Lego The Incredibles - PS4 Review
  • Sunet
  • Free Mode
  • Gameplay slab
  • Monotonia LEGO
8.5Scor
0.0

Familia Parr obține în sfârșit atenția celor de la LEGO pentru noul lor joc video LEGO The Incredibles . Când The Incredibles a lansat prima dată, cu aproape 14 ani în urmă, lumea a fost un loc diferit. Super-eroii nu au fost așa de importanți în lumea cinematografică față de cum sunt văzuți acum și cei de la LEGO nu erau interesați în crearea de jocuri video. Ambele s-au schimbat de-a lungul anilor, iar acestea nu sunt în favoarea lui The Incredibles.

Chiar dacă The Incredibles 2 nu a fost un film modern reușit , nebunia creată de supereroi a făcut ca filmul să merite așteptarea. Acelasi lucru nu se poate spune despre LEGO The Incredibles . Cel mai nou joc video LEGO stabilit în universul Incredibles are momentele sale de glorie. Cu toate acestea, el ajunge să fie legat și limitat de convențiile standard ale genului LEGO. The Incredibles , ca în franciza de film, este vorba despre sfidarea așteptărilor. LEGO Incredibles nu aduce nimic în plus față de jocurile anterioare din serie, deși acest lucru se lăsa așteptat.

LEGO Incredibles este împărțit în două secțiuni. Prima jumătate sunt misiunile campaniei. Acestea încep să adapteze complotul The Incredibles 2 și apoi să se întoarcă la primul film. Cealaltă jumătate a jocului este o secțiune a lumii deschise, care îndeamnă jucătorii să exploreze marea hartă a orașelor Municiberg și Urbem. Deși secțiunea mai bună este, de departe, materialul din lume deschisă, obiectivul principal al jocului este campania.

Campania rulează exact ca în toate celelalte jocuri LEGO. Un cutscene, de obicei remixând o scenă din film, în deschidere și apoi începe misiunea propriu-zisă. Sunt furnizate cel puțin două caractere redate și fiecare misiune poate fi redată în moduri solo sau co-op. Deși alte jocuri mai recente LEGO au făcut ceva inteligent și interesant cu misiunile lor de poveste și designul de nivel, LEGO Incredibles are calea ușoară și așteptată prin fiecare dintre misiunile sale de 10 povestiri, fiecare din ele durează aproximativ 45 de minute până la o oră pentru a le finaliza .

Misiunile se desfășoară în același mod foarte liniar. Aceștia urmează același model repetat de a intra într-o zonă nouă, apăsând în mod repetat butonul de atac pentru a distruge toată lumea și totul în zonă, făcând niște platforme ușoare, apoi construind ceva(ținând apăsat un buton). Aceste abilități de caracter sună interesante, dar nu prea adaugă mult la joc. Violet poate traversa deșeurile toxice, dar nu este singurul personaj cu acest tip de capacitate.

Desigur, există încă aceleași colecții de secrete care sunt împrăștiate în fiecare joc LEGO și le găsim și  în cadrul LEGO Incredibles  . Pentru a obține toate minikiturile, blocuri de aur și bastoane în LEGO Incredibles necesită redarea misiunilor din nou în modul Free Play. Modul Free Play oferă posibilitatea de folosire a unor personaje noi care au propriile lor abilități speciale și sunt deblocate prin diverse mijloace. Cu toate acestea, reluarea unei misiuni de poveste, chiar și cu un caracter radical diferit, este asemănătoare. Jack-Jack care îndeplinește rolul pe care mama sa la jucat în film nu este suficient pentru a justifica multiplele playthrough-uri necesare pentru a obține fiecare colecție.

Există câteva momente de creativitate și lejeritate în misiunile de poveste, cum ar fi secțiunile în care Elastigirl se plimbă cu motocicleta sau copilul Jack-Jack se angajează într-un showdown superpowered cu racoon. Cu toate acestea, LEGO The Incredibles este un tip de joc care se repetă, care devine foarte plictisitor, foarte rapid pentru oricine are vârsta de două cifre.

Natura repetitivă a misiunilor de poveste cu siguranță nu este ajutată de faptul că LEGO The Incredibles urmărește foarte atent parcelele din filme. O distribuție de voce este folosită pentru personajele minifigure din  LEGO The Incredibles , unele chiar jucate de actori de film, inclusiv Jonathan Banks (Better Call Saul), dar talentul este folosit pentru a recrea sau a repeta ceea ce sa făcut înainte în filme.

Noul artist vocal din joc este foarte talentat, dar nu poate ajuta jocul cu nimic, decât să fie comparat cu versiunea cinematografică, iar tonurile LEGO și Pixar nu se potrivesc exact. LEGO Incredibles încearcă să combine tonul specific jocurilor LEGO cu tonul prietenos al Pixar, pe tot parcursul filmulețelor din campanie. Există momente când funcționează, dar atunci când o glumă LEGO este urmată de un sunet specific Pixar, diferența este jignitoare.

Nu totul despre LEGO Incredibles este fără speranță. Secțiunile lumii deschise se simt mult mai pline de viață decât orice în campanie. Lumea deschisă nu este aproape la fel de restrictivă. Nu există această puternică aderare la adaptarea povestirii sau la forțarea personajelor care pot fi redate în holuri lungi cu un scop specific. În lumea deschisă, fiecare personaj este deschis jucătorului, chiar și celor noi, pe care le puteți crea cu propriile puteri și costume unice.

Modul de joc al lumii deschise include mai multe activități și obiective secundare. Există curse care vă testează viteza și abilitățile. Există diferite scene, care au apărut aleatoriu, introduse de un clip de știri semi-amuzant, care văd un grup de atacuri de tip super-criminal într-o secțiune a orașului. Acești infractori trebuie apoi să fie eliminați într-o serie de quest-uri.. În plus față de curse și Crime Sprees, există și alte obiective mai mici, cum ar fi repararea tuturor hidranților de incendiu rupți într-o zonă.

Totuși, cea mai bună și cea mai mare secțiune a lumii deschise este formată din misiunile ascunse. Acestea implică obținerea unuia dintre blocurile roșii evazive ale jocului. Aceste blocuri roșii, odată apucate, oferă o mare răsplată, de obicei un nou personaj care poate fi redat. Există o mulțime de variante prin care se poate ajunge la un bloc roșu. Uneori, este foarte simplu, alteori este nevoie de folosirea mai multor abilități ale caracterelor. Această diferență în deblocarea blocurilor roșii le face să merite efortul, deoarece distruge monotonia jocului.

Din fericire , LEGO The Incredibles mai elimină monotonia și în alte moduri. Filmele inteligente făcute pentru a adăuga un alt personaj Pixar. Dory de la Finding Nemo și Woody de la Toy Story pot deveni personaje care pot fi jucate. Creativitatea lui Woody stând alături de Edna Mode este mult mai plăcută decât pare posibil.

Cel mai bun si cel mai rau lucru care se poate spune despre LEGO The Incredibles este că este un joc LEGO . Jocul se apropie foarte mult de convențiile și mecanica jocurilor LEGO anterioare . LEGO Incredibles este exact așa cum a fost publicat și dacă jocurile LEGO anterioare au fost plăcute, acest lucru va fi de asemenea acceptabil. Cu toate acestea, LEGO Incredibles nu face nimic pentru a atrage noi fani sau chiar cei care se gândesc să joace din nou un joc LEGO, nu vor descoperi nimic nou.

Aveți disponibil un video cu gameplay-ul nostru. Mulțumim producătorului pentru cheia de review.