The Magic Circle: Gold Edition Review
Gameplay8.6
Grafică7.7
8.1Overall Score
0.0

The Magic Circle: Gold Edition este un joc video ce are ca țintă terminarea altui joc video. Este extrem de meta, și doar cei ce sunt creatori de jocuri vor găsi o grămadă de sclipiri și noduri ale jocului. Cu toate acestea, nu trebuie să știi vreun limbaj de programare ca să poți juca acest joc, din contră, îl vei  găsi mai interesant dacă îl joci fără să ai habar de aceste lucruri.

Jucătorii își asumă rolul unui tester de jocuri de calitate, ce este angajat pentru a se asigura că demo-ul jocului în creare este  prezentabil pentru așa numita conferință E4.

ss_d89860495afd0eb6a51d11374169a0802fdf75b3-1920x1080

Jucătorul, după ce întâlnește inteligența artificială, care se comportă ca un ghid, se decide să termine jocul el însuși. Pentru a face aceasta, ei trebuie să aducă din nou acele porțiuni ale jocului ce au fost șterse în cei 20 de ani de creare a jocului. Este un lucru interesant, precum și o serie de colectibile audio ce te țin informat de drama din viața reală ce se întâmplă în spatele scenei și de ce jocul a fost un dezastru neterminat, cu toate că a fost o muncă din dragoste.

ss_c54a6e4403db03b0ea78bee2ed47eb62ced70d53-1920x1080

Povestea jocului The Magic Circle se învârte în jurul modificării programării dușmanilor. Atacă vreun dușman jucătorul ? Simplu, modifică-i codul și te va vedea ca pe un aliat. La fel ca un developer, aici trebuie să joci rolul lui Dumnezeu, ceea ce este extrem de satisfăcător.

ss_ed8e90a37f32b10ab5a77eec057e993084db0e9e-1920x1080

Aici nu ar fi prea multă provocare dacă ai putea să reprogramezi orice dușman la dorința ta, dar jocul te face să lucrezi pentru el. Fiecare comandă și abilitate specială va trebui să o iei de la alți inamici (sau obiecte, cum sunt pietrele) pentru a le folosi pe alții. Deci, dacă vrei să faci un șobolan rezistent la foc, va trebui să furi acea abilitate de la o piatră întâi.

Multe părți din joc se rezolvă sub formă de puzzle. Jucătorii vor avea nevoie de a-și da seama ce trebuie să facă, trebuind uneori să se întoarcă într-o zonă inaccesibilă, dar cu abilități-le necesare. O groază din puzzle-urile jocului se pot rezolva în mai multe moduri, deci creativitatea joacă un rol important aici. Mie mi-a plăcut să mă uit la cum au rezolvat și ceilalți jucători aceste puzzle-uri, după ce am terminat jocul.

ss_8d5969f9b2cc536db9216c2591e20d2620e6971f-1920x1080

Ajungând la final, trebuie să menționez că sunt câteva probleme tehnice care te vor dezamăgi, uneori scăzând cadrele pe secundă, dar acestea doar când apar mai multe detalii. Ceea ce nu mi-a mai plăcut la acest joc este că e prea scurt. Pe cea mai grea dificultate, jocul va dura câteva ore. Cu toate acestea, puzzle-ul jocului este unic prin rezolvarea sa.