Fictorum Review
Poveste și Gameplay6
Muzică4
Grafică5
Raport calitate/preț7
5.5SCOR
0.0

Fictorum este RPG de acțiune cu un mediu înconjurător în care jucătorul poate interacționa cu aproape orice obiect. Jocul este dezvoltat și distribuit de Scraping Bottom Games, el s-a lansat pe data de 9 augus 2017.

Poveste și Gameplay

O domnie plină de teroare nu s-a simțit niciodată atât de satisfăcătoare ca și atunci când poți lăsa în urma ta o mare grămadă de pământ. Dându-i unui vrăjitor puterea de care avea nevoie, Fictorum este un joc de tipul role-playing care combină structuri care pot fi distruse în totalitate cu o hartă care este creată la întâmplare și cu un sistem satisfăcător de personalizare și combinare a puterilor magice.

Spre deosebire de restul jocurilor de genul, în Fictorum magicianul are puterile legendare primite încă de la începutul jocului, ceea ce are și avantaje și dezavantaje avantajele ar fi că știi încă de la început de la ce să te aștepți și că nu poți fii mai puternic de atât, unul dintre dezavantaje ar fi că acest sistem elimină o componentă foarte importantă pe care jocurile de acest tip se bazează și anume capacitatea de a deveni cât mai bun și de a putea să îți personalizezi vrăjile și stilul de joc, eu consider că ar fi fost mai bine dacă jocul ar fi avut un sistem bazat pe upgrade-uri care să își permită modificarea stilului de joc,de exemplu alegerea unui element definitoriu pentru puterile vrăjitorului.

Decât să începi de la un fermier neajutorat care se chinuie să își obțină puterile, jocul îți te va da încă de la început ca un vrăjitor puternic care doar dorește să își distrugă inamicii, eu cred că ideea nu este prea bună, deoarece care este scopul unui vrăjitor care este deja la maximul puterii, doborârea inamicilor, dacă o luăm așa atunci jocul promovează o ideea care transmite că jocul este repetitiv, știind asta am decis să îl încerc și am avut dreptate, după câteva ore de gameplay deja putea să ma simt plictisit. Poate că doborârea unor hoarde mari de inamici nu este jocul ideal pentru mine sau poate chiar jocul este foarte repetitiv pentru oricine, tind să cred că cea de-a doua variantă este cea corectă.

Având în vedere că jocul este făcut în Unreal Engine 4, aveam niște așteptări destul de ridicate, dar jocul artă de parcă ar avea cel puțin 5 ani, HUD-ul arată foarte învechit, nici grafica de pe hartă nu este într-o situație prea bună. Nici muzica nu este într-o situație prea bună sună foarte învechită și chiar nu m-a lăsat cu gura căscată.

Fictorum este un RPG, care din păcate a pus prea mult preț pe partea de distrugere a clădirilor și au uitat lucruri mai importante, eu nu pot spune că nu m-am distrat în primele 2 ore, dar cam atât. Poate că prețul de 19.99$ este puțin cam ridicat pentru ceea ce are de oferit.