The Fidelio Incident review
Poveste6.5
Sunet6
Gameplay4.5
6.3Scor
0.0

The Fidelio incident este un joc single-player, firet-person, thriller apărut pe 23 mai 2017.

Acțiunea are loc pe coasta Islandei. Povestea este inspirată de singura operă scrisă de Beethoven, Fidelio. După ce avionul în care se afla se prăbușește violent, Stanley trebuie să își găsească soția, pe Leonore mergând pe urmel lăsate de rămășițele avionului.

În opera lui Beethoven este vorba despre o poveste eroică în care o soție curajoasă se deghizează în bărbat pentru a-și salva soțul. Este o poveste cu care nu ne prea întâlnim în lumea gamingului, dar cea mai puternică legătură între operă și joc sunt numele personajelor Stanley (Florestan în operă) și Leonore, o bucată din trecutul personajelor se leagă de scrierea lui Beethoven.

Jocul vine de la art directorul care a făcut God of War 3 și se inspiră din titluri precum Gone Home, Lost și Firewatch, dar și din drame precum Homeland, Lost și The Americans.

Eu am petrecut destul de mult timp în joc astfel încât să îmi formez o idee destul de clară despre joc. La început jocul părea destul de interesant, dar pe măsură ce am avansat devenea tot mai repetitiv și începea să mă plictisească. Nu zic că povestea nu este bună, dar ceea ce era foarte monoton și repetitiv era plimbatul de colo-colo fără un motiv anume și fără a avea un indiciu prea evident despre ceea ce trebuie să faci. O altă chestie care m-a deranjat era faptul că la un moment dat mă simțeam destul de obosit și sătul de la tot dialogul care devenea tot mai prezent și de multe ori personajul principal începea să țină un monolog de care nu prea era nevoie.

O altă problemă pe care o consider destul de mare este faptul că jocul nu mă atrage să îl mai joc și chiar pot spune că am rămas cu un gust destul de amar după terminarea jocului și nu povestea jocului este de vină, ci faptul că după jumătate de oră în joc am început să mă simt obosit și nu am putu juca mai mult de o oră pentru că începeam să am dureri de cap. Nu știu dacă este din cauza muzicii sa u pur și simplu de oboseală pe care ți-o transmite plimbatul degeaba pentru a descoperi ce trebuie să faci ca să poți continua, de multe ori am fost nevoit să mă plimb zeci de minute pentru a găsi ce trebuia făcut sau pur și simplu nu găseam un obiect de care avea nevoie să pot trece mai departe.

Sunet și grafică

Jocul este făcut în Unreal Engine 4 ceea ce îi conferă o grafică foarte realistă. La început de multe ori mă uitam la munții acoperiți de zăpadă care arătau foarte bine. Peisajele sunt foarte bine realizate, cerul este lucrat foarte frumos și se combină perfect cu albul zăpezii.

Muzica mi s-a părut bună în primele 20 de minute, dar la un moment devine foarte deranjantă și obositoare. Michael Kirkorian a compus peste 40 de minute de muzică originală. El a incorporat și modificat sunete din opera Fidelio a lui Beethoven, creând atmosfera principală a jocului.

Eu consider că actorii care au dat vocile personajelor au făcut o treab mediocră, de mule ori când vorbea Stanley nu simțeam că este un om care s-a prăbușit cu avionul pentru că vorbea foarte calm și de multe ori îl simțeam destul de fals când încerca să transmită puțină emoție. Stanley este jucat de Glenn Keogh, cunoscut pentru roluri din filme precum Transformers Age of Extinction, Once Upon A Time și Sons of Anarchy. El este născut în Irlanda, exact ca personajul principal al jocului. Leonore este jucată de Bess Harrison.

Concluzia este că The Fidelio incident este un joc care pune foarte mult accentul pe poveste și coloană sonoră, dar lasă foarte mult de dorit când vine vorba de gameplay care e foarte repetitiv. Eu consider că prețul, de $14,99 este cam mare pentru ceea ce oferă jocul. Prin urmare nu recomand acest joc.

Poza de profil pentru Patrick