MIND REFLECTION -Inside the Black Mirror Puzzle Review
Sunet6
6.3Overall Score
0.0

MIND REFLECTION -Inside the Black Mirror Puzzle este un puzzle captivant, ce conține mai mult de 100 de nivele. Jocul îți pune la încercare logica și reflexele. Acesta  este dezvoltat de DRUNKEN APES  și a fost publicat pe Steam, pe data de 11 iulie în acest an.

La început MIND REFLECTION-Inside the Black Mirror Puzzle pare un joc simplu și banal, cu puzzle-uri, dar nu este. De ce zic că pare un joc simplu și banal? Păi te folosești doar de mouse, pentru a apăsa pe bilă să plece și pe bare pentru a-și schimba poziția, atunci când mingea se lovește de o bară, aceasta își schimbă direcția la un unghi de 90 de grade. Ce poate fi greu în asta? Păi este foarte greu, jocul nu iartă începătorii sau noobii ca mine. Îmi place că la multe nivele, nu există o singură cale pentru a rezolva un puzzle, jocul îți oferă mai multe posibilități, dar tot nu-l face mai ușor, deoarece întâlnești o mulțime de capcane, cum ar fi: pereți cu țepi, bare ce pot fi folosite o singură dată apoi dispar sau pasaje ascunse prin care trebuie să treci, de obicei le identifici dacă ai noroc.

MIND REFLECTION

În timp ce avansezi vei da de nivele din ce în ce mai complicate și atrăgătoare, am ajuns până în punctul în care mingea se putea teleporta dintr-o cameră în alta, cu ajutorul unui portal, dar nu pot spune că a fost ușor să trec peste nivelele anterioare, pentru mine greul a început de la nivelul 10, mi-a mâncat ceva timp jocul asta, dar nu mi-am dat seama când au trecut 3 ore, atât de captivant este. Pe lângă faptul că jocul are peste 100 de nivele proprii, îți mai oferă și posibilitatea să-ți creezi singur mai multe nivele așa cum vrei tu, de la un nivel unde nu trebuie să folosești nimic, dai click pe minge și ai câștigat până la unul foarte complex în care nici nu tu mai știi ce să faci.

MIND REFLECTION

Grafica jocului este foarte atrăgătoare, culorile sunt cam închise, dar probabil au fost alese pentru a se potrivi cu titlul jocului. Nu sunt foarte multe detalii, probabil asta m-a atras la joc, pe lângă gameplay. Coloana sonoră are și ea farmecul ei, muzica de pe fundal sună puțin funny, la fel și sunetele scoase la impactul mingii cu un perete sau portal. Nu am putut să înțeleg de ce la finalul fiecărui nivel se aude un bebeluș care țipă sau ceva de genul, prima oară trebuie să recunosc că m-am speriat, că eram concentrat și nu mă așteptăm la asta. Un alt sunet la care nu m-am așteptat a fost cel scos de minge când intră în țepe, adică wtf…

MIND REFLECTION

MIND REFLECTION -Inside the Black Mirror Puzzle este un joc ce m-a surprins deoarece la început a părut un joc simplu, dar apoi m-a captivat și nu mi-am dat seama de trecerea timpului. Acesta este disponibil pe Steam pentru 2,99€, eu nu cred că este mult pentru un asemenea joc, cred că oricine este atras de puzzle-uri ar trebui să-l încerce.