Înregistrare
Or


O nouă parola a fost trimisă către email-ul tău.

Unul din cele mai așteptate titluri care se vor lansa anul acesta este For Honor, jocul celor de la Ubisoft, anunțat încă de anul trecut și prezentat la E3 și Gamescon. În acest weekend a avut loc o sesiune BETA de testare a jocului și am avut ocazia să îl încercăm. Similar cu articolul nostru din sesiunea de Alpha, ne vom prezenta părerile despre joc și cu această ocazie și vă vom arăta și un segment de gameplay filmat de St4rL1gh7 și transmis live pe Twitch.

Ne-am spus în mare părerile despre joc și cea re de oferit când am vorbit despre versiunea Alpha și găsiți aceste date AICI, iar acum nu ne vom repeta, ci vom încerca să punctăm ceea ce s-a schimbat între timp și ce mai trebuie făcut până când jocul va avea versiunea finală de lansare. Versiunea BETA pornește cu un intro cinematic și ne prezintă tutorialul care era prezent și în alpha și nu mai rețin exact dacă era exact la fel sau s-a schimbat, dar e un lucru bun că acesta este prezent, fie pentru a învăța noii jucători cum să joace fie pentru a reaminti celor care au jucat în Alpha despre ce este vorba.

În primul rând vom vorbi despre gameplay. Avem tot  trei clase de luptători: Cavaleri europeni, Samurai și Vikingi și chiar dacă fiecare dintre aceste clase au stiluri de luptă total diferite, controlul este la fel. Sistemul de luptă este în amre parte al fel ca în alpha, dar lucrurile par să se fi îmbunătățit. Capacitatea de reacție a jucătorilor este pusă la încercare și asta este una dintre marile plusuri ale jocului. Fiind nevoit să te lupți cu adversari reali trebuie să te adaptezi și să anticipezi mișcările lor, iar fiindcă adversarul nu este controlat de AI, jocul nu devine repetitiv și plictisitor. Abilitățile îți sunt puse la încercare și trebuie să stai tot timpul atent la ce se întâmplă în jurul tău.

Sistemul de luptă pare destul de solid încă din această fază și este echilibrat. Chiar dacă îți poți alege personaje cu diferite abilități, nu pot spune că unul dintre aceștia este peste adversari și nu poate fi înfrânt. Fiecare clasă de luptători are puncte forte și puncte slabe și este treaba ta să le identifici pe acestea din urmă pentru a-ți asigura victoria. Totul depinde însă și de adversari. Și dacă am vorbit despre adversari trebuie să spun că marele minus al acestei sesiuni BETA nu a fost generat de Ubisoft, ci de jucătorii conectatți. Fiindcă nu are un sistem competitiv pus în practică, jocul este la mila jucătorilor. Te trezști cu adversari sau coechipieri care nu au treabă cu jocul în sine și nu îi interesează rezultattul sau pur și simplu nu știu ce trebuie să facă. Sau, mai rău, mulți ies din joc când au chef și nu există un sistem care să-i penalizeze în vreun fel pentru acest lucru.

Am văzut implementat noul sistem de războaie între facțiuni, ceea ce va aduce un beneficiu major pe partea de gameplay și va atrage mulți jucători în momentul lansării jocului. Avem la dispoziție trei facțiuni și ne alăturăm uneia și vom lupta pentru gloria acesteia. Se face un clasament și se adună numărul de teritorii controlate per facțiune, dar avem și clasamente individuale care vor ilustra capacitățile fiecărui jucător. Cu aceste clasamente sper că se vor organiza și unele grupe pentru un mod de joc competitiv care să pună față în față jucători cu punctaj similar pentru a echilibra jocul.

Honor

Sistemul de joc online este unul de tip Peer-to-Peer iar acest lucru dăunează experienței de joc. Lipsa serverelor dedicate face ca unii jucători să nu se poată conecta sau să aibă probleme de conectare, ping sau lag, ceea ce îi face să abandoneze jocul. Vom vedea dacă vor fi servere dedicate la lansarea jocului și eu unul sper să fie. Așa cum am promis mai sus vă punem la dispoziție un video din gameplay să vedeți și voi, cei care nu ați apucat să testați jocul cum merge:

Pe partea de grafică am observat că s-a lucrat mult. Totul arată mai bine lucrat și conturat. De la modelele personajelor și până la arene, totul pare să fie lucrat mai atent, au fost adăugate detalii noi care arată foarte bine. Dacă ne uitâm cu atenție la designul celor trei clase de luptători, Cavaleri europeni, Samurai și Vikingi, aceștia par să fie realizați cu multă atențoie la detalii și Ubisoft a încercat să îi facă cât mai autentici. Aceștia nu sunt realizați la machetă și sunt personalizați cât mai fidel pentru a ilustra caracteristicile unice ale fiecărei națiuni. Chiar dacă în realitate cele trei clase nu s-au luptat niciodată între ele, este interesant de văzut ce aduce fiecare și din punct de vedere vizual este foarte interesant contrastul între aceștia. Muzica este de asemenea adaptată fiecărei națiuni, ceea ce mie mi-a plăcut mult. Atmosfera te face să crezi că faci parte din acea clasă de luptători și te antrenează în luptă.

Chiar dacă jocul va fi lansat doar online eu cred că For Honor va atrage un număr destul de mare de jucători. Dacă Ubisoft rezolvă și micile probleme existente, jocul va deveni unul extrem de interesant de urmărit și jucat. Rămâne de văzut cât timp va sta însă în această poziție și eu sper să fir jucători disponibili o perioadă bună de timp pentru că avem de gând să îl jucăm și noi.

 

Lasa un comentariu
%d blogeri au apreciat: