Hover: Revolt of Gamers Review
Grafică3.7
Gameplay3.5
Sunet6
4.3SCOR
0.0

Hover: Revolt of Gamers este un kickstarter din 2014 inspirat din Jet Set Radio și Mirror’s Edge. Jocul este single-player sau multiplayer și se bazează pe Parkour.

Acțiunea are loc în ECP17, un loc foarte dezvoltat din punct de vedere tehnologic care mai este denumit și Hover City de către locuitori. El se află pe o planetă foarte îndepărtată unde Marele Admin a întrerupt comunicarea cu Uniunea Galactică și a stabilit o dictatură generală. Distracția este interzisă, iar divertismentul a fost alungat.

Tu te afli în conducerea unei echipe de tineri rebeli, the Gamers, luptând împotriva legilor care distrug orașul. Echipați cu tehnologie foarte avansată care le permite să alerge foarte repede și să sară foarte sus, ei supraveghează orașul pentru a sabota propaganda, pentru a ajuta cetățenii și pentru a găsi o cale să ajungă la Stația Orbitală. Scopul lor este de a avertiza Uniunea Galactică pentru a pune capăt asupririi.

Hover: Revolt of Gamers este și single-player și multiplayer. În orice moment poți să treci din modul offline în modul online și să te alături prietenilor sau unor persoane necunoscute din jurul lumii.

Înainte de a începe să joci, trebuie să îți personalizezi personajul principal, tot ce poți schimba la el sunt culorile. După ce personajul este gata, trebuie să treci printr-un scurt tutorial care te învață mișcările de bază într-un mediu controlat mic înainte da a te lăsa în lume. În joc poți găsi și diferite obiecte de colecție sau poți distruge obiectele propagandiste pe care le întâlnești. Pe măsură ce avansezi în poveste explorezi și harta, dar jocul îți oferă și posibilitatea da a-ți crea propria hartă pe care se pot juca prietenii sau alți străini.

Design-ul hărților este foarte aglomerat cu trambuline care de multe ori nu sunt alineate cu nimic și scări verticale care uneori nu îți oferă destul spațiu sus pentru a reuși să rămâi acolo. Urcatul pe terenul normal poate fi detul de frustrant uneori, după ce alineam o săritură peste ceva, personajul se rostogolea în aer și ateriza pe marginea obiectului peste care încercam să sar. Alteori când încercam să sar peste un zid, personajul făcea un wall jump în direcția opusă aruncându-mă înpoi jos, de unde trebuia să petrec încă câteva minute pentru a ajunge sus sau puteam folosi puterea numită “rewind”, foarte asemănătoare cu abilitatea lui Tracer din Overwach.

Pentru un platformer firstperson/third person în care parkour-ul și săritul joacă un rol foarte important, jocul are o mulțime de probleme legate de mecanică și fizică.

Nici la capitolul grafică jocul nu stă prea bine. dezvoltatorul a încercat să folosească culori neon împreună cu un contur destul de gros, o combinație nu foarte reușită după părerea mea. Conturul gros m-a făcut să ma simt destul de confuz pentru că atunci când saream de pe o clădire și încercam să nimeresc ceva subțire nu puteam distinge unde este marginea sau distanța până la sol, într-un joc de genul acesta să înțelegi ce este sub tine sau unde trebuie să sari, este destul de important. Mișcare nu este foarte fluidă și nu este o problemă legată de FPS, pur și simplu personajul pare că sare dintr-o poziție în alta.

Sunetul nu m- impresionat, muzica este foarte repetitivă cu un tempo foarte accelerat ce până la urmă  te obosește.

În prezent jocul, Hover : Revolt Of Gamers nu este într-o situție foarte benefică cu probleme legate de fizică, mecanică și grafică eu consider că jocul nu își merită cei $19.99 de pe Steam. Poate pe viitor dezvoltatorul va încerca să rezolve multele probleme. În concluzie eu nu recomand acest joc, cel puțin varianta curentă.