Old Time Hockey Review
Sunet6
6.8Scor
0.0

Compania V7 Entertainment Inc. din Vancouver au dezvoltat un joc lansat de curând, ce are ca idee principală de a ne aduce aminte de hocheiul din trecut, unde sângele pe gheață era ceva normal la patinoar. Anii ’70 cu frizură afro, mustăți mari, fără căști, lovituri murdare, bătălii pe banca de rezerve, lupte la porți, abuzarea arbitrului- într-un cuvânt, hocheiul agresiv s-a întors! Old Time Hockey este disponibil pe Steam, PS4 și Xbox One începând cu 28 martie anul curent.

Old Time Hockey este inspirat din jocurile clasice de hockei și de alte titluri sportive. „Totul din NHL ’94, Blades of Steel și alte titluri sportive precum NBA Jam și Tecmo Bowl ne-au inspirat. Am vrut să recreăm vechea experiență familiară de a juca aceste jocuri pe canapea, cu prietenii”, spune directorul Karthik Venkateshan. Jocul va include un stil de joc de 5 vs 5 unde jucătorii pot avea un stil de joc agresiv, lovindu-și adversarii, oferind o experiență direct din paginile istoriei hocheiului!

Jucătorii se vor bucura, de asemenea, de o poveste unică în Old Time Hockey, ceva ce nu a mai fost văzut niciodată într-un joc video de hochei. „Am dezvoltat un mod de poveste hilar pentru a împacheta toate jignirile împreună. Este un concept îndrăzneț de a încorpora narațiunea într-un joc sportiv, dar credem că jucătorii vor obține maximul din acesta.” Stabilit la sfârșitul anilor ’70, în mijlocul unui climat economic sărac și în timpul erei disco în Statele Unite, Old Time Hockey subliniază povestea greoaie a unei echipe care se luptă în liga Bush Hockey.

Cu diferite sisteme de control, jucătorii pot folosi un sistem de două butoane pentru controale mai moderne. În plus față de aceste controale familiare, o schemă unică de control, „Beer Mode” permite jucătorilor să se joace cu o singură mână și să țină băutura în cealaltă!

Modul „Exhibition”
Sunteți pregătiți pentru un hochei de tip vechi? Iată toate sfaturile de care aveți nevoie: „luați cel mai scurt drum spre puc și pregătește-te să râzi” și obișnuiește-te cu aceaste cuvinte: „cum de n-a văzut arbitrul?” Pregătește-ți loviturile ce vor zdrobi oasele pe gheață în timp ce adversarii se luptă pentru puc. Alegeți dintr-o listă de zece echipe și joacă cu până la 4 jucători în co-op local.

Modul „Poveste”
Alegeți o echipă de hochei ce se confruntă cu un sezon dur în campionat și salvați-o. Reamintește-ți momentele pline de zvonuri, glumele și realitățile unei echipe de hochei ce călătorește cu autobuzul în anii ’70. Citește articole de ziar, deblochează cărți de hochei și crește moralul echipei. Un mini-calendar, un rezumat al statisticilor și un ceas sunt toate parte ale interfeței pentru a urmări ce se întâmplă în Liga Bush.

Calendar
Navighează prin programul e chipei tale, rezultatele meciurilor și accesează punctele din poveste incluzând obiectivele jocului din acest calendar interactiv. Fiecare meci pe care-l joci în modul „Poveste” va picta o poză pe calendar și vei putea să vezi progresul general.

Statisticile jucătorului
Cine vrea să fie cel mai bun jucător din Liga Bush? Este Toe O’Sullivan, Dick Felt, Gump Monahan sau Jack Goff de la Schuylkill Hinto Brews? Putem spune că e o cursă strânsă. Vezi statisticile din Liga Bush incluzând meciurile jucate, golurile date, pasele, punctele și loviturile.

Statisticile ligii
Vrei să vânezi un loc în playoff? Stai în fruntea adversarilor pe timpul sezonului. Ține un ochi pe playoff în timp ce te bați pe premiul din ligă- Cupa Colonelul Johnny!

Poți debloca cărți de schimb retro cu jucătorii de top din BHL pentru a afla mai mult din povestea lor și a avansa în momente cheie pentru a completa obiective unice din joc. De asemenea, poți obține noi tricouri pentru toate cele 10 echipe din BHL și le poți folosi în orice mod dorești.

Cel mai important aspect și cel cu care o să încep această descriere este faptul că jocul poate fi jucat NUMAI de pe un controller. Dacă nu ai controller, nu poți juca, e atât de simplu. Tocmai din acest motiv l-am rugat pe colegul CapShot să facă el gameplay-ul ce însoțește această recenzie, iar legat de control a avut ceva să vă transmită: „e foarte ciudat controlul, folosești 3 chestii de pe manetă, stickurile și un buton din spate. Cu stickul stâng te miști, cu ala din dreapta îi lovești sau tragi la poartă. Nu am câștigat nici un meci din 15 sau asa ceva.” Lăsând controlul deoparte, jocul se mișcă fluent și redă perfect atmosfera pe care și-o dorește. Peluzele urlă, bătăile sunt foarte dese, meciul de hochei contează mai puțin.

Vizual, jocul nu arată extraordinar, chiar dacă se vrea să redea atmosfera anilor ’70. Totul mai putea fi lucrat, de la culori, la modelele jucătorilor, chiar și la stadioane sau diferite sfaturi pe care le primești în timpul meciurilor, toate par neșlefuite. Dar ca să nu fim cârcotași, e o grafică foarte aproape de adevăr pentru anii ’70, asta e scopul ei, nu se vrea un joc modern.

Coloana sonoră este inspirată din anii ’70 și îi au ca mentori pe Dick Dale cu Hava Nagila și Stompin The Connors Hockey Song. Aceasta include melodii populare pe care oamenii iubesc să le audă în stadioanele de hochei. Peste tot în joc, excepție făcând meciurile de hochei, se aud melodii foarte vii și reprezentative pentru acest gen de sport.

Acest joc este destinat melancolicilor sau iubitorilor de jocuri cu temă sportivă și reușește cu brio ceea ce-și propune. Prețul de pe Steam nu este foarte piperat, iar pentru cei 11,99 euro putem spune că oferă foarte mult conținut și te poți distra de minune. Totuși, CapShot vă transmite că jocul poate provoca dependență, ceea ce e un lucru bun pentru un asemenea titlu.