Far Cry 5 Review
Modul Arcade10
Grafică10
Sunet10
9.6Scor
Reader Rating: (4 Votes)
7.9

În ultima săptămână ne-am delectat cu noul titlu Ubisoft, Far Cry 5, care este cel mai așteptat joc al momentului și care urmează să se lanseze oficial mâine. Noi am avut ocazia să testăm mai întâi modul Arcade, în varianta multiplayer, asta în urmă cu o săptămână în cadrul „testului de stres”, iar de miercurea trecută am butonat jocul final, mai întâi pe PS4, iar apoi pe PC. Am reușit să butonăm cam toate modurile din joc și după aproximativ 30 de ore de joc cred că este timpul să oferim verdictul nostru în legătură cu jocul. Sunt multe lucruri de spus și am să încerc să adresez fiecare parte din universul Far Cry 5.

Povestea jocului

Far Cry 5 vine cu o poveste foarte similară cu titlurile precedente, iar în mijlocul acțiunii se află un personaj negativ fascinant, fanatic, puțin nebun, dar cu o groază de oameni în jurul său. Acesta conduce prin teamă și opresiune, dar sunt mulți în jurul său care sunt dispuși să-și sacrifice viața pentru el. Dacă în titlurile precedente aveam peisaje exotice, de această dată acțiunea are loc în Statele Unite, în statul Montana, mai precis. Regiunea se numește „Hope County”, un nume simbolic pentru povestea noastră. Această regiune este controlată de un cult care se autointitulează „Eden’s Gate” (Poarta Raiului), care este condusă de familia Seed. Liderul este Joseph Seed, cel căruia oamenii îi spun „Tatăl”, iar în jurul său sunt frații acestuia. Cultul s-a răspândit în regiune și încet-încet a acaparat o mulțime de adepți, care doresc să se izoleze de restul Statelor Unite, să devină ținut autonom și cred puternic în venirea apocalipsei. În pregătirea lor pentru aceste evenimente catastrofale ei adună resurse, se înarmează, crează fortărețe și în acțiunea lor încearcă să atragă cât mai mulți adepți, prin convingeri religioase, dacă se poate, iar dacă acest lucru nu este posibil, vor folosi forța. Tu joci rolul unui polițist novice care vine în regiune pentru a aresta liderul sectei, iar acțiunile tale vor declanșa evenimentele care urmează să se întâmple. Vei afla încă de la început că tentativa de arestare a liderului este punctul din care sectanții știu că a început apocalipsa și că e timpul să acționeze.

Far Cry 5 include o campanie care poate fi jucată în mod single-player și cooperativ, un editor și o experiență arcade care include o componentă single-player/coop și una multiplayer. mai întâi am să vorbesc despre campanie pentru că este cea mai complexă dintre ele și acoperă marea majoritate a lucrurilor pe care ni le oferă jocul. Ca fiecare joc din serie, acesta începe cu o scenă filmată care se transformă în experiență first-person și care te aruncă în acțiune. Trebuie să arestezi liderul cultului la început, dar lucrurile se precipită și te trezești într-o fugă pentru supraviețuire, exact ca în jocurile #3 și #4 din serie. După această experiență de 10-20 de minute lucrurile se schimbă însă, iar Far Cry 5 devine un titlu unic în serie prin prisma modului de parcurs al campaniei. Jocul se desfășoară non-liniar, permițându-ți să explorezi absolut toată harta jocului, care nu este deloc mică. Lumea este deschisă din practic primul moment al jocului, iar acest lucru ne permite să facem cam ce vrem, să jucăm sau nu misiunile și când le jucăm să ne alegem singuri ordinea în care o facem. Lumea reacționează la acțiunile jucătorilor și interacțiunea cu personajele NPC este variată, permițându-ne să interacționăm cu totul din jur și scopul jocului este să creștem nivelul de rezistență al populației pentru a te folosi de aceștia în lupta ta. Personajele din joc se transformă în mercenari care pot fi angajați de tine în luptă, denumiți în joc „Guns for Hire”. Universul Far Cry se simte peste tot, iar acțiunile din joc sunt de multe ori haotice, întâmplătoare și neașteptate, ceea ce face jocul mai interesant. Practic, avem un mod sandbox în interiorul căruia avem o campanie principală, cu o sumedenie de misiuni principale, misiuni secundare și evenimente ad-hoc, să le zic așa. Pentru că e mult de discutat am să încerc să împart acest review în diferite părți pentru a aborda fiecare aspect în parte.

Trebuie să vorbim prima dată despre lumea din Far Cry 5. Harta este împărțită în 3 regiuni, similar cu ceea ce am văzut în Just Cause 3. Fiecare dintre aceste regiuni este condusă de câte un frate al „tatălui” și, la fel ca în jocul prezentat anterior, tu trebuie să creezi haos și să distrugi clădiri importante pentru cult și să cucerești așezări, sau mai bine spus  zone, pentru a ridica nivelul de rebeliune în zonă. Spre deosebire de acesta însă nimic nu e blocat, nu există zone fără acces până faci ceva misiune, iar acest lucru îți permite să explorezi vastul univers deschis creat de Ubisoft. Vreau să vorbim puțin despre acest univers care recreează în joc lumea rurală din statul Montana. Chiar dacă nu am fost vreodată în zonă, pot spune că ceea ce vezi în joc seamănă mult cu ceea ce am văzut pe la televizor în filme și documentare care prezintă lumea rurală din America, cu activitățile lor agricole, drumurile greu accesibile, zonele naturale bine păstrate și fauna protejată de autorități, dar mai ales de oamenii locului, care își protejează proprietățile, chiar dacă trebuie să recurgă la arme pentru a face acest lucru. Atmosfera pare autentică cu zona muntoasă, peisajele superbe, animalele sălbatice, care fac parte din universul Far Cry, iar lucrurile se desfășoară în mod natural. Un lucru care mi se pare extraordinar la această lume este că poți să explorezi fără să te lupți cu unul și altul și îți poți trage sufletul de la acțiune și admira peisajele. Zona este împânzită de ferme și afaceri locale, iar structurile orașului lipsesc, chiar dacă acțiunea este la fel de nebună ca în acestea. Fermele, micile fabrici, gropile de gunoi, zonele forestiere, afacerile locale și zonele agricole sunt create cu detalii incredibile. Nici o locație nu pare să nu își aibă locul în acest univers, iar acest lucru este rar întâlnit în jocurile de astăzi.

Această lume din far Far Cry 5 este totuși în conflict, iar acest lucru se regăsește peste tot. Oamenii sunt înarmați, atât cultiștii cât și rebelii, dar și civilii care doresc doar să-și vadă de treabă, animalele sunt prezente, dar se feresc pe cât pot de oameni, care dacă n use luptă se îndeletnicesc cu activități specifice zonei, adică merg la vânătoare sau la pescuit, au grijă de animalele domestice și își lucră pământul. Jocul este impredictibil din multe puncte de vedere și acest lucru mi se pare minunat. Dacă fugi de nebun din stânga în dreapta vei descoperi o groază de lucruri la care nu te aștepți. Aici vorbesc despre animale și comportamentul lor, care mi se pare cel mai reușit de până acum din toată seria far Cry, dar și de oameni care sunt impredictibili. Animalele sunt împărțite în 3 categorii, după părerea mea, iar interacțiunea dintre ele este unică, mai ales datorită premisei jocului. Există animale sălbatice, animale domestice și animale care suferă de o formă de demență care le face agresive, datorită unor droguri create de cultiști. Animalele domestice includ câini, vaci sau păsări de curte. La un moment dat am intrat pe un câmp să caut obiecte dintr-o misiune și am dat peste un grup ce curcani. M-am îndreptat spre ei și au început să sară pe mine. Am fugit, dar se țineau după mine, așa că am scos arma și am tras în ei. Similar cu alte jocuri din serie, animalele ucise pot fi o sursă de materiale și culegi blană, carne, pene de la ele, obiecte pe care le folosești fie în crafting, fie le vinzi. Altă dată am decis să fugăresc o cireadă de vaci, care s-au speriat de prezența mea, iar eu eram destul de fericit într-un stil destul de imbecil. Nu au trecut însă multe secunde până m-am trezit cu un taur în față în care am încercat eu să trag cu pistolul și să fug, dar am fost călcat în picioare. Norocul meu a fost că am avut ceva bandaje și mi-am recăpătat viața și până la urmă am reușit să sar gardul fermei și să fug în pădurea din spate. Nu am avut timp să mă liniștesc prea mult pentru că am dat față în față cui un urs care m-a linșat rapid. Fauna sălbatică este destul de variată și ea și include urși, lupi, pume, căprioare, porci mistreți, diverse păsări de pradă, șerpi și o varietate de șerpi. Lumea sălbatică își urmează cursul dacă nu este deranjata, dar când omul intră pe teritoriul animalelor și deranjează ordinea firească a lucrurilor, acestea se precipită, iar personajul din Far Cry 5 este destul de fragil. Eu nu cred că am întâlnit toate animalele din joc în orele jucate, pentru că mereu apar lucruri care mă surprind. La un moment dat, în timp ce mă îndreptam spre o zonă de apă pentru a lua o barcă am fost mușcat de un șarpe, lucru care nu mi se întâmplase până atunci și asta a fost după aproximativ 10 ore de joc. Altă dată am mers pe un câmp și acolo era destul de multă gălăgie. Îndreptându-mă spre sursa acestui sunet am descoperit că acolo era un cadavru de vacă și că niște vulturi se înfruptau din el. Le-am disturbat hrana și m-am trezit zgâriat de ei.

Lumea fiind deschisă și variată și abundând de faună, avem și multe activități opționale în joc, precum pescuitul și vânătoarea. Lacurile și râurile din Hope County sunt pline de pești de diferite tipuri. Eu nu sunt pasionat de pescuit și nici nu mănânc pește, așa că nu mă pricep să-i identific, dar știu că poți folosi diferite undițe, diferite momeli și astfel poți prinde diferiți pești. Există multe zone de pescuit pe hartă pe care le descoperi explorând. Toate zonele îți permit să interacționezi cu diferiți jucători controlați de AI care îți dau posibilitatea să cumperi bețe de pescuit, momeli, gloanțe, dar să și vinzi din obiectele pe care le-ai cules până în acel moment. Acești oameni au rol de „magazine” în Far Cry 5 și de la ei îți poți procura alte arme, modifica armele deja deținute și vinde diferite obiecte. Jocul conține și micro-tranzacții și poți cumpăra pe bani reali lingouri de argint, care îți dau bani în joc. Banii în joc nu sunt însă o necesitate ci mai mult un moft pentru că lucrurile scumpe în joc sunt elemente pur cosmetice. De asemenea, pe lângă pescuit poți merge la vânătoare, air locurile de vânătoare sunt descoperite cu ajutorul semnelor de pe marginea drumurilor și fiecare loc are animale specifice, iar vânarea lor îți aduc puncte în joc care pot fi folosite pentru deblocarea abilităților. Similar stilului de joc, abilitățile nu sunt liniare, iar deblocarea unei abilități nu depinde de alta, cu mici excepții, în cazul abilităților secundare.  Punctele de la abilități se adună din activități diverse, din realizarea așa numitelor „realizări” în joc sau din completarea misiunilor. Abilitățile includ acțiuni unice, dar și gadgeturi care devin utilizabile din momentul din care reușești să deblochezi abilitatea respectivă. Un astfel de exemplu este cârligul de alpinism care îți permite să escaladezi stânci sau clădiri, parașuta sau costumul de zbor, iar unele dintre ele sunt necesare pentru a găsi elemente de colecție în joc, dar nu influențează misiunile principale. Abilitățile sunt totuși împărțite în 5 categorii, fiecare dintre ele având câte 10 abilități unice: Survivalist ( care include îmbunătățiri pentru viață, abilități de supraviețuire, pescuit, înot și vânătoare), Renegade ( care include îmbunătățiri pentru arme, deblochează parașuta și costumul de zbor, deblochează sabotajul și capcanele), Assassin ( care include cârligul de alpinism și abilități „stealth”), Prepper (care aduce îmbunătățiri la arme și muniție) și Leader(care deblochează abilitățile mercenarilor).

Progresia în Far Cry 5 este determinată de nivelul de rezistență a celor trei zone din joc. În funcție de ceea ce faci în lume vezi aduna puncte de rezistență. Aceste puncte reprezintă progresia ta prin povestea jocului și le aduni prin finalizarea misiunilor principale și secundare, distrugerea clădirilor și a punctelor cheie deținute de cult, precum silozuri, convoaie armate, blocaje pe drum, etc. Finalizarea misiunilor aduc după ei și deblocarea ajutoarelor din joc, acei „Guns for Hire” de care vorbeam mai devreme. Aceștia includ 9 personaje principale (6 oameni și 3 animale) și 3 personaje aleatorii pe care îi poți contracta prin explorare. Cei nouă sunt Nick Rye, pilot de avion, care îți deblochează și avioanele și care îți oferă sprijin aerian, Grace Armstrong, sniper, Jess Black, vânător, care folosește un arc, Hurk Drubman Jr., luptător, care este echipat cu un lansator de rachete, Sharky Boshaw, de asemenea luptător, echipat cu aruncător de flăcări, Adelaide Drubman, pilot de elicoptere, care îți deblochează și ție elicopterele și 3 animale: Boomer, câinele care a fost prezentat prin trailere, care marchează inamicii și adună armele de pe jos, ursul Cheeseburger, care este o armă masivă împotriva inamicilor de orice calibru și puma Peaches, care va executa atacuri de tip „stealth”. Pe lângă aceștia nouă poți recruta 3 luptători a grupării de rezistență, fiecare cu abilități specifice și arme unice. De asemenea îți poți recruta un prieten în această categorie și acest lucru reprezintă modul co-op din joc. Spre deosebire de titlurile anterioare, dar și de celelalte jocuri ale Ubisoft, precum Wildlands, prietenii nu primesc nici un beneficiu pentru că te ajută, pentru că progresul din jocul tău n use transferă și pe contul lor, ceea ce nu este ok în opinia mea și va face ca mulți să nu își dorească să participe în mod cooperativ în campanie. Poți folosi maxim doi mercenari în același timp și în funcție de misiune trebuie să îți adaptezi stilul și partenerii pentru că unii te încurcă mai mult decât să te ajute. Funcția de domesticire a animalelor sălbatice care o văzusem în Far Cry 4 pare să lipsească din acest ultim joc, deci în afară de cele trei animale prezentate anterior nu te poți ajuta de altele.

Fiecare din cele trei regiuni are nevoie de puncte de rezistență pentru a debloca misiunile principale. Graficul de rezistență este împărțit în trei secțiuni pentru fiecare regiune iar când treci de la un nivel la altul se deblochează o misiune principală, care e mai complexă și semnificativ mai dificilă decât ce găsești prin explorare. Finalizarea fiecărei regiuni va debloca la final întâlnirea finală cu Joseph Seed, dar nu vă voi vorbi despre asta pentru a nu vă strica povestea jocului. Ca orice joc din serie, Far Cry 5 vine și cu o serie de vehicule pe care le poți controla. Fie că vrei să te deplasezi pe uscat, pe apă sau prin aer, jocul îți oferă multe posibilități, de la ATV-uri la mașini de curse și jeepuri blindate, camioane sau mașini tipic rurale americane, bărci cu motor, ski-jeturi, bărci înarmate cu arme, până la elicoptere și avioane dotate cu bombe, rachete și mitraliere, toate aduse pentru a crea haos și distrugere. Conducerea acestor vehicule este marele plus al jocului. Pot spune cu mâna pe inimă că acesta este primul joc în care conducerea vehiculelor nu este o corvoadă și pare natural. Dacă tragi din mașină vei vedea că nu mai poți controla foarte bine vehiculul și asta este conform cu realitatea, ceea ce reprezintă un mare plus. Pentru prima dată într-un astfel de joc poți conduce avioane și elicoptere în mod civilizat fără a trebui să înveți prea multe lucruri, iar prin condus mă refer și la aterizări, care erau partea dificilă de cele mai multe ori, lucru constant în jocuri precum GTA V, Ghost Recon Wildlands, Just Cause 3 și chiar și Far Cry 4. Mai mult, dacă omori un șofer în joc, mașina nu merge întotdeauna în direcție dreaptă ci o ia în direcția în care cade șoferul și unde trage de volan. Am avut astfel parte de câteva morți stupide, când am omorât un șofer de dubă și mașina a venit peste mine sau când am ucis un șofer de tir care ducea combustibil, iar mașina s-a răsturnat și a explodat în apropierea mea.

Am tot vorbit despre joc, dar am omis un element extrem de important, și anume armele. Acestea sunt destul de diversificate și includ o mulțime de puști de la SMG-uri, la arme automate, arme cu lunetă, pistoale diversificate, arcuri și chiar și aruncătoare de rachete sau de flăcări. Deblocarea lor se face treptat și pe parcursul jocului ele pot fi îmbunătățite prin deblocarea abilităților sau prin achiziționarea de opțiuni, precum amortizoare, lunete, încărcătoare extinse și chiar și „skinuri”. Pe partea de utilitare avem diverse arme de mână care includ cuțit, lemne, bări, topoate sau lopeți, cuțite de aruncat, diverse grenade utilitare sau de impact, dinamită și așa mai departe. Armele pot fi cumpărate, culese pe jos de la inamici sau de prin cutii, iar unele se deblochează prin crafting. Dacă în titlurile anterioare craftingul era un element central care necesita destul de multă gândire, acum acesta este simplificat și include manufacturarea armelor care pot fi aruncate sau a celor explozive. Craftingul are loc în timpul jocului prin acționarea de click dreapta și ai câteva ingrediente esențiale care le găsești prin explorare. Poți astfel face spre exemplu dinamită, cocktailuri molotov sau elemente explozive. Poți aduna și plante pentru a face substanțe de vindecare sau să îți dea abilități pentru timp scurt, ca în far Cry 5, dar, per total, lucrurile sunt mai simple, ceea ce mi se pare ideal. Armele sunt diversificate și se simte acest lucru în joc. Fiecare armă are alt stil de tras, necesită altă strategie, air unele sunt greu de controlat dar au damage mare, în timp ce altele sunt ușor de controlat și damage mic, dar folosite inteligent sunt foarte echilibrate, problema este să ți le adaptezi în funcție de nevoi.

Am vorbit despre aceste elemente la un loc ca făcând parte din campania single-player, dar acestea se aplică și în arcade, modul despre care voi vorbi în cele ce urmează. Să precizăm însă mai întâi că pentru a finaliza povestea principală în joc vei avea nevoie de aproximativ 30 de ore de gameplay. Asta nu include activitățile secundare, deblocarea secretelor, care nu sunt puține și descoperirea secretelor care sunt multe, după cum cunoaștem istoria seriei. Mie personal, mi-a luat cam 10 ore pe regiune și încă mai am destul de multe lucruri de făcut prin joc. Ok, trecând mai departe, modul Arcade este unul aparte în Far Cry 5 și aduce cu sine un joc distractiv care promite un viitor pentru joc pentru că eu zic că va fi apreciat de jucători și serverele vor fi populate mult timp după lansarea jocului, un aspect extrem de important pentru un joc care nu este chiar ieftin. Modul arcade permite o varietate mare de jocuri în mod single-player, co-op sau multiplayer. Se numește așa pentru că permite jucătorilor să sare direct în acțiune pe un scenariu pregătit în avans și într-o lume aflată în evoluție continuă și îți permite să te joci cu prietenii într-un mod cu adevărat cooperativ sau PVP, chiar și în echipă. Modul Arcade poate fi accesat din meniul jocului, dar și din campanie din anumite locații care au în interior aparate de joc și pe care dacă le accesezi intri în modul arcade. Banii pe care îi aduni în modul arcade se transferă și în joc, iar abilitățile deblocate în campanie au efect și în Arcade, deci cele două moduri de joc sunt strâns legate între ele.Modurile de joc din Aracde sunt 4 pentru single player și 2 pentru multiplayer.

Moduri de joc single-player și co-op:

• Outpost: misiuni în care trebuie să cureți o bază întreagă pentru a câștiga. Câteodată trebuie să faci acest lucru fără să fi detectat pentru a nu declanșa alarme și nu a trebui să te lupți cu trupele de sprijin inamice
  • Assault: Mod în care trebuie să omori toți inamicii, câștigând jocul când toți sunt eliminați. Aceștia vin în valuri
  • Bounty Hunt: Mod în care trebuie să elimini țintele marcate și să scapi viu din zonă
  • Journey: Mod în care trebuie să găsești ieșirea dintr-o zonă într-un timp alocat. Acest mod include mai mult explorare decât luptă

Moduri de joc Multiplayer:

• Deathmatch: Mod de joc clasic, de tip respawn, pe hărți de 12 jucători. Câștigă cel care are cel mai bun scor când expiră timpul sau care atinge un număr de killuri
  • Team Deathmatch: Mod de joc de tip respawn, pe echipe de câte 6 jucători și câștigă echipa care este pe primul loc când expiră timpul

Mie mi-a plăcut mult modul Arcade pe care l-am jucat intensiv în perioada de test, în multiplayer și acum în Single-player. Misiunile de tip Arcade sunt interesante, prezintă probleme unice și sunt pline de acțiune. Dacă vrei să joci intens universul Far Cry, acesta este locul unde o poți face. Ai trei opțiuni de arme în fiecare misiune, iar dificultatea este destul de ridicată. Modul multiplayer reprezintă pentru mine, cel puțin, prima urmă de speranță pentru a mă juca ceva interesant anul acesta. După ce multe din jocurile pe care le jucam au devenit anoste în multiplayer sau au diferite probleme, și aici mă refer la CS:GO, GTA V, Killing Floor 2, etc, Far Cry 5 reprezintă o gură de aer proaspăt. Adevărul este că am jucat împreună cu restul membrilor din presa de gaming până acum pentru că jocul nu a fost disponibil în alte părți și nu am avut parte de probleme. Rămâne de văzut cum se comportă multiplayerul când intră și oamenii de rând. Ubisoft a precizat că au un sistem anti-cheating activ, să sperăm că și va reuși să facă treabă.

Far Cry 5 arată foarte bine. Din punct de vedere al engine-ului, nu este jocul cel mai modern sau cel mai wow de până acum, dar detaliile sunt realizate impecabil, ca în toate jocurile create de Ubisoft, dar marele plus îl reprezintă tranziția animațiilor și aplicarea lor în joc. Cred că pot număra pe degetele de la mâini bugurile pe care le-am văzut în joc, asta în condițiile în care l-am jucat înainte de lansare și având în vedere că acestea au fost minore, de genul imposibilității de a deschide o ușă care era spartă de o explozie, dar care se deschide dacă te dai puțin în spate și revii și o mașină care s-a blocat într-o piatră care nu părea prea mare. Comparând cu alte jocuri care au deja ceva ani în spate și patchuri aplicate, din acest punct de vedere, jocul este aproape perfect. Lumea este creată magistral, cu detalii imense, ce includ terenuri bogate în vegetație care se culcă la pământ dacă trecu cu mașina, copaci care se scutură, apa pe care se văd reflecții și care face valuri când arunci ceva în ea sau dacă trece ceva barcă, animalele care se comportă aproape de realitate și multe altele. Un astfel de exemplu legat de animale sunt căprioarele care reacționează ca în realitate la zgomot sau urșii ale căror mișcări imită cei văzuți pe National Geographic, în mediul lor natural. Chiar dacă jocul este plin de explozii, lumea este înconjurată de haos și distrugere, acțiunea intensă nu aduce cu ea și probleme legate de grafică. Chiar dacă ai distrus o structură, spre exemplu, dacă revii după 30 de minute și acolo au loc lupte, bucățile care au rămas din structura respectivă sunt tot acolo, iarba dacă a ars în proces este tot arsă și așa mai departe. Atmosfera este și ea alternantă, iar culorile se schimbă exemplar în funcție de starea vremii, de la soare la umbră, la vreme ploioasă, sau când vorbim de ciclurile zi-noapte.

Pe partea de sunet, Far Cry 5 nu dezminte. Dialogurile înregistrate sunt foarte bune și se vede efortul profesional depus pentru a realiza acest lucru, dar partea bună la sunet n use rezumă doar la atât. Lumea din joc este vie nu doar vizual ci și auditiv. Precizam mai devreme în articol că se auzeau sunete de păsări pe câmp și acesta este doar un exemplu. Prin păduri auzi anumite zgomote, oamenii poartă dialoguri pe toată harta, utilajele agricole se aud bine, iar sunetul de dirijează bine, permițându-ți să distingi sursa sunetului și să acționezi în măsură. Coloana sonoră este originală și probabil una dintre cele mai bune din seria de jocuri. Aceasta include muzică folk, gospel, clasică sau de cor care se leagă minunat cu acțiunea jocului și reprezintă un amestec care va mulțumi cele mai pretențioase urechi.

Far Cry 5 este probabil cel mai bun joc al seriei. Acțiunea este extrem de complexă și chiar dacă te joci singur ai parte de cel puțin 40 de ore de gameplay plăcut vizual și care rulează excelent. Efortul depus la crearea jocului se vede în detaliile mărunte, dar care contează enorm. Dacă optezi să joci cu un prieten ai parte de modul arcade care reprezintă cireașa de pe tort și aduce mult conținut nou, divers, extrem de rapid și distractiv unui joc care este deja bun. Multiplayerul este foarte bun și pentru mine, personal, va marca următoarea perioadă când mă voi reîntoarce la joc frecvent.

Far Cry 5 este disponibil la comandă începând cu 279,90 lei pe PC, PS4 și  Xbox One.