ICEBOX: Speedgunner Review
Sunet4.5
Grafică3.9
Raport calitate/preț7
5.4SCOR
0.0

ICEBOX: Speedgunner este un platformer 3D care combină elemente din două genuri destul de diferite, shooter și parkour. Dezvoltat de Games of Edan și distribuit de Capricorn 76, el urmează să se  lanseze pe data de 17 octombrie 2017, dar datorită dezvoltatorului am reuși să punem mână pe o copie a jocului mai devreme.

Scopul jocului este destul de simplu, evadează dintr-un spațiu rece asemănător unei cutii de gheață până când nu îți expiră timpul. Pentru a trece fiecare nivel ai nevoie de îndemânare și de o gândire rapidă pentru a omorî gărzile și pentru a reuși să treci de obstacolele strategic pentru a te ajuta sau încurca.

Eu unul nu am avut o experiență foarte plăcută în acest joc. Deși ideea este foarte interesantă, jocul în sine lasă de dorit. Pe mine m-a dus cu gândul la Strafe, dar mai prost, mecanicile jocului pot fi interesante, dar tind să ajute jocul să capete un aer repetitiv, ceea ce este o problemă majoră la un joc de acest gen. Încă din meniu jocul pare că este foarte vechi, dar nu ideea de vechi vintage, arcade, ci pur și simplu stilul meniului arată groaznic, după ce intri în joc ești întâmpinat de o atmosferă destul de deranjantă chiar nu m-am simțit bine jucând acest joc. Arma nu are nevoie să fie reîncărcată, iar gărzile arată foarte ciudat, iar în momentul în care în fața ta apare un inamic jocul ți-l va marca cu o țină imensă care chiar nu își are locul.

Jocul îmi mai aduce aminte de SuperHot, dar fără ceva original special. Din câte am înțeles și în acest joc este vorba de o simulare, dar încă sunt destul de confuz în ceea ce privește povestea. Un element deranjant a fost că nu de puține ori am avut șansa de pica de pe hartă și de a fi repus tot undeva pe lângă hartă, chiar dacă jocul pare simplu, au existat unele momente când FPS-ul se simțea desul de instabil.

Stilul grafic este departe de a fi bun, sincer eu chiar nu am înțeles ce au vrut cei de la Games of Edan să facă cu el. Totul arată oribil, eu nu sunt genul de persoană care să judece un joc după grafică, dar eu consider că într-un joc atât de simplu, fără zone uriașe și multe elemente care să dea bătăi de cap, ar fi putu să lucreze mai mult la grafică. Sunetul este acceptabil, un singur lucru m-a deranjat extrem de mult, și anume vocea naratoarei, care pare ieșită dintr-un film SF foarte vechi sau foarte prost, nicidecum dintr-un joc care încă nici nu s-a lansat.

ICEBOX: Speedgunner este un joc care nu m-a impresionat deloc într-un mod pozitiv. Atmosfera din joc nu este specială și chiar după mai puțin de 1 oră jocul poate deveni foarte repetitiv. Din ceea ce știm de la dezvoltator, prețul va fi în jur de 9.99$, cam mult pentru ceea ce oferă acest joc, dar e de înțeles deoarece jocul nu vine de la o companie gigant.