Caveblazers Review
6.8Overall Score
6.8

Caveblazers este un platformer plin de provocări. Călătorește într-o peșteră misterioasă, luptând cu orci și goblini având la dispoziție o mulțime de arme și obiecte magice. Am primit ocazia de a testa acest joc ce pare a fi unul care respectă clasicul șablon. Jocul este dezvoltat de Rupeck Games și distribuit de The Yogscast, fiind disponibil pe Steam din 24 mai.

Jocul începe într-o peșteră unde personajul principal este întâmpinat de bărbos care s-a săturat de toți vânătorii de comori care și-au încercat norocul și au intrat mai adânc în peșteră și nu au mai reușit să iasă. Pe tot parcursul jocului, de câte ori vei pierde, acel bătrân te va tachina. Caracterul cred că e surdo-mut deoarece toate personajele comunicau cu el și continuau discuția de parcă cineva ar vorbi cu ele, dar caracterul meu nu zicea nimic… Îmi place faptul că jocul te pune să ,,muncești” dacă vrei să îți personalizezi caracterul cu haine și fizuri din ce în ce mai extravagante. Pentru a debloca cât mai multe haine, abilități și personaje noi, trebuie să  colectezi cât mai mult gold. La început ai de ales dintre câteva, cu timpul garderoba va fi din ce în ce mai mare. Eu am ales o freză și barbă la întâmplare, am vrut să văd și dacă jocul îți oferă posiblitatea să faci caracterul naked, deoarece fiind un joc foarte pixelat m-am gândit că se poate, dar nu, poți doar să-ți faci caracterul să fie în chiloți.

Caveblazers

Caveblazers pare un joc simplu în care doar omori inamici, colectezi și termini nivele, dar nu este așa. În primul rând, nivelele sunt aleatorii și dificile, de exemplu dacă ai murit la primul nivel, nu poți spune că următoarea dată știi ce să faci, deoarece mapa se va schimba. În al doilea rând, dacă ajungi la al doilea nivel sau al treilea, (până aici am ajuns) și mori vei fi nevoit să reîncepi de la primul nivel. Acum probabil te întrebi ce poate fi așa greu la acest joc, pai, să încep cu controalele jocului, care sunt diferite de majoritatea jocurilor și cam dificile, de ce? Păi de miști cu tastele A și D, sari cu SPACE, ataci cu sabia pe R CTRL și tragi cu arcul apăsând săgețile, ai nevoie de o coordonare foarte bună, deoarece inamicii vor veni mereu peste tine, de la orci și lilieci până la bile gelatinoase care explodează când le distrugi. Nu exista opțiunea de double-jump, trebuie să sari pe pereți pentru a ajunge cât mai sus. Pe parcursul jocului vei găsi și skill-uri sau arme, pe care le poți folosi până mori, apoi vor dispărea din inventar.

Caveblazers are o grafică foarte pixelată, ce îmi aduce aminte de jocurile copilăriei, dar pentru 2017, se putea să-i fie menținută esența, dar puțin îmbunătățită. Coloana sonoră este grozavă, nu exista elemente care să ma fi deranjat. Muzica îți inspiră o poftă de aventură și se schimbă odată cu fiecare mapă.

Caveblazers

Caveblazers este un joc ce-ți pune majoritatea abilităților la încercare. Acesta arată ok și cred că ar merita încercat de oricine este fan al acestui gen de joc. Prețul mi se pare puțin cam mare pentru jocul ăsta. În caz de ești interesat, Caveblazers este disponibil pe Steam pentru 9,99€.