EVERSPACE Review
8.3Scor
0.0

EVERSPACE este un joc de acțiune, un shooter spațial, ce a fost lansat pe 26 mai 2017, produs și distribuit de ROCKFISH Games. Jocul combină elemente vizuale și o poveste captivantă și te poartă printr-o călătorie ce schimbă totul. Un univers frumos construit și plin de surprize. Aptitudinile tale, experiența, talentul și improvizația vor fi testate continuu pentru a completa întreg puzzle-ul existenței tale. Fiecare caracter are partea lui de poveste pe care o dezvăluie. În fiecare luptă vei întâlni noi situații, ore de joc interesant și momente cu experiențe unice. Nu contează cât de bun ești, moartea e inevitabilă dar, totodată, e începutul unei călătorii mult mai mari.

Deși este un joc spațial și pare complex, acest titlu este foarte ușor de controlat și de învățat, singurele lucruri cu adevărat grele sunt de a stăpâni, într-adevăr, jocul și a elimina navele inamice de la o distanță sigură. Fizica din joc este foarte bine realizată, mișcările par realiste și nu am simțit deloc falsitatea sau amatorismul. Jocul este bine realizat și poate fi un adevărat punct de reper pentru acest gen.

Din punct de vedere grafic, jocul este uimitor! Detaliile sunt foarte atent lucrate, chiar și loviturile navei tale sunt bine făcute. Au fost momente când mai aveam 10 puncte la viață și senzorii erau morți, ajutorul nu era disponibil, nici o navă n-a arătat vreodată mai rău, dar în același timp atât de bine. Chiar și când inamicii zboară spre tine și încearcă să te omoare poți să pierzi câteva secunde pentru a admira acele nave, uitând că trebuie să te ferești de ele. Dar să nu uităm de anomaliile spațiului, furtunile solare, care sunt superb realizate.

Sunetul
Fundalul sonor nu lipsește cu desăvârșire dar nu este nici foarte prezent, tocmai din acest motiv s-au concentrat pe efectele sonore care însoțesc fiecare mișcare făcută, fiecare propulsor ce ajută la înaintarea navei, fiecare glonț ce pleacă spre inamici sau fiecare lovitură primită în propria navă. Totul sună bine și este potrivit genului.

Cu siguranță merită cei 27.99 euro ceruți pe pagina de Steam dacă iubiți acest gen de jocuri și dacă veți petrece mult timp jucându-l. Calitatea se observă din orice filmuleț sau fotografii și nu veți fi dezamăgiți de alegerea făcută.

Poza de profil pentru St4rL1gH7