Chimparty PS4 - Review
  • Grafică și Sunet
  • Control excelent
  • Modul de joc prea aleator
  • Oponenții AI pot fi enervanți
8.8Scor
0.0

Chimparty este un joc de tip PlayLink, ceea ce înseamnă că fiecare jucător trebuie să se joace cu ajutorul unui dispozitiv mobil după ce a descărcat aplicația corespunzătoare. Din fericire, controlul acestor cimpanzei plini de culoare este incredibil de intuitiv si simplu. Există o serie de metode de control, dar toate implică utilizarea unui singur buton. De exemplu, veți afla că țineți butonul în jos pentru a încărca salturile odată ce săgeata de pe ecran indică direcția dorită. Unele mini-jocuri sunt bazate pe echipă, cum ar fi cea care joacă rolul de Pong unde fiecare jucător dintr-o echipă se concentrează pentru a-și mișca paleta într-o direcție, în timp ce celălalt jucător se poate deplasa doar în direcția opusă.

Când vine vorba de grafică și sunet, Chimparty este un joc de top. Totul este bine animat și plin de culoare, iar imaginile nu prea devin prea haotice pentru distrage atenția jucătorului. Acestea fiind spuse, grafica s-a amestecat din cand in cand, dar a fost un eveniment foarte rar, asa ca nu a luat-o departe de distractie. Pe partea audio, muzica este foarte ritmată, care creează o atmosferă relaxantă, în timp ce efectele cimpanzeilor care se învârteau și coborau pe pereți oferă un sentiment de entuziasm la acțiunea de pe ecran. Între timp, un crainic exclamă frecvent expresii precum „timpul bongo!” și „banană!” , expresii care oferă amuzament coloanei sonore.

Chimparty este alcătuit din câteva moduri: un joc multiplayer, un mod de provocare solo și capacitatea de a lucra prin intermediul unui playlist de mini-jocuri ales sau ales de jucători. În primul rând, multiplayer-ul este distractiv. Cu toate acestea, modul în care se joacă este mult prea aleator. Este aproape ca și cum ai juca Candy Land unde câștigătorul are nevoie de mai mult noroc decât orice. Mini-jocurile minunate vă permit să vă deplasați mai aproape de poartă, dar dacă aterizați pe un pătrat ocupat, vă deplasați automat aleatoriu. Există, de asemenea, spații care vă forțează să vă deplasați înainte sau înapoi, deci este foarte aleatoriu.

Mini-jocurile în sine sunt destul de variate și oferă tonuri de distracție. Fiecare dintre ele poate fi jucat în 5 variante (Pirate, Haunted, Wizard, Jungle și Alien), care schimbă semnificativ jocurile, oferind noi scene, mecanică, teme și multe altele. Este posibil să nu existe o mulțime de mini-jocuri, dar aceste variații sunt cu siguranță mai mult decât compensarea oricăror deficiențe în acest sens.

Dacă sunteți în căutarea unui joc multiplayer distractiv în jucătorii de toate vârstele se pot bucura împreună, atunci cu siguranță  Chimparty este ceea ce căutați.

Mulțumim producătorului pentru cheia de review.

Aveți mai jos un scurt video cu gameplay-ul nostru.