Dead Purge: Outbreak Review
Gameplay5.5
Grafică7.5
Sunet5
6Overall Score
Reader Rating: (3 Votes)
8.7

Dead Purge: Outbreak este un shooter de tip first-person plasat într-o lume post-apocaliptică neiertătoare, în care fiecare minut poate fi ultimul. Dezvolatatorul jocului, Microlith Games, mi-a oferit șansa să încerc acest joc și să văd ce poate. Dead Purge: Outbreak a fost publicat pe Steam, pe data de 13 iulie 2017.

Ca în orice joc cu zombi, ești unul dintre puținii care au supraviețuit izbucnirii unei epidemii care a infectat majoritatea populației și acum trebuie să te lupți pentru supraviețuire. Pentru început, Dead Purge: Outbreak are două moduri de joc, modul ,,Horde” și modul ,,Survive”. Eu am început cu modul Horde, normal că am fost pus să aleg dificultatea, durata jocului dar și harta, doar că la hartă am fost puțin dezamăgit deoarece  am avut de ales dintre 3 locații cu diferite variații ale timpului, eu mă așteptam să-mi ofere o gamă mai largă. Trecând peste asta, înainte de începerea wave-urilor, jocul îți oferă să explorezi puțin mapa, iar atunci când ești pregătit poți da start, ideea este bună, dar eu cred că era mai provocator dacă aveai doar câteva secunde la dispoziție. La finalul fiecărui wave, apare o drona care îți pune la dispoziție tot ce ai nevoie: cuțite, pistoale, mitrariere, smg-uri, grenade și  medkit-uri.

Dead Purge

În modul Survive, îți poți alege doar dificulatatea și harta, dar din păcate, ai aceleași mape ca în modul Horde. Și aici ai posibilitatea să te plimbi pe hartă înainte de a începe jocul și la fel că în celălalt mod, te poți plimba cât vrei tu sau cât te lasă mapa, deoarece de această dată am vrut să profit de ocazia de a vizualiză harta și am observat că nu este foarte mare, am încercat și pe celelalte hărți să văd cum sunt, și la fel, nu ai foarte mult spațiu pus la dispoziție. Înainte să încep acest mod, m-am gândit că voi primi misiuni sau că o să trebuiască să ajung la o destinație, dar nu, este la fel că modul Horde, adică trebuie să supraviețuiești valurilor de zombi, care sunt din ce în ce mai mulți și mai puternici, doar că la final nu îți mai vine drona în ajutor. În acest mod faci rost de gloanțe și de arme, colectând ce pică după ce omori zombi.

Dead Purge

În meniu, înainte de a începe în joc, ai opțiunea de ,,Research” , unde cu ajutorul punctelor acumulate în modurile de joc, îți poți îmbunătăți armura și armele, chiar dacă acestea nu sunt foarte multe.  Mi-a plăcut faptul că fiecare nație de zombi, are un stil aparte de mers.  Atunci când împuști zombi, în funcție de zona în care tragi, aceștia se dezmembrează, acest lucru nu este ceva special pentru un joc de acest tip, dar este de admirat faptul că atunci când le sare capul sau o mână, nu izbucnește un vulcan de sânge.

Dead Purge

Interfața meniului arată bestial, grafica lui Dead Purge: Outbreak e bună, nu e foarte realistă, dar e ok. Majoritatea detaliilor sunt foarte bine conturate, culorile sunt cele potrivite. La sunet, mai este de lucru, atunci când sări auzi cum caracterul tău se forțează să sară și devine enervant foarte rapid. Să nu mai zic de vocea din counter-strike, care spune ,,killing spree”. Zombii parcă sunt cam tăcuți, nu am auzit vreunul care să mă fi speriat sau să mă fi făcut să tresar.

Dead Purge

Chiar dacă Dead Purge: Outbreak este un joc drăguț, nu prea ai posibilitatea să faci multe lucruri și te vei plictisi destul de repede, pentru un joc din 2017 și la prețul ăsta, mă așteptăm la ceva mai mult. Voiam să am de unde să-mi aleg clasa de joc în funcție de stilul meu, ceva poveste, mai multe arme, hărți mult mai mari, nu doar să mă lupt cu valuri de zombi. Dar dacă tot vrei să-l încerci, Dead Purge: Outbreak este disponibil pe Steam, pentru 14,99€.