Drifting Lands - Review
  • Nave customizabile
  • Spawnul inamicilor
  • Abilități overpowered
  • Inamici slabi
7.7Scor total

Intro
Driting Lands este un action-RPG 2D cu anumite elemente 3D. Acţiunea acestui joc se petrece într-o galaxie unde toate planetele au fost distruse iar din acestea au ramas doar roci uriaşe un trăiesc in momentul de faţă oamenii.

Practic, putem încadra acest joc în categoria Shoot Em`Up. Încă de cum porneşti jocul, ai la dispoziţie 2 dificultăţi, Normal şi Forgiving. Dificultatea „Normal”, păi.., este una uşoară în comparaţie cu cea Forgiving. Spre deosebire de aceasta, dificultatea Forgiving vă oferă preţuri mai mari la componentele ce au nevoie urgentă de reparaţie, o singură şansă cu nava, asta înseamnă că dacă nava este pierdută în spaţiu, acolo rămâne. Ideea jocului este una simplă: trage, fereşte-te şi foloseşte abilităţile ori de câte ori este posibil. Având în vedere că este un RPG, jocul vă pune la dispoziţie schimbarea navei, din păcate nu vizual, si adăguarea de statusuri pilotului.

Story
Cum am mai specificat şi în Intro, acţiunea se petrece într-un spațiu unde toate planetele au fost distruse. Ultimele continente plutitoare care adăpostesc umanitatea sunt controlate de corporații uriașe ce se dau drept state totalitare. Aceste asa-zise națiuni trebuie sa dea totul să supraviețuiască și să găsească ultimele resurse rămase. În această lume ostilă, câteva comunități încearcă să supraviețuiască cu puțina libertate rămasă. Personajul principal este un recrut dintr-o caravană de mercenari care încearcă mereu să supraviețuiască și să-și continue drumul.

La acest capitol jocul se descrucă minunat. Grafica este mult mai complexă ca a unui Shoot Em`Up din perioadele trecute iar sunetul este destul de precis. Atenția la detalii își face simțită prezența, ceea ce înseamnă că studioruile Alkemi au lucrat la el cu sufletul. Ambiența muzicală ne aduce aminte de jocul This war of mine, însă cred că nu este una potrivită pentru acest joc deoarece, ținând cont de tematica funny-hype, muzica este una sumbră și destul de tristă.