Hitman 2 se lansează în noiembrie, dar înainte de lansare avem un mod special numit Sniper Assassin, care este disponibil pentru cei care pre-comandă jocul, care ne arată puțin din ceea ce vom găsi în noul joc. Noi am avut ocazia să testăm acest mod astăzi și putem spune că va fi o adevărată plăcere să jucăm jocul finit în noiembrie.

În Sniper Assassin, aveți 15 minute pentru a elimina 3 ținte și gărzile lor de corp. Există un singur nivel în acest moment: un conac spațios care găzduiește o nuntă. Agentul 47 se află în spatele lunetei și trebuie să urmărească mulțimea de la distanță așteptând ca țintele sale să apară, iar apoi trebuie să stabilească timpul perfect pentru a apăsa trăgaciul. Ideea este simplă, iar distracția vine când încercați să rejucați nivelul pentru a stabili u ntimp mai bun sau a vă perfecționa stilul. Ca în orice joc Hitman, ideal ar fi să încercați să rezolvați problema cât mai curat pentru a nu alerta gărzile, căci dacă faceți acest lucru acțiunea se va transforma într-un haos total, iar fereastra de 15 minute devine repede cam scurtă.

Cu puțină atenție putem alege țintele în zone izolate, eliminând sistematic una câte una și în același timp tinând cadavrele ascunse. Țintele sunt amestecate cu invitații normali, air ascunderea lor necesită un anumit nivel de strategie, dar posibilitățile sunt multe și distractive. Jocul poate fi abordat din pespectivă single-player sau co-op. În single-player joci cu clasicul Agent 47, iar în coop ai 2 personaje diferite, Knight și Stone care folosesc propriile tipuri de muniție, una capabilă să penetreze ziduri și alta care dă uunde de săc la impact. Este totuși destul de greu să te sincronizezi în doi jucători.

Ca și în toate jocurile din seria Hitman, strategia, precizia și răbdarea au un rol imens, iar faptul că ești practic imobilizat în timpul jocului nu te ajută. Poți rata o țintă o dataă, pentru că dacă o ratezi și a doua oară se va institui haosul și va trebui să reîncepi misiunea. Acum nu mai poți muta cadavrele, dar mecanica jocului este extrem de bine gândită și astfel poți aștepta ca o țintă să ajungă într-o anumită poziție astfel încât în momentul în care îl ucizi să cadă într-un loc unde nu va putea fi observat prea ușor.

Chiar dacă nu ai mult gameplay și acesta n ueste foarte diversificat, Sniper Assassin este distractiv și oferă mult conținut de tip „antrenament”, dar cel mai important, ne oferă o privire asupra produsului finit Hitman 2, care are o grafică foarte bună, mecanică de gameplay excelentă și care continuă cu succes ideea din precedentul joc, care a fost, în opinia mea, cel mai bun joc din serie.