The Golf Club 2 Review
GAMEPLAY8
GRAFICĂ ȘI SUNET8.5
RAPORT CALITATE-PREȚ7
7.8Overall Score
0.0

Dacă tot gradele de afară nu sunt de partea noastră astfel nu ne putem bucura toată ziua de terenurile de golf și nu numai așa că HB Studios alături de Maximum Games au lansat pe 27 iunie, 2017 The Golf Club 2, o variantă mai nouă și îmbunătațită a primul joc din serie The Golf Club.

Creșteți-vă faima și averea în cel mai mare și mai dinamic joc de golf creat vreodată. Intrați împreună cu prietenii online, concurați în turnee și câștigați bani pentru a urca pe locul I în cea mai mare comunitate de jocuri de Golf.

The Gold Club 2 oferă un mod de carieră, cu un singur jucător, ore nelimitate de golf interactive cu adversarii online, un creator de cursuri nou și îmbunătățit, mecanisme și mecanici de ultimă oră și o mulțime de medii noi și luxuriante, toate acestea se amestecă împreună fără probleme pentru a-ți crea experiența de vis într-un joc de golf.

Acum există un mod de carieră, și cu un pic de răsucire. În loc să jucați doar printr-o serie de turnee oferite de dezvoltator, puteți să vă creați propriul sezon, să alegeți cursurile pe care să le jucați, câte runde să există și așa mai departe. Dezavantajul este că o carieră nu se simte atât de artizanală cum ar fi trebuit, cu cinematografia și lucrurile vizuale care ar pute să te facă să te simți ca și cum ai juca în ceva de genul Masters sau British Open.

Față de The Golf Club în The Golf Club 2 turneele se simt mai pline de viață, mulțimile văzând și reacționând cu voci, gemete sau prize ascuțite de respirație pe măsură ce jucați. Aceasta este doar o mică atingere, dar o îmbunătățire importantă cel puțin pentru mine, fiind atent în general la aspectele oarecum mai neimportante pentru unele persoane.

În ceea ce privește jocul multiplayer, puteți juca la nivel local, ceea ce reprezintă o revenire plăcută la jocurile de golf mai vechi. Societățile vă permit să creați și să vă alăturați breslelor unor jucători de golf cu rank asemănător. Singura problemă este că dacă intenționați să jucați o carieră singleplayer, veți avea nevoie de o conexiune activă la internet. O opțiune de a descărca cursuri pentru a juca offline ar fi fost plăcută, dar, din păcate, este totul online. După părerea mea The Gold Club 2 pare să fie genul de joc pe care ar fi bine să-l descărcați pe un laptop și să-l jucați într-o călătorie cu trenul, mașina sau cu orice altă cale, însă HB Studios n-a luat acest lucru în calcul și au limitat acest lucru conexiunea la internet fiind obligatorie pentru a putea juca The Gold Club 2.

Față de jocul precedent din serie, HB Studios a schimbat și a îmbunățit unele mecanisme și mecanici pentru a aduce acest joc liniștitor cât mai aproape de realitate. Dat fiind faptul că orice factor din jur trebuie luat în calcul, cum ar fi vântul, iarba și mulți alți factori de care nu trebuie să uităm când vine cazul să lovim bila, crosa trebuie și ea  schimbată după diferiți factori pe care tutorialul de la începutul jocului o să îi prezinte.

Grafica nu mi se pare total diferite față de jocul precedent din serie însă se pot observa unele modificări în mare parte la forma caracterelor. Așa că nu are rost să intru prea mult in detalii despre grafică, știu doar că se vede bine cu niște cerințe nu foarte pretențioase și sunetul este ok, toate efectele sonore sunt la locul lor, nu sunt absolut deloc deranjante mai ales ca la un sport ca golful trebuie să ai liniște.

Raport Calitate-Preț

Nefiind un jucător înrăit de golf, am încercat să învăț în puținele ore în care am testat The Golf Club 2, cu nervi și frustrare am învățat câteva reguli ale jocului cu care am reușit să clădesc o parere despre The Golf Club 2, fiind unul dintre puținele jocuri de acest gen își merită banii însă eu consider că doar pentru cei care știu deja cu ce se mănâncă acest joc, după cum am spus și mai sus în cazul în care nu cunoașteți regulile jocului e o să fie destul de frustrant până ce o să vă obișnuiți și o să înțelegeți jocul.

Jocul mai are 2 DLC-uri separate care vă propulsează spre faima și banii pentru care orice jucător luptă:

Recomand acest joc pentru pasionați și nu numai, este jocul perfect pentru un gamer mai în vârstă care vrea doar să se relaxeze după o zi stresantă la birou.

Poza de profil pentru Allex