Lego Worlds - Nintendo Switch Review
  • Modul Sandbox
  • Quest-uri
  • Povestea Jocului
  • Control
7.8Scor
0.0

LEGO nu este doar o linie faimoasă de jucării de construcție, dar a găsit și un loc foarte reușit în jocuri, cu numeroasele sale crossovere cu francize la fel de reușite. În prezent, puteți găsi un joc LEGO despre aproape orice – sau cel puțin asta este impresia. Există jocuri LEGO pe lumi medievale, pe lumi magice, pe lumi cu super-eroi, printre multe altele. Ceea ce nu ați putut găsi până de curând a fost un joc LEGO despre … LEGO. Lego Worlds este o clonă directă după cunoscutul joc Minecraft.

În primul rând, campania principală LEGO Worlds vă pune sub control un personaj astronaut LEGO, al cărui obiectiv principal este de a deveni un constructor-șef. Călătoria voastră nu pornește însă bine, iar nava dvs. se prăbușește pe o planetă necunoscută. Trebuie să strângeți apoi o anumită cantitate de blocuri de aur pentru a vă repara nava. Pentru a realiza acest lucru, trebuie să completați quest-uri scurte date de NPC-urile care dețin aceste blocuri speciale.

În timp ce campania principală funcționează ca un tutorial pentru mecanica de construcție a LEGO Worlds – oferindu-vă progresiv instrumente noi (în companie cu quest-uri care necesită un anumit instrument), are o structură foarte strictă și repetitivă. Din nou și din nou, te duci într-o lume nouă, căutări complete pentru NPC-uri și obțineți cărămizi de aur pentru a vă alimenta nava spațială. Fiecare dintre aceste lumi este generată în mod procedural și există multe diferențe între ele: de la peisaje preistorice până la aventuri pirat – fiecare lume are propriul aspect și obiecte specifice care trebuie descoperite.

Iată una dintre primele mari probleme ale LEGO Worlds: datorită aleatoriei sale, veți găsi cu greu mai multe quest-uri elaborate sau nivele cu design diferit. Poate ajungeți într-o lume nouă numai pentru a găsi un obiectiv nou, în care trebuie să livrați un anumit articol către NPC-ul menționat. Răsplata ta? Poate un articol să fie o altă căutare, poate o altă cărămidă de aur. Sistemul quest avansează în cele din urmă spre obiective mai complexe, dar LEGO Worlds are două filosofii distincte de joc care intră în conflict cu acele momente: pe de o parte, dorește să ofere obiective și o provocare care trebuie abordată; pe de altă parte, nu aveți limite în ceea ce privește clădirile dvs. și abilitățile de schimbare a terenurilor. Cel mai rău este să faci asta doar pentru a obține o cărămidă de aur.

Ați putea spune că această libertate este exact ceea ce face ca jocurile ca Minecraft să fie interesante, dar LEGO Worlds nu are două elemente importante pentru a face totul mai semnificativ și mai distractiv: supraviețuirea și mecanica resurselor. Puteți apăsa Y pentru a ataca, folosind pumni sau orice element echipat. Ai puncte de lovituri și pot fi distruse de dușmani care sunt împrăștiați prin multe lumi, dar lupta este inutilă – să nu mai vorbim că aparatul de fotografiat ar putea fi cel mai prost inamic pe care îl veți confrunta vreodată. Cea mai bună opțiune este să ignori întotdeauna dușmanii și să continuați – și, ciudat, ei vor face același lucru și cu voi.

După ce ați terminat primele câteva lumi și ați adunat diferitele instrumente de construcție, puteți schimba peisajul și puteți crea ceva de la început. Unele dintre elemente trebuie descoperite mai întâi în joc, pentru a fi deblocate în meniul clădirii folosind butoanele care sunt legate de jocul LEGO, dar după ce le puteți face, puteți să le convocați oricând, oriunde și ori de câte ori doriți. Acest lucru este de așteptat în modul sandbox, dar posibilitatea de a face acest lucru în timpul campaniei face totul să piardă sensul. În Minecraft, lucruri precum diamantele sunt resurse importante pentru că sunt rare și greu de găsit. Desi este foarte cool sa poti convoca un dragon pe care il poti folosi pentru a naviga, nu este atat de impresionant cand faci asta pentru a unsprezecea oara pentru a ajunge intr-un loc mai inalt si – surpriza! – obțineți un bloc de aur.

Chiar trebuie sa laud instrumentele de creatie LEGO Worlds. Fiecare lume este construită în întregime din blocurile LEGO, ceea ce este destul de impresionant. Acestea au multe formate, dimensiuni și culori diferite – deci, dacă obiectivul tău este să devii creativ în construirea lucrurilor, LEGO Worlds are tot ce ai vrea. Prin menținerea lui X, ai acces la o roată cu opțiuni pentru a crea elemente , terraformarea terenurilor, blocuri de vopsea, articole de copiere-lipire, printre altele. Puteți chiar să ajungeți adânc în creația bloc-la-bloc și să intrați în jocul LEGO actual cu LEGO Worlds. Aceste instrumente creative și modul sandbox ar putea compensa chiar și campania principală săracă – dacă nu era vorba de performanța slabă a jocului.

În timp ce lumile construite în blocurile LEGO sunt interesante, distanța de contruire pe Switch este foarte slabă! Lumile de început nu sunt chiar atât de mari și tot nu poți vedea până la granițele lor. Dacă este o problemă cu peisajul, acesta ajunge în nivele catastrofale, cu NPC-uri și obiecte plasate în lume – în timp ce acestea se scurg în mod constant în timp ce vă apropiați de ei. Adăugați la această problemă rata de cadre mereu oscilantă și aveți o performanță de coșmar. După cum puteți să ghiciți prin acest punct, din cauza acestor probleme, nu pot recomanda LEGO Worlds multor oameni – sperăm că o actualizare viitoare care va încerca să remedieze aceste probleme.  Chiar și în acest caz, aș spune că aveți opțiuni mai bune în alte jocuri, cum ar fi Minecraft în sine. Dacă sunteți în căutarea unei experiențe LEGO cu un singur jucător, puteți obține ceva mai bun cu orice alt joc LEGO.