Înregistrare
Or


O nouă parola a fost trimisă către email-ul tău.
Murderous Pursuits Review
Concept9
Gameplay6
Grafică și sunet6
7Overall Score
Reader Rating: (0 Votes)
0.0

Când te gândești la jocuri multiplayer online imediat îți vine în minte un shooter sau un joc de supraviețure, unul de strategie sau poate chiar un joc cu curse de mașini. Dar cam asta e tot. Un dezvoltator micuț, Blazing Griffin, s-a gândit să facă altceva și astfel a luat naștere Murderous Pursuits, un joc de tip kill-or-be-killed stealth-em-up. E ceva nou și nu vezi multe idei inovatoare în industria gaming în acest momet, așa că m-am decis să-l încerc.

Acțiunea din Murderous Pursuits se desfășoară într-un avion victorian, prezidat de domnul X, un ticălos misterios, care ăși înjunghie oaspeții unul câte unul. De asemenea, avionul este o mașină a timpului, care este în prezent pe un tur al orașului Jurassic. Nu e nu știu ce de poveste, dar această introducere are rolul de a plasa acțiunea într-un anumit timp și de a contura personajele jocului. De fapt mai toate jocurile multiplayer nu prea au poveste. Ideea jocului este practic următoarea: ucide sau vei fi ucis. Domnul X caută oameni noi care să se alăture clanului lui de asasini, așa că pregătește pentru un joc de crimă la bordul aeronavei Britannic. Prin sala de muzică, în spatele scenei, în laborator și în motor, există opt invitați speciali. Ei sunt candidați la postul de asasin, vânându-se reciproc pentru a câștiga favoare în ochii domnului X, evitând în același timp orice atenție inutilă. Trebuie să identificați ținta și să o eliminați înaintea celorlalți jucători, fără a fi observat însă de nimeni, fie că observatorul este un alt jucător sau un personaj NPC. Există opt caractere din care poți alege, 4 de sex masculin: admiral, brute, dodger și prince și 4 de sex feminin: assassin, doxy, duchess și tracker. În joc toate cele 8 caractere au aceleași abilități, deci totul se reduce doar la înfățișare.

Ideea este că din pounctul de vedere al jucătorului, toți oamenii de la bordul navei arată al fel, având aceași înfățișare, doar fiind puțini diferit colorați, fie că e vorba despre cei 8 jucători sau zecile de personaje NPC. este ca o adunătură de clone, iar din acest punct de vedere jocul este realizat foarte bine, pentru că nu știi de la început cine e cine. Nu există tag-uri sau ceva asemănător care să îți arate cine e cine în joc. Ideea e să identifici singur personajele.

Trebuie să îți cauți ținta în mulțime, însă trebuie să faci acest lucru fără să te expui pentru că, la rândul tău tu ești ținta cuiva. Ai la dispoziție un dispozitiv de urmărire a țintei care îți arată dacă aceasta este pe același etaj și care îți indică o direcție. Cu cât te apropii mai mult. cu atât bare de indicare a prezenței victimei, care este verde, este mai mare, iar atunci când victima este în imediata ta vecinătate, bara se aprinde. După ce o identifici trebuie să stai calm și să speri că comportamentul tău nu trezește suspiciuni. Când potențiala victimă se deplasează, gradul de expunere este mai mare și o poți localiza mai ușor, însă această armă este cu două tăișuri, pentru că, după cum am spus anterior, și tu ești o țintă la rândul tău, iar când te deplasezi poți fi identificat mai ușor. Există însă anumite locuri, denumite „vigneturi” care îți permit să te ascunzi pentru a=ți scade expunerea. Acestea sunt marcate în joc cu o linie albă punctată, care implică anumite activiăți la care personajul tău ia parte, cum ar fi admirarea unei picturi, servit băuturi la un bar, participarea la un dans de grup, și așa mai departe. Trecerea pe o „vignetă” și staționarea acolo pentru o vreme scade expunerea. De asemenea, uciderea din interiorul vigneturilor este recompensată cu o favoare, iar jocul este câștigat de jucătorul care are cele mai multe favoruri obținute, nu de cel care are cele mai multe ucideri. O expunere scăzută oferă mai multă favoare pentru fiecare ucidere. Ai la dispoziție diferite arme în joc, precum cuțite sau pistoale, air fiecare armă are u nrating de favoare de la 1 la 5. După ce omori o țintă cu o anumită armă, favoarea acesteia scade la 1, deci o poți arunca și căuta o armă care să îți ofere mai multe puncte.

Mecanica jocului este bună și ideea îmi place mult, iar Murderous Pursuits te obligă să joci după reguli, comportându-te ca un personaj NPC pentru a nu trezi suspiciuni, dar, în același timp urmărind îndeaproape tot ce mișcă în jurul tău pentru a-ți găsi ținta. Jocul este destul de complex și distractiv pe hârtie, dar, în practică nu toată lumea respectă planurile productorului. Jocul este haotic în marea majoritate a timpului pentru că marea majoritate a celor care îl joacă nu respectă regulile, se dau de gold, atacă aleatoriu și așa mai departe. Am găsit la un moment dat un lobby cu oameni OK cu care am putut juca cum trebuie, dar asta a fost practic singura dată când m-am bucurat cu adevărat de joc. Ideal ar fi să joci cu prietenii, dar pentru ca 8 prieteni să cumpere jocul, la prețul de 14,99€ cât e acum la reducere sau 19,99€ cât e prețul normal, trebuie să stricați între 120€ și 160€ și nu multă lume e dispusă să facă acest lucru. Mai mult, grupul de 8 trebuie să se întâlnească pentru a face un lobby plin și rar găsești 4 coechipieri pentru CS:GO, dapăi 7 pentru acest joc….

Pe hârtie, Murderous Pursuits arată bine, însă jocul are probleme. În primul rând nu este chiar finalizat, nu avem rankuri, moduri competitive echilibrate pentru a numi din el un joc competitiv adevărat, adică ceea ce vrea el să fie. Jucătorii n usunt suficienți de mulți pentru a avea de unde alege adversari de calitate, acțiunea este la fel de la un joc la altul și nici la capitolul optimizare jocul nu stă foarte bine, dând crashuri destul de des.

Lasa un comentariu
%d blogeri au apreciat: