Has been Heroes Review
Gameplay7.9
Raport calitate/preț8.4
Grafică7.3
Poveste7.6
7.8Overall Score
0.0

Has been heroes este un joc dificil, bazat pe benzi. Acțiunea se combină cu strategia atunci când o bandă de eroi are scopul de a escorta fiicele gemene ale regelui, spre școală. Dezvoltat de Frozenbyte și distribuit de GameTrust Games, jocul s-a lansat pe data de 28 martie a acestui an.

Dinții timpului pot mesteca până și cel mai curajos campion și vine un moment  când cei mai puternici și bătrâni vrăjitori sau un războinic se află în ultima bătălie înainte de retragere. Din fericire, un derbedeu tânăr și nebun se alătură așa numitei Has Beren Heroes, gașcă formată din eroi și vrăjitori puțin mai ruginiți. Tânărul se alătură chiar când regele își cheamă cei mai bătrâni și cei mai de încredere luptători pentru o ultimă misiune epică. Eroii trebuie să escorteze cele două fiice gemene ale regelui, Avaline și Beatrix, spre școală, dar drumul este plin de monștri și inamici.

Jucătorii vor controla trei personaje de-a lungul călătoriei și vor trebui să fie atenți la coordonarea atacurilor de tip melee, să administreze cooldown-urile și să combine sute de poțiuni diferite pentru a crea atacul combo devastator, toate într-o anumită ordine pentru a înfrânge armate formate din nenumărați morți.  Strategia jocului este caracterizată de hărți care se măresc pe măsură ce tu avansezi, creșterea nivelului de dificultate bazat pe un sistem foarte bine definit de numărul de moți pe care îl vei suferi.

Un războinic, un călugăr și un derbedeu intră pe terenul de bătălie și apoi…mor. De foarte multe ori, iar apoi trebuie să o ia de la început. Asta este o mică descriere a experienței mele cu has Benn Heroes. În mare parte jocul se bazează pe controlul a trei personaje diferite în același timp. Fiecare erau va înainta pe banda lui în timp ce din partea dreaptă a ecranului vor veni monștrii care vor înainta cu greu, exact ca zombi care merg spre plante, în alt joc foarte cunoscut. Exact ca în Trine, un alt joc dezvoltat de cei de la Frozenbyte, gașca ta este destul de echilibrată, cu războinicul care va da cel mai mult damage, călugărul care va lovi destul de slab de 2 ori și derbedeul care va da trei lovituri de damage mediu.

În teorie această combinație pare destul de amuzantă și eficient, ceea ce este în primele ore de gameplay. Aproape toți inamicii care mărșăluies spre stânga vor avea o bară de stamina care va trebui distrusă înainte de a-i putea ataca viața propriu-zisă.

După mai bine de o oră în joc am reușit să ma familiarizez cu mecanicile jocului și am început să ignor sfaturile jocului. Poate că tutorialul ar fi putut fi puțin mai detaliat și cred că ar putea transforma experiența inițială a jocului.

Grafica este destul de interesantă dar este foarte interesant faptul că acțiunea va trece prin diferite locuri, de la terenuri acoperite de zăpadă, la mlaștini întunecate, dar și așa nu am găsit detalii care să mă distragă de la joc pentru a le admira.

Există câteva idei destul de bune în Has been Heroes, grafica este destul de draguță. În general jocul este destul de interesant și conține un umor foarte bun, fapt ce nu poate fi decât un plus. Eu consider că prețul de 19.99$ este justificat.