Getting Over It with Bennett Foddy Review
Gameplay7.3
Raport calitate/preț7.4
7.7SCOR
9.9

Getting Over It with Bennett Foddy este un joc cu o idee foarte interesantă care s-a lansat pe data de 6 decembrie 2017, el este dezvoltat și distribuit de Bennett Foddy.

Getting Over It with Bennett Foddy este un joc care nu te va ierta atunci când greșești, ideea de bază a jocului este foarte simplă, tu ești un om dezbrăcat intr-un cazan și trebuie să te folosești de un ciocan să escaladezi un munte. Bennet Foddy a declarat că sursa lui de inspirație este jocul apărut în 2002, creat de Jazzuo, Sexy Hiking. Controlul este foarte minimalist, folosindu-te de mouse muți ciocanul și încerci să te agați, să te târai și să te porpulsezi folosinud-te de el. Deși la prima vedere poate părea destul de ușor, vei vedea că pe parcurs ce urci, drumul se va complica, va trebui să te prinzi de stângi la momentul potrivit, iar dacă greșești jocul nu te va ierta și poți cădea chiar până la începutul traseului. Fără vre-o poveste anume sau un început, jocul te lasă în fața muntelui pe care va trebui să îl urci, pe măsura ce avansezi îndemânarea îți va fi pusă la încercare de obstacole puse cât mai atent pentru a-ți face evoluția cât mai grea, dar nu imposibilă.

În drumul tău spre final, vei că nu există obiecte cu care nu poți interacționa, în unele momente chiar pare că, Bennett încearcă să îți ofere posibilitatea de a alege între mai multe moduri de a depăși unele piedici.

Controlul personajului nu este complicat deloc, dar e nevoie de timp pentru a reuși să te obișnuiești. Am observat că un mouse de bună calitate poate face diferența în acest joc, dacă mișcăriile sunt redate de el cu o acuratețe mărită, atunci va fi mult mai ușor pentru jucător să termine jocul.

Grafica este foarte bună, o combinație între stilul desenelor animate și cel realist. Culori foarte frumoase aprinse, cu siguranță acest joc îți poate atrage atenția doar prin modul în care arată. În momentul în care vei cădea de la o înălțime ridicată, o voce îți va spune citate care să te motiveze sau va începe o muzica calmă ,de obicei blues sau jazz care te va ajuta să îți păstrezi calmul.

Getting Over It with Bennett Foddy este un joc care îți va pune la încercare nervii, te va frustra și 100% vei închide jocul de nervi, cel puțin o dată. Chiar Bennett Foddy  spunea că a făcut acest joc pentru a „răni” unele tipuri de persoane. Pentru cei 7,99$ ceruți pe Steam, eu consider că jocul își va face treaba și sigur te va scăpa de plictiseală și de câteva fire de păr.