Arms Nintendo Switch Review
Raport calitate/preț9
8.6SCOR
0.0

Arms este ceva rar și binevenit de la Nintendo, un nou joc cu personaje complet diferite față de cele cu care ne-au obișnuit compania și acțiune plasată într-un univers nou. Cu alte cuvinte, o nouă creație Nintendo, care să nu fie legată de universul lui Mario sau cel din Zelda, este un motiv de bucurie. Ca și sooter-ul tot de la Nintendo, lansat în 2015, Splatoon, Arms este un joc drăguț care de multe ori surprinde prin elementele sale. El s-a lansat pe data de 16 iunie 2017.

Arms este exemplul perfect de ceea ce pot face dezvoltatorii de jocuri, el se folosește foarte bine de manetele Switch-ului, cei de la Nintendo încercând să arate lumii cât de bine sunt realizate, dar uneorii controlul se simte puțin instabil, de exemplu uneori o mișcare prea mică poate lansa un atac nedorit sau altădată joy-cons-urile nu prind chiar dacă pentru tine se părea că le-ai mișcat suficient de tare.

El este un joc personaje colorate și trăsnite care în loc de brațe au arcuri. Pe lista personajelor se află și Ribbon Girl, mica fetiță într-un robot, numită Mechanica și cel mai trăsnit personaj, Helix, el este de fapt un slime mare și verde care a devenit aproape instant personajul preferat al jucătorilor.

Jucătorii vor avea de ales dintre 10 luptători, un mix de băieți, fete și caractere non-umane. Fiecare luptător vine standard cu trei tipuri de arme, mânușa imensă de box, ciocane rotative și lansator de rachete. Folosindu-se de cele trei tipuri de brațe, jucătorii vor putea să își creeze propriul stil de joc, de exemplu îți pot face un luptător care să fie destul de lent, dar care să fie foarte puternic, sau unul care este rapid și poate lovi mai des adversarul, dar nu va da la fel de mult damage. Pe lângă pumnii care diferă, jucătorii vor avea de ales și între luptătorii puși la dispoziție de Nintendo, fieare având și anumite puteri diferite. Ninjara, este o fată cu părul verde și se poate teleporta dintr-o parte în alta, în timp ce Master Mummy își recapătă viață dacă blochează loviturile inamicilor.

Ideea e jocului e destul de simplă, folosindu-te de manetele consolei, fiecare într-o mână, va trebui să lovești și să blochezi lovituri primite de la inamici, chiar dacă pare destul de simplist jocul are și o pare mai complexă, folosirea puterilor la momentul potrivit în combinație cu pumnii potriviți poate însemna mai multă practică decât ai crede. Joy-cons-urile mi s-au părut destul de sensibile la mișcări chiar dacă uneori păreau că nu răspund, ceea ce se întplă extrem de rar, putem trece cu vederea acest mic amănunt. În mare parte, legat de performanțe nu mă pot plânge, jocul se mișcă extraordinar pe consolă și nu am simțit niciodată că puterea consolei este pusă la încercare.

Garfică și Sunet

Stilul grafic este unul caracteristic celor de la Ninetendo, cu forme neregulate și haioase. Culoriile vii și foarte diverse formează o atmosferă copilărească foarte interesantă și amuzantă. Sunetele sunt foarte bine alese și de potrivesc de minune cu formele și culorile din joc. Muzica este foarte bine aleasă pentru acest gen de joc pe consolă.

Arms este un joc foarte interesant ce încearcă să prezinte o idee unică și care chiar reușește să fie foarte amuzant. Prețul cerut, de 58,99$ pentru varianta Standard este foarte bine ales, nu consider că este prea mare.