Inner Voices Review
Grafică7
7.5Scor
0.0

Inner Voices este un joc logic și de aventură, cu elemente de groază și de tip rogue, într-un tărâm inspirat de Cthulhu Mythos de la H.P.Lovecraft și de lucrările lui E.A.Poe și S.King. Jocul a fost lansat pe data de 10 mai şi deja a avut un număr uimitor de cumpărători.

Numele tău este John Blake, cel puțin asta este ceea ce credeţi. Blake suferă de amnezie și nu este în stare să-și amintească nici măcar informațiile cele mai de bază despre trecutul său. Cu ajutorul unei entități numită David, jucătorii trebuie să-și găsească drumul prin amintiri sparte pentru a descoperi exact ce se întâmplă și cum a ajuns John în acest loc. Din nefericire, David poate fi extrem de vag și nu oferă informaţii atât de concludente, dar asta nu înseamnă că nu este de ajutor. Cu un complot neliniar, căi generate procedural și o atmosferă care face justiția genului de groază, Inner Voices este o suflare de aer proaspăt în această zi.

Jucătorii vor observa că, făcând clic pe „Joc nou”, meniul dispare și jocul este setat înaintea lor. În acest moment, jucatorii trebuie să se acomodeze cu controalele. Un protagonist pasiv fără nici un fel de apărare, nu tu arme, nici măcar pumnii nu îţi sunt de ajutor. Sună destul de interesant. Prin labirintul de bază, care este o clădire dărăpănată și este primul puzzle al jocului, aici este introdusă o ființă care mai târziu se identifică ca David. Se comportă ca și când nu este din aceeași lume ca și John, și prin aspectul lui, nu este. O entitate constând doar dintr-o mască și o cârpă de tip rochie, David explică ce trebuie făcut. La scurt timp după această întâlnire, complexitatea și amploarea labirintului din față devin destul de evidente.

După realizarea scalei labirintului, jucătorii ar putea descoperi una dintre cele mai bune caracteristici pe care titlul le poate oferi: o cale generată procedural. Nu există nici o îndoială că cei care se joacă vor găsi acest lucru în timp ce încearcă să se întoarcă din zona din care tocmai au venit, doar pentru a merge pe aceeași ușă și să fie surprinsi de faptul când camera se schimbă. Ce este această nebunie? De ce nu poate fi simplu? Ei bine, pentru că asta nu ar fi distractiv. În plus, acum este momentul să ajungem la afaceri și să aflăm de ce este Blake în acest loc. Puzzle-urile par să crească în dificultate pe măsură ce jocul progresează, ceea ce este de așteptat. Să spunem doar că primul a implicat punerea unui ceas pe perete, în timp ce una dintre puzzle-urile mai provocatoare implică asamblarea unei puști de asalt după ce a găsit componentele sale într-un labirint destul de dificil. Inner Voices durează aproximativ două ore pentru a fi finalizat și în acest timp de joc, „Ce se întâmplă?” va fi repetat adesea de către jucător.

Pentru unii, există doar o singură cale de a juca jocuri de groază / thriller, și asta în timp ce purtați căști într-o cameră întunecată. Imersiunea este cheia când vine vorba de crearea ambianței dorite în timp ce dorește să se sperie, iar atmosfera vocii interioare le permite jucătorilor să facă asta. Cu lumini pâlpâitoare, lucruri care se înfundă în noaptea aceea, o coloană sonoră care bântuie și, în jurul valorii de sunet fantastic, acest joc a reușit să facă pielea să se transforme in piele de găină. Trecerea de la o cameră la alta, transportând aparent jucătorul în diferite regiuni, a fost un alt aspect care a fost foarte plăcut. Este mai mult decât capabil să mențină un adversar pe tot parcursul jocului și doar intensifică imersiunea, pentru cei care au o dragoste pentru atmosferă horror, Sigma Games o lovește dincolo de o umbră de îndoială.

Un alt lucru de remarcat este modul în care protagonistul „moare”. Trebuie să găsiți o cheie pentru a debloca ușa care vă duce la locul unde ați rămas. Am descoperit acest lucru numai în timpul celui de-al doilea joc, după ce am căzut de pe un scaun plutitor. Da, există obiecte plutitoare care creează căi de rulare, și aceasta este, de asemenea, o caracteristică incredibil de interesantă. În timp ce camera de evacuare / aspectul de salvare a punctului este relativ mic, merită toata atenţia.
Dacă există un singur lucru care contribuie la scufundarea pe care o experimentăm, vocile care portretează rolurile într-un titlu este acel lucru. Ele aduc personajele jocurilor video și jocurile în sine în moduri în care grafica și atmosfera nu pot decât să viseze. Din păcate, vocea care acționa în Inner Voices a căzut uneori. De multe ori, se simțea ca și cum dialogurile ar fi fost doar citite, spre deosebire de acțiunea emoțională. Mai ales în perioadele de dialog, pot spune că am ajuns înapoi în realitatea în care trăiesc. În timp ce aceasta nu este o întreagă întrerupere a afacerilor, aceasta poate duce un drum care interferează cu experiența cuiva.

De asemenea, grafica poate juca un rol în acest aspect. În timp ce în ansamblu frumos, efectele vizuale au fost uneori împiedicate de bug-uri sau choppiness în joc. Obiectele pe care nu a stabilit unde le-a pus și le-a făcut din miniaturi în animații, în timp ce ele nu se întâmplau adesea, puteau încă să rupă scufundarea adâncă de atmosferă. Acesta nu este cel mai rău lucru care s-ar putea întâmpla în timp ce jucați un joc video, dar cu siguranță nu afectează experiența de ansamblu.

Grafica adaptată în Inner Voices este genul de grafică specifică jocurilor horror dar cu un producător nu foarte bogat, în ciuda acestui fapt nu aş spune „nu” acestuia. În unele momente din joc, grafica şi efectele vizuale sunt împiedicate să-şi facă apariţia la standarde maxime din cauza unor buguri minore ale jocului. Dar până la urmă Inner Voices este un joc nou lansat care are tot timpul din lume pentru a-şi îmbunătăţi standardele. Eu unul am fost surprins plăcut din momentul în care am apăsat „Play” până în momentul în care a trebuit să-mi iau rămas bun de la acest joc.

Inner Voices are pachetul de sunete necesar să-ţi transforme pielea normală într-una de găină. Părerea mea personală în legătură cu sunetul jocului Inner Voices este una pozitivă, ba chiar pot spune ca sunetul adoptat este un plus al acestui joc.

Pentru a intra în „Lumea vocilor” din Inner Voices, ai nevoie doar de o tastatură, un mouse şi o pereche de căşti. Povestea jocului se structurează sub forma a mai multor puzzle-uri prin care eşti obligat să treci, indiferent de cât de frică ţi-ar fi sau nu.