Double Kick Heroes PC - Review
  • Ideea jocului
  • Coloana sonoră
  • Monștrii
  • Dificultate
7.3Scor
0.0

Double Kick Heroes este un joc în care poți ucide mutanți ciudați, pui de zombie și creaturi ciudate, datorită puterii muzicii. Dar nu orice muzică; este o legătură ciudată de coloane sonore din genul metal într-o poveste despre o bandă de rock care supraviețuiește unei apocalipse nemarcate. Cu alte cuvinte, ideea jocului te motivează să îl încerci.

Dezvoltatorul Headbang Club ar fi putut crea câțiva pixeli, le-ar fi atribuit instrumente muzicale și le-ar fi pus pe drumul spre iad. Nu. Povestea Double Kick Heroes oferă un efort modest de a pune bazele trupei și membrilor săi. Randie, Derek, Lincoln, James și Snake trebuie să traverseze consecințele apocalipsei zombie pentru a descoperi cum lumea a ajuns atât de infernală. Aceasta implică o călătorie rutieră aparent fără sfârșit, în care trebuie să folosească puterea muzicii (și a muniției) pentru a depăși obstacolele și a scăpa de creaturi dubioase, care respirau cu amărăciune în josul mașinii și lovind. Dușmanii iau forma zombilor rasiști, atacatorilor de bande biker, dinozauri și, cel mai important, tentacule. Pe parcurs, vă întâlniți cu personaje interesante ale căror referințe se amestecă perfect cu tonul satiric al complotului. Filmuletele, muzicalul și referințele geek sunt o garanție. Unele glume chiar mă făceau să râd.

Campania ” Double Kick Heroes ” este pe de-o parte narativă și pe de altă parte un album de muzică. Este literalmente un album de muzică metalică din punct de vedere al lungimii. Am cronometrat aproximativ trei ore de joc în campania „Hard Rock”, care este echivalentul normal al metalului. Dar acest joc oferă unele dintre cele mai mari valori ale replay-ului, iar valoarea reluării merge mai departe cu Editorul. Avantajul acestei caracteristici, Editor vă permite să încărcați orice cântec de pe computer și să construiți un nivel în jurul melodiilor preferate. După aceea, puteți partaja nivelul cu ceilalți utilizatori. Pe cont propriu, este suficient să vă țină ocupați ore întregi, construind o melodie perfectă de haos. Chiar aștept cu nerăbdare să descopăr tipurile de nivele și secvențe de joc, construite de jucători  în jurul melodiilor lor preferate.

Fiecare nivel este o dioramă în mișcare în care muzica ta aruncă gloanțe de foc. Este la fel de simplu ca uciderea dușmanilor înainte de a vă alunga. Deși vin în diferite forme și mărimi, cu lupta ocazională a șefilor, toți fac același lucru. Variația constă în controlul ritmului, muzica și inamicii.

Double Kick Heroes  are potențialul de a stârni Guitar Hero, datorită compatibilității cu controlerul de chitară. Din păcate, nu aveam un controler de chitară la îndemână. Controlul jocurilor se bazează pe o serie de note care curg, iar eu le-am reușit cu o tastatură. La început, intrați în canalul de joc cu o atingere monotonă, dar precizia necesară devine progresiv mai complexă pe măsură ce vă mișcați mai departe în poveste. Dintr-o dată, observați că viața ta din joc depinde de asta. Mai multă dexteritate este necesară pe linie și devine foarte angajată și foarte dificilă foarte rapid dacă jucați pe orice dificultate dincolo de Hard Rock. Ca o avertizare specială, setările de dificultate mai mari permit deblocarea controalelor suplimentare pentru abilități suplimentare. În combinație cu aceste abilități suplimentare vine o schemă de control mai complexă.

Câteva probleme evidente au apărut în timpul turneului meu de ucidere de zombie din America. Cel mai evident pe care l-am găsit a fost că, cu cât sunt mai exigente controalele, cu atât mai puțin ai atenția la scenele de ucidere a zombilor pe ecran. Experiența reală pare a fi dezactivată dacă jucătorii pun toată atenția asupra potrivirii modelelor din partea de jos a ecranului. Un alt mic dezavantaj este cum luptele cu șefii au introdus controlul manual al mașinii. Ceea ce este atât de greu, este atenția la deplasarea mașinii și apăsarea săgeților în același timp. Se pare improbabil, dar există, fără îndoială, jucători care se pot descurca.

Double Kick Heroes este un joc prietenos pentru tot felul de jucători. Sunt piese minunate, fundal post-apocaliptic și diverse caracteristici care măresc factorul de distracție care depășește experiența dvs. tipică de ritm.Clubul Headbang are în minte o audiență. Aș spune că au reușit să răspundă acelei audiențe.

Mai jos aveți un video cu gameplay-ul nostru. Mulțumim producătorului pentru cheia de review.