Lego DC Super-Villains Review
Grafică și sunet10
8.3Scor
0.0

Marca LEGO este incredibil de populară, începând cu jucăriile, și apoi făcându-și drumul spre scena jocurilor. De-a lungul anilor, au existat o mare varietate de francize care au obținut jocuri LEGO. Unele exemple populare includ Harry Potter, Star Wars și Lord of the Rings. De data aceasta, jucătorii au șansa de a juca ca fiind cei mai mari răufăcători în Lego DC Super-Villains. Seria de jocuri LEGO, în multitudinea sa de forme, nu a adus inovării, dar a oferit întotdeauna un loc distractiv și sigur pentru copii unde să poată experimenta un platformer conceput special pentru ei șu lupte de bază. Acest din urmă titlu nu încalcă această tradiție, vine doar cu o mână de schimbări „noi”, dar asta nu ănseamnă că jocul este unul rău.

Lego DC Super-Villains este cel de-al patrulea joc din franciza DC Comics pentru LEGO și vine cu o poveste care îi are în prim plan pe principalii răufăcători din Gotham. Este practic foarte asemănător cu filmul Suicide Squad, având în prim plan pe Joker, dar avem o multitudine de personaje prezente în joc, atât pozitive câty și negative, precum Batman, The Flash, Clayface, Reverse Flash, Darkseid, Harley Quinn, Lex Luthor, iar pe coloana sonoră îl avem pe Mark Hamill și cred că asta spune tot.

Povestea jocului este una interesantă și amuzantă și ne prezintă un grup numit Justice Syndicate care vin pe Pământ pretinzând că sunt aici pentru a ajuta omenirea. La puțin timp după întâlnirea cu Justice League, aceștia aruncă un obiect misterios din cristal care face ca eroii să dispară. În același timp, Harley Quinn și The Joker tocmai au jefuit o clădire, iar Harley începe să-și numere prada și să se laude. Se întâmplă să observe întâlnirea dintre cele două grupuri menționate mai sus și începe să le înregistreze. Ea capturează totul pe cameră, dar sfârșește prin a-și lăsa telefonul, în timp ce Joker îl îndepărtează. Odată cu trecerea timpului, Justice Syndicate nu numai că oprește crimele ticăloșilor, dar încep să-i închidă pe ticăloși pentru lucruri pe care nu le-au făcut. Ei chiar merg atât de departe încât să deterioreze în mod inutil proprietatea unor răufăcători. Acest lucru îi determină pe răufăcători să se organizeze în propriul lor grup și să lucreze împreună pentru a descoperi secretele Justice Syndicate, dezvăluind adevărul publicului și eliminându-i odată pentru totdeauna.

Povestea ne permite astfel să jucăm cu personajele împotriva cărora am luptat în jocurile precedente. În centrul Lego DC Super-Villains este însă abilitatea de a crea propriul personaj, permițându-vă să vă proiectați și personalizați propriul personaj negativ și să personalizați totul în legătură cu el, de la costume până la puterile lor. Personajul tău este mut, în spiritul clasic LEGO, dar pe măsură ce progresezi, vei debloca treptat tot mai multe abilități care îți vor permite să-ți dezvolți propiul personaj negativ în universul DC, asta în spiritul jocului de construcție. Această posibilitate a fost prezentă și în jocurile precedente, dar a fost întotdeauna cumva ca o funcție extra, fără impact real în joc. Acum, deblocând treptat piese LEGO, în funcție de cum termini nivelele îți personalizezi personajul și orice modificare are un impact asupra jocului, în fapt. Interesant este faptul că poți pune pauză și modifica personajul în orice moment în joc, aducându-i noi puteri și abilități.

În total sunt peste 80 de personaje disponibile di ncare te poți inspira, însă jocul are 15 nivele, care nu sunt foarte lungi și nu apuci să explorezi prea mult puterile. Nici povestea nu este foarte complexă, în esență. Universul DC, mai ales cel Suicide Squad este unul întunecat și nepotrivit copiilor, iar Lego DC Super-Villains este un joc pentru copii, așa că, în afară de personaje, jocul se desfășoară ca oricare altul, de aventură și cu ceva bătăi. Jocul este simplu, mai ales dacă lăsați sugestiile activate. Poți alege dificultatea, de la începător la veteran, iar ca și comparație cu alte jocuri, începător înseamnă very easy/harmless și veteran înseamnă normal. Cea mai mare parte a jocului implică explorarea, ruperea și construirea obiectelor, lupta împotriva dușmanilor și rezolvarea puzzle-urilor. Pentru cei care nu sunt familiarizați cu jocurile LEGO, veți dori să spargeți tot ceea ce puteți pentru a colecta mai multe știfturi; știfturile sunt o formă de monedă. În plus față de obținerea știfturilor, spargerea unor obiecte este necesară pentru a construi anumite unelte. Uneori, acestea sunt containere care creează lucruri care vă ajută să progresați, în timp ce alteori acestea sunt lucruri precum praștice, computere și multe altele. Dacă un container este construit, înseamnă că în apropiere există câteva obiecte speciale care trebuie colectate și aruncate în container. Elementele nu sunt greu de găsit, dar este interesant să spargi obiectele.

Un lucru bun în joc este introducerea hub-ului. În afara misiunilor de campanie, veți călători în jurul unei lumi din hub. Această lume a huburilor este formată din locații bine cunoscute, cum ar fi Gotham City, Metropolis și Central City, toate fiind strâns legate. Puteți găsi provocări de lupte, misiuni secundare, și curse. Acestea nu sunt necesare pentru a progresa prin poveste, dar ele pot fi distractive. Acestea oferă câteva activități amuzante în care îți poți folosi toate personajele deblocate din misiunea principală. Cele două moduri sunt inter-conectate, iar misiunile principale neefectuate în poveste se întâlnesc pe harta hub-ului. Ai nevoie de cam 12 ore să termini jocul, asta dacă stai relaxat cu o bere în mână, nu te stresezi și alergi să faci și misiunile secundare și încerci să deblochezi totul. Este distractiv însă pentru copii și le permite să găsească pe calculator activități similare cu ceea ce au ei în camera de joacă. Grafica este modernă și frumoasă, iar sunetul este impecabil, mai ales datorită implicării actorilor celebrii în interpretarea rolurilor.