Nash Racing Review
Sunet3.5
Grafică1.5
Raport calitate/preț5
3Overall Score
0.0

Nash Racing este un joc indie de curse apărut pe data de 2 august 2017. Jocul este dezvoltat și distribuit de Tero Lunkka.

Din cât timp am jucat eu am ajuns la părerea că Nash Racing încearcă să fie o variantă mult mai ieftină de la BeamNG Drive, dar cu părere de rău spun că nu prea reușește. Încă din momentul în care deschizi jocul ești întâmpinat de un meniu care arată deplorabil, pur și simplu am văzut jocuri pe telefon care aveau un meniu mult mai bine lucrat, în Nash Racing Butoanele sunt foarte mari și pixelate, iar culorile din fundal camuflează foarte bine scrisul ceea ce face ca modurile de joc sau componentele mașinii să fie foarte greu de înțeles.

Un lucru care este aproape Ok la acest joc este modul de personalizare a mașinii, culorile sunt aproape nelimitate deoarece îți poți combina diferite grade de verde, roșu și albastru. Acum că am terminat cu tot ce are bun acest joc e timpul să continuăm cu alte părți negative. Fizica din acest joc este oribilă, mașina pare că lunecă pe gheață când ia curbele, iar după un accident mașinile par a fi distruse, deloc realist par făcute din hârtie, de multe ori am observat că piesele se intercalează foarte urât și trec bucăți unele prin altele, un haos total.

Jocul îți oferă posibilitatea de a alege între două moduri de joc, open world și curse. În open world îți poți alege orice mașină și te poți plimba prin harta special făcută cu multe capcane și obstacole cu care să își distrugi mașina. În curse te vei întrece cu alte mașini pe o hartă selectată de tine, nimic impresionant.

Nici la acest acpitol Nash Racing nu stă prea bine. Grafica din joc nu este chiar așa oribilă, este mediocră, în schimb ecranul de încărcare și butoanele din meniu arată groaznic, sincer am văzut jocuri pe telefon care arată și se mișcă mai bine. Sunetul și el este foarte slab, mașinile scot niște sunete foarte ascuțite, nici pe aproape de sunetele reale.

Nash Racing este un joc care pare scos dintr-un magazin de jocuri pentru telefon. Nu excelează la niciun capitol și chiar nu mi-a făcut plăcere să îl joc. De preț nu mă prea pot plânge deoarece în momentul de fată jocul se află la reducere pe Steam și costă doar 0,51$.