Hellmut The Badass from Hell - Review
  • Poate fi îmbunătățit
  • Gameplay Repetitiv
  • Atacuri Previzibile
  • Multe arme inutile
5.5Scor
7.0

Hellmut este un joc de tip dungeon, similar cu jocuri ca Enter the Gungeon sau Nuclear Throne. Jucați cu rămășițele unui om de știință nebun care a dezlănțuit demonii asupra lumii. Demonul ți-a dat viața infinită, dar ți-a distrus trupul în schimb, lăsându-te cu craniul și coloana vertebrală. Un demon pe care-l cunoști ca ochiul lui Ka-Ra te îndrumă, dându-ți puterea să distrugi demonii care te-au trădat. Folosind mutațiile genetice pe care le aveai în laboratorul tău, vei distruge demonii care te-au trădat.

După un scurt tutorial alegeți una dintre cele două mutații pe care le încercați în tutorial și apoi începeți călătoria prin castelul demonilor. Dușmanii dropează monede și suflete. Monedele sunt folosite pentru a achiziționa arme și upgrade-uri de la magazin în fiecare nivel. Pietrele prețioase pot fi folosite pentru a accesa o nouă mutație dintr-o sală de provocări realizată de ochiul lui Ka-ra. Puteți schimba mutațiile pe care le aveți în fiecare nivel oricând, deși o dată ce viața ajunge la zero, această mutație a dispărut. Puteți reînvia mutațiile anterioare achiziționând un jeton de înviere cu pietre sufletești în magazin sau prin completarea unei săli de provocări. Odată ce nu ai rămas nici o mutație și vei muri ca formă de bază, trebuie să începi jocul de la început cu forma de bază și o mutație la alegere.

Din punct de vedere vizual jocul este minunat, fiecare mutație se simte ca munca unui om de știință nebun. Detaliile fac ca fiecare mutație să se evidențieze individual, chiar dacă acestea sunt din punct de vedere tehnic aceeași persoană. Există o varietate de dușmani. Niciodată nu am simțit că m-am confruntat cu aceleași persoane în fiecare cameră. Îi voi lăuda pe cei de la Volcanicc pentru acest lucru, pentru primul lor joc, arată uimitor. Din păcate, asta e tot ce are acest joc peste medie. Muzica și sunetele din joc lasă de dorit.

Gameplay-ul în sine este ok, dar este foarte încărcată și de multe ori nu întelegi ce se întâmplă. Puteți obține alte arme cum am spus mai înainte, totuși, toate acestea par inutile atunci când afli că upgrade-urile pe care le puteți obține din cuferele de comori șau de la lideri, afectează numai atacul principal al fiecărui mutant. Armele din acest joc nu au muniție, așa că odată ce armele au dispărut, trebuie să așteptați până când le veți obține din nou. În timp ce armele ar putea, de obicei, să facă mai multe daune, în cele din urmă upgrade-urile dvs. vor deveni irelevante. Nu deblocați nimic între niveluri, puteți să deblocați definitiv o nouă mutație numai dacă ați bătut șeful final. Jocul dă iluzii că există modalități de a debloca toate acele tuburi de mutație noi pentru a vă ajuta prin joc, doar pentru a afla ulterior că nu se pot debloca.

Modul de joc este  pe ritm rapid, și se simte distractiv să fugi și să-i distrugi pe dușmani. Totuși odată ce îți dai seama de modelul fiecărui inamic, devine repede irelevant.

Poate veți găsi ceva interesant, ceea ce nu am reușit eu să fac în acest joc și nu voi descuraja oamenii să-l cumpere. Poate că Hellmut poate fi îmbunătățit dacă dezvoltarea continuă după data lansării.

Aveți disponibil mai jos un video cu gameplay făcut de noi.