Oh...Sir! The Hollywood Roast PS4 - Review
  • Ideea jocului
  • Coloana sonoră
  • Personajele
  • Replici Limitate
5.8Scor
0.0

Hollywood-ul este un loc groaznic, nu-i așa? Groaznic pentru țara în care toate visurile se pot împlini. Această percepție a casei cinematografiei este omniprezentă în Oh…Sir! The Hollywood Roast, care se bazează pe misantropie și vă invită să vă alăturați.

Luând în evidență arta fripturii americane, prin care oaspetele de onoare este în mod deschis batjocorit, The Hollywood Roast face acest pas mai departe. Rezultatul este asemănător unui joc de luptă 2D, cu excepția bătăilor și loviturilor, bara de sănătate a adversarului tău este redusă prin insulte artizanale. Caracterele sunt agresate verbal în runde de joc, în care jucatorul alege un cuvânt sau o expresie dintr-o selecție partajată, pentru a-și crea insultele minuțioase – adesea jignitoare – despre adversar. Fiecare rundă se termină când ambele personaje au terminat să-și croiască insultele, nu pot progresa din cauza lipsei de cuvinte / expresii disponibile sau nu pot continua gramatic cu propoziția actuală.

Atacul oamenilor cu cuvinte nu suna ca activitățile cele mai plăcute într-un joc video, dar execuția se simte într-adevăr un joc de luptă în mod deliberat. Aveți paisprezece secunde pentru a selecta următorul cuvânt / frază care adaugă la tensiune și vă face să vă gândiți rapid. În acest sens, este mai apropiat de videoclipurile de război pe care le-ați văzut online. În plus, cum ar fi jocurile de luptă, combo-urile sunt încă prezente, iar personaje diferite sunt mai slabe pentru anumite tipuri de insulte. Un personaj este deosebit de sensibil în ceea ce privește vârsta și aspectul lui (șocant pentru Hollywood, știu) și, prin urmare, orice cuvinte / fraze înrudite măresc daunele cauzate de insultarea făcută. În timp ce o bătălie progresează, o bară de progres numită „comeback” se umple.

Tematic Oh…Sir! The Hollywood Roast navighează linia fină dintre parodie și încălcarea drepturilor de autor, iar soluția la aceasta cuprinde arta caricaturii. Deși este evident cine (real sau ficțional) este parodizat, stilul de artă vectorială dovedește un excelent mod de a exagera caracteristicile acestor oameni; o versiune digitală a caricaturii clasice, dar mai puțin gălăgioasă. Toate personajele sunt pe deplin acționate prin voce, ceea ce este destul de interesant datorită numărului lor și varietății de linii pe care le împărtășesc toți. De exemplu, Bad Motherhugger, AKA Samuel L Jackson, nu arata doar ca el, dar, de asemenea, suna remarcabil ca el, de asemenea. Acest lucru nu poate fi spus pentru toate personajele, din păcate, parodia lui Arnold Schwarzenegger abia pare a fi ca el, nici măcar ca o impresie proastă, care ar fi funcționat bine.

Deoarece acesta este un joc despre aruncarea de insulte unul la celălalt (mai ales când jucați online sau multiplayer local) nu ar trebui să fie o surpriză faptul că tonul este destul de întunecat. În timp ce limba însăși nu este nepoliticoasă, nu există aici cuvinte puternic jignitoare, există mai multe referiri la cele mai grave aspecte ale culturii de la Hollywood. Acesta este foarte mult un joc al timpurilor; chiar includerea lui Weinstein vă spune ce trebuie să știți despre tipul de umor cu care ne confruntăm aici. Gândiți-vă cărțile împotriva umanității sau felul de insulte pe care le-ați folosi pentru a încerca și a-ți scoate prietenii la școală.

Oh…Sir! The Hollywood Roast este o critică neașteptat de distractivă a industriei cinematografice. Sentimentul său de umor nu va fi pentru toată lumea, dar insultarea artizanală este o experiență interesantă.

Mai jos aveți un video cu gameplay-ul nostru. Mulțumim producătorului pentru cheia de review.