controla un obiect asemănător cu o navă spațială care se deplasează pe un traseu bine stabilit, scopul tău este să ajungi cât mai departe fără să te lovești de obstacolele care devin din ce în ce mai greu de ocolit pe măsură ce avansezi. Jocul cu siguranță mi s-a părut unic.

Jocurile de acțiune bazate pe ritm nu mai sunt la fel de căutate cum erau odată. După explozia jocurilor precum Guitar Hero și Rock Band din anii 2000, acest gen nu s-a mai bucurat de prea multă faimă, ba chiar la un moment dat părea că a rămas fără idei și că în cele din urmă se va stinge. Din câte se pare soluția a fost reîntoarcerea la ideea de bază. Deși nu pentru toată lumea, jocurile precum Rez au schimbat industria în 2001. Tot un joc bazat pe ritm, dar care se axează mai mult pe experiență și gameplay, decât pe pe distrugerea mâinilor și repetarea nivelelor pentru un scor cât mai mare.

Noul joc de la Mad Fellow Games are la bază două idei foarte specifice, pentru a reuși să câștigi trebuie să știi să combini cele două idei de bază. Pentru început trebuie să te folosești de joystick pentru a-ți mișca nava dintr-o parte în alta într-un spațiu 2D, scopul tău este să stai cât mai aproape de linia din mijlocul ecranului care se va modifica în funcție de beat-ul cântecului din fundal, deci găsirea ritmului este un pas destul de vital. Cea de-a doua parte constă în ceva natural, iubit de majoritatea gamerilor și anume distrugerea unor monștri mari. Folosindu-te de cel de-al doilea joystick trebuie să țintești și să lovești inamici. La început s-ar putea să pară destul de dificil să îți păstrezi poziția pe linie și să ținteși în același timp, dar cu puțină practică și puțin timp, cu siguranță te vei obișnui.

Un lucru care aș putea spune că m-a deranjat este că unele nivele sunt prea lungi, de multe ori stăteam și zece minute să termin un nivel, chiar dacă jocul nu pare că s-are repeta, pur și simplu unele nivele sunt prea lungi. Chiar dacă jocul este exclusiv pentru controller, pot spune că nu simt nevoia de încerca să îl joc de pe tastatură și chiar cred că ar fi imposibil, nava se mișcă suficient de repede și poți face unele manevre foarte rapide, chiar impresionante.

Și la grafică jocul se aseamănă cu Rez, culori foarte puternice și radiante, cu elemente futuristice și roboți. Deși stilul ales nu este foarte complex, jocul chiar arată foarte bine. Muzica, un element foarte important din joc este foarte bine aleasă, în principal dubstep și uneori puțin trap, dar foarte puțin. Împreună, stilul grafic și muzica creează o atmosferă foarte plăcută care va face ca jocul să nu te plictisească.

Aaero este un joc foarte bine realizat, cu o atmosferă foarte plăcută și muzică bună. Eu apreciez încercarea celor de la Mad Fellows Games de a încerca să readucă pe piață acest gen de jocuri, după o lungă perioadă de pauză. Chiar dacă jocul costă 14.99$, consider că își merită fiecare bănuț.

Poza de profil pentru Patrick