Man O' War: Corsair Review
GAMEPLAY7
GRAFICĂ ȘI SUNET7.5
RAPORT CALITATE-PREȚ6.5
7Overall Score
0.0

Evil Twin Artworks au lansat pe data de 20 aprilie, 2017 un alt joc care își desfășoară toată acțiunea pe vase care străbat mările și oceanele, Man O’ War: Corsair.

Nu sunt un mare compătimit al jocului de tipul ăsta cu pirați, dar Man-O-War Corsair nu este jocul tipic cu pirați. De exemplu, se bazează pe latura fantastică a lui Warhammer. Acest lucru mi-a stârnit intereseul pentru joc  imediat.

Man O ‘War: Corsair este un joc video de înaltă aventură, luptă și explorare navală, bazat pe jocul de masă clasic Man O’ War. Jucați ca un căpitan al imperiului sau campion al haosului, navigând personal cu nava voastră în a treia persoană prin Marele Occident, în timp ce distrugeți și jefuiți vasele inamice, vizitați porturile, tranzacționați și faceți legende despre faptele voastre pe uscat și pe mare! Implicați-vă în acțiunile de îmbarcare, cu control direct asupra căpitanului vostru și luptați-vă cu toate puterile împotriva inamicului. Intrigant până acum, asta e ce pot adăuga! Pentru început, ceea ce mi-a plăcut mai întâi în acest titlu este cu siguranță grafica unde vom reveni mai tărziu cu detaliile necesare.

În cadrul misiunii de tutorial, trebuie să ucizi pirați orc cu un burghiu gigant atașat pe partea frontală a navelor și ești bombardat de bolovani giganți. Imediat după am reușit să mă obișnuiesc cu comenzile și controalele jocului, nava a fost atacată de un Megalodon care era un rechin preistoric gigantic. Jocul are foarte multe trăsături fabuloase dar sunt oarecum ridicole după părerea mea. În cazul în care sunteți în căutarea unui joc cu aventurile istorice ale piraților acesta nu este chiar jocul potrivit.

Mai mult decât atât, aveți posibilitatea de a face comerț cu alți căpitani și porturi, în afară de a te lupta. Sistemul meteorologic implică diferite condiții meteorologice și circumstanțe care vă vor face viața de pirat și mai dificilă decât este. Există, de asemenea, o mulțime de curse diferite, pe care le veți străbate și va veți lupa singuri sau le veți putea face alături de aliații voștri.

Navigarea este destul de simplă în Man O’ War: Corsair. Jucătorii își mută navele în direcția în care doresc să meargă. Singurul factor limitator de călătorie este vântul. Călătorind cu vântul în spate, nava voastră va porni din port în cel mai scurt timp, dar dacă aveți nenorocirea de a vă deplasa înmportiva vântului, sunteți aproape morți în apă. Am înțeles motivele acestei mecanici fiind extrem de realist, dar mi-a dat seama că este extrem de frustrant și enervant atunci când obiectivul se întâmpla să fie chiar împotriva vântului. Vântul se schimbă de-a lungul timpului, dar este destul de plictisitor ca barca să mergă cu viteza unui melc. O altă plângere, este că călătoria poate fi un pic plictisită în general, chiar dacă navigați cu vântul în spate. În acest moment nu există o opțiune pentru călătorie rapidă, astfel încât toate mările trebuie călătorite manual și veți pierde destul timp de acțiune pe valuri. Presupun că surprinde simțul călătoriei maritime originale, dar nu este o experiență palpitantă.

Aprovizionare este întotdeauna mai ieftină atunci când jefuiți alte nave pentru resursele necesare traiului, ceea ce reprezintă, de asemenea, o motivație puternică în obținerea unui trai decent pe apă. În joc există întotdeauna locuri în care jucătorii le pot patrula pentru a distruge și jefui navele inamice, dar trădarea navelor prietenoase în largul mării este întotdeauna o opțiune notabilă. Jucătorii pot jefui nave în două moduri, scufundându-i sau capturându-i. Scufundarea unei nave este suficient de simplă și necesită doar ca un jucător să tragă cu focurile de tun până când aceste nave coboară în adâncurile oceanului. Pentru a captura o navă, jucătorii trebuie să meargă lângă nava inamică care va declanșa opțiunea de a urca pe navă. Odată declanșată, ambele nave se ciocnesc violent și jucătorul trebuie să omoare echipajul celeilalte nave. Direcția vântului, tipul navei și chiar cursa navei trebuie să fie luate în considerare întotdeauna. Jocul vă poate scufunda destul de repede, chiar și la începutul campaniei unui căpitan.

Structura jocului pare destul de deschisă. Niciodată nu mi sa spus să fac anumite sarcini în afară de primul tutorial. Când se ajunge în port, jucătorii pot alege din misiuni de la un consiliu comunitar.  Misiunile variază de la rasele cu alte nave, care însoțesc transporturi, oferă impozite piraților sau furnizează proviziile necesare. Am impresia că există niște misiuni care ar fi trebuit să aibă o poveste imensă, din detaliile pe care le-am citit despre Man O’ War: Corsair, dar jucătorii pot alege liber să le ignore.  Misiunile pot oferi venituri pentru a ajuta la finanțarea aventurii voastre. Fiecare port are bunuri de vânzare sau va fi dispus să accepte bunuri de la jucători.  Fiecare port pare sa aibă economii diferite, astfel încat jucătorul va putea să aleagă de unde să-și cumpere bunurile și unde să vândă mare parte din bunuri pentru cel mai mare profit. Este un mod simplu, dar distractiv de a juca acest joc.

Mediile cu adevărat detaliate și bine proiectate alături de sunetele / coloana sonoră din Man O’ War: Corsair, aventurile tale au o atmosferă fascinantă. În plus, așa cum vă așteptați ca cea mai bună caracteristică a titlului să fie bătăliile navale. Ele sunt tensionate, palpitante și necesită o abordare tactică și, desigur, știți când puteți câștiga o luptă și când să fugiți de dușmanii voștri. În plus, lumea este cu adevărat enormă, cu mai mult de 50 de porturi pentru a vizita și cu numeroase quest-uri care vă așteptă pentru a le finaliza. Veți întâlni, de asemenea, monștri temători ca megalodonul bine detaliați. Man O’ War: Corsair a ieșit pe piață cu o grafică demnă de anul în care suntem. Man O’ War: Corsair la capitolul de grafică și sunet poate concura cu jocurile de top lansate în acest an.

Raport Calitate-Preț

Man O’ War: Corsair este disponibil pe Steam la prețul de doar 27,99 euro. Prețul fiind unul decent pentru gameplay-ul și grafica pe care jocul o oferă. Singurul dezavantaj la acest capitol este că jocul nu are un mod co-op sau multiplayer, modurile care sunt cele mai căutate în ultimi ani, jocurile cu poveste singleplayer fiind puțin lăsate deoparte.

Man-O-War Corsair pare că ar putea fi un RPG cu pirați în care vă puteți pierde timpul, având acel ceva care vă face să reveniți în joc cu plăcere. Voi recunoaște că poate fi o perioadă lentă uneori care nu toată lumea ar agreao însă jocul fiind proaspăt lansat, oreacum, este posibil să se adauge pe viitor și opțiune de „fast travel”.

Poza de profil pentru Allex