Blood Alloy: Reborn Review
Gameplay5.5
Grafică4
Sunet4.5
4.7Overall Score
0.0

Blood Alloy: Reborn este un shooter 2D de acțiune ce a ieșit de curând din Acces Timpuri, jocul este produs de cei de la Suppressive Fire Games și distribuit de Nkidu Games Inc. Am primit șansa să încerc jocul pentru a vedea de ce este în stare și cum rulează.

În Blood Alloy: Reborn devi o mașină cibernetică hiper-agilă care omoară alți roboți într-un mod ultra-rapid pentru supraviețui cât mai mult, toate astea pentru a ajunge primul în top. În joc o să te întâlnești cu niște muște robot care sunt foarte enervante, care trec prin tine și ele nu pățesc nimic, adică ma așteptam să explodeze, dar nu, tu în schimb pierzi cam 10% din viață de fiecare dată când trece o muscă robot prin tine. Mai este un robot care trage cu rachete ce te urmăresc și de multe ori acestea se potrivesc cu fundalul și nu le observi până când intră în tine și explodează și rămâi cu jumătate de viață, din cauza la o singură rachetă… Și tu ai o armă care trage cu gloanțe ce urmăresc inamicii, dar iți consumă energia foarte repede și nu mai ai timp să ucizi și alți inamici.

Blood Alloy: Reborn

Am observat că cu cât ți mai mult apăsat pe click stânga, cu atât vei avea o putere mai mare când vei elibera butonul. Îmi place ideea că te poți urca pe pereți, ca și cum nu ar exista gravitație. Poți trece prin lasere lovindu-le cu un atac puternic sau evitândule prin scheme de parkour. Poți selecta foarte ușor dacă ataci cu sabia sau folosești un pistol cu laser. Îți poți folosii cizmele cu propulsie pentru a te urca pe pereți și pe tavan, dar bineînțeles ca acestea îți consumă energia, nu la fel de repede ca atacurile speciale cei drept, dar consumă, partea bună este ca se reface la fel de repede. Viata nu se regenerează, deci asta face jocul umpic mai greu.  Ca în orice joc, pornești cu armura ,,stock”, iar în timp primești experiență, care te ajută să faci level bineînțeles, iar în timp ce faci level se deblochează automat noi armuri și arme.

Blood Alloy: Reborn

Blood Alloy: Reborn are o grafică specifică jocurilor 2D, dar chiar și asa, pentru cerințele pe care le are mă așteptam să aibă o grafică care să mă dea pe spate, nu s-a întâmplat. Sunt câteva bug-uri la unele detalii importante, cum ar fi atunci când te urci pe pereți sau când alergi. Efectele vizuale sunt cam dezamăgitoare.

Blood Alloy: Reborn

Nu pot spune că sunetele scoase de arme sau de roboți mă fascinează cu ceva, sunt banale, singurul sunet care iese în evidență este cel scos de caracterul tău atunci când mori, care este prea ciudat. În rest, ceva de care ar trebui să amintesc nu ar fi.

Blood Alloy: Reborn

Blood Alloy: Reborn este un joc banal care nu iese în evidență cu ceva special. Când i-am văzut prima dată prețul și cerințele de sistem, mă așteptam de la jocul ăsta să ma uimească, dar nu a făcuto. Jocul costă pe Steam 12,99$, cam prea mult zic eu, pentru un asemenea joc.