Kick Ass Commandos Review
Sunet8.5
Designul Nivelelor9
Raport calitate-preț8.5
8.8Overall Score
0.0

#kickasscommandos Kick Ass Commandos este un shooter 2D over-the-top dezvoltat de Anarchy Enterprises. Jocul este simplu, amuzant și destinat celor care apreciază acest gen, exploziile și stilul jocurilor retro.

Kick Ass Commandos are, în mare, mecanici simple. Te miști și tragi. Totuși acesta necesită multă concentrare din partea jucătorului din cauza ritmului rapid al gameplayului.

De-alungul nivelelor găsești multiple arme(aruncător de grenade, flamethrower, etc) și powerup-uri pentru acestea, toate având o limită de timp, iar în rest ești echipat cu un machine gun care nu rămâne fără gloanțe.
Pentru a-ți atinge obiectivul – fie că trebuie să ajungi la elicopter, fie că ai de asasinat un personaj – fiecare nivel ai ocazia să salvezi soldați care ți se alătură și trag în același timp și direcție cu tine. Nu poți alege poziția exactă a fiecărui camarad, deoarece ei rămân în jurul tău permanent, de aceea trebuie e datoria ta să îi ferești de proiectile, altfel mor. Dacă obiectivul nu este să îl salvezi pe unul dintre ei, nu este necesar să îi păstrezi în viață pentru a trece mai departe.

Kick

Inamicii executați și obiectele distruse pot arunca câte un health pack, iar în toată nebunia jocului ești nevoit să ții un ochi și pe bara de viață a soldaților tăi, nu doar pe a ta. Eu am avut uneori dificultăți cu gestionarea health pack-urilor deoarece soldații împreună cu tine se mișcă mult și dezordonat, iar eu căutam să îl fac doar pe cel cu HP scăzut să pășească pe un health pack.

Kick Ass Commandos se prezintă cu un nivel mare de dificultate, până și pe modul easy am murit des în anumite nivele.

Kick

Jocul știe să te țină în priză pentru multe ore. Opinia mea este că designul nivelelor este excepțional. Ai varietate în materie de obiective și tipuri de inamici și nu simți că devine repetitiv. Numărul ridicol de mare al exploziilor din fiecare nivel face ca gameplayul să fie mai amuzant și asasinarea inamicilor mai satisfăcătoare atunci când îți pui mâinile pe un aruncător de grenade și un powerup care îl face să tragă de două ori mai repede.
În joc ai posibilitatea să te distrezi maxim în cele 6 campanii, care conțin câte nouă nivele distincte.

Pe măsură ce treci de mai multe nivele și termini campanii, deblochezi mai multe personaje drept care poți juca în misiunile următoare. În meniul principal ai o secțiune în care folosești punctele de skill dobândite în misiuni ca să îți îmbunătățești personajul. Ai posibilitatea să crești punctele de HP ale lui sau ale soldaților lui, armura și altele.

kick

GRAFICA ȘI SUNETUL

Stilul vizual poate fi numit un punct forte al Kick Ass Commandos. Acesta se potrivește stilului jocului și se încadrează bine cu atmosfera. Culorile sunt vii. Toate structurile și personajele din nivele sunt simple și ușor de recunoscut, fără multe detalii în surplus, altfel în toiul gloanțelor care zboară constant și a exploziilor ar fi greu să înțelegi care sunt inamicii și care sunt oamenii tăi, ceea ce am pățit în jocuri ca Party Hard.

kick

În materie de sunet, jocul nu m-a atras în primele minute, dar pe parcurs a început să-mi placă muzica antrenantă rock de pe fundal ce se potrivește ritmului gameplayului. Armele sună clar și nu înfundat. Nu am nimic de obiectat la capitolul acesta.

Kick Ass Commandos este un joc ideal pentru a face timpul să treacă mai repede. Gameplayul este amuzant, lipsit de buguri, iar mecanicile sunt simple. Consider că oricine a îndrăgit jocurile 8-bit din trecut se poate distra cu acest shooter.
Acesta a fost lansat pe în luna noiembrie a anului trecut și se află pe Steam la prețul de 10 euro. În prezent, titlul are o reducere de 50%.

kick