Party Hard 2 Review
Gameplay5
Grafică și sunet6
6.7Scor
0.0

Acum trei ani ne-am jucat primul Party Hard. Deși nu este pentru toată lumea, jocul chiar m-a surprins. Practic, premisa jocului a fost că ai jucat ca un ucigaș în serie care s-a săturat să nu poată dormi nopțile de petrecăreți și decide să ia măsuri, iar în joc a trebuit să găsiți o modalitate de a ucide toți participanții la petrecere, fără a muri sau a fi prinși de poliție. Conceptul jocului era un fel de stealth amestecat cu un joc de strategie. partea bună a primului joc a fost că toate aceste mecanici au lucrat foarte bine împreună pentru a crea o experiență plăcută și unică. După ce am avut parte de jocul original, am vrut să încercăm și Party Hard 2, acum că s-a lansat. Creat cu mai mulți bani în buget, acest nou joc continuă povestea începută în primul, dar adaugă multe elemente noi.

Acțiunea noului titlu este amplasata la 10 ani după evenimentele din primul joc, unde controlăm un erou corporatist foarte frustrant ce speră să primească un bonus substanțial de Crăciun. Când acesta află că nu va primi nimic, se decide să-și facă singur dreptate și plănuiește o răzbunare sângeroasă asupra șefului și colegilor acestuia. Acesta alege un eveniment social al companiei. Gameplay-ul jocului dispune de aceleași mecanici pe care le-am văzut în primul titlu. Scopul protagonistului este să elimine participanții la eveniment într-un mod în care nimeni să nu observe. Pentru a-și îndeplini acest obiectiv, jucătorul trebuie să acționeze tactic și să utilizeze numeroase arme, capcane și gadget-uri.

Party Hard 2 este un fel de puzzle logic. Începeți la marginea unei mari hărți pline de oameni, secrete, capcane improvizate, arme ascunse și comenzi rapide. Puteți șterge etapa fie prin uciderea fiecărei persoane în interiorul acesteia, indiferent de modul în care puteți reuși să faceți acest lucru, fie prin realizarea unui set ușor mai puțin simplu de obiective bonus. Aceasta implică, de obicei, colectarea unor informații în timp ce asasinați în mod selectiv câteva ținte specifice, deși nu sunteți penalizați în nici un fel pentru eventualii spectatori care se aruncă în bucăți de-a lungul drumului. Trucul este că cei mai mulți oameni dintr-o anumită etapă se vor speria și vor chema polițiștii dacă văd un cadavru nou sau un act de violență, iar polițiștii din Party Hard 2 sunt destul de bine pregătiți, vin deobicei câte 2, stau mult în zonă și, de cele mai multe ori, te caută direct în zona în care te-ai ascuns, de parcă te miros.

Cea mai bună opțiune pe care o aveți este să evitați să apară deloc, ceea ce înseamnă că trebuie să fiți foarte atent cu privire la cine ucideți și când. Trebuie să creați diversiuni, să eliminații țintele prin „accidente” convenabile, care să nu lase cadavre în urmă, să depozitați cadavrele în locuri ascunse și să încercați să acționați când victimele sunt singure. Jocul se simte ca un fel de „Dexter”*serialul TV) și asta e bine. Party Hard 2 este însă dinamic și au loc frecvente acțiuni „random”, care sporesc dificultatea. Dacă rejoci o misiune vei găsi multe lucruri modificate, inclusiv camerele sau zonele înainte abandonate, care acum sunt ticsite de oameni, aleile întunecate care acum sunt circulate, dar și locurile unde ai găsit obiecte și arme se modifică. Victimele nu dispun de locații fixe și nici de rutine stabilite. De fapt, ei decid de obicei să înceapă luptele între ei, să se culce în camere goale, să se îmbete câteodată sau, ocazional, să sară cu capul în capcane singuri.

Drept urmare Party Hard 2 este greu și nu există multe strategii care să funționeze de fiecare dată. Trebuie să te adaptezi la fiecare pas. Există o serie de tactici utile, care pot funcționa, în funcție de scenă, dar nu ai nici o garanție de succes. În cel mai bun caz, primii câțiva pași sunt de obicei destul de eficienți, dar după aceea sunteți obligați să improvizați. Nu există nici o modalitate reală de a obține o strategie curată și ideală pentru toată misiunea. As6ta nu te împiedică să îți îndeplinești misiunea, dar încetinește mult lucrurile și totul este imprevizibil. Asta face ca jocul să devină frustrant pe alocuri și nu îl poți privi ca o relaxare. Trebuie tot timpul să stai ca pe ace și uneori acest lucru devine enervant.

Spre deosebire de primul joc, Party Hard 2 este îmbunătățit mult la grafică. Chiar dacă s-a păstrat stilul de grafică pixelată, pentru a păstra atmosfera primului joc care a avut un succes imens, texturile sunt realizate impecabil, iar jocul este prezentat într-un mod specific „cartoons-urilor” și nu pare foarte realist. Clădirile și obiectele de prin joc sunt realizate 3D, iar personajele 2D, iar alegerea aceasta este interesantă și destul de inovatoare. Muzica este și ea bună, surprinde bine atmosfera și povestea jocului.

Ca să concluzionez am să încerc să fac o comparație între primul joc și acesta. Ca și poveste, grafică și gameplay, Party Hard 2 este o evoluție clară, însă jocul este extrem de dificil, mult mai greu ca și primul și, chiar dacă nu se vrea unul foarte serios, trebuie să ai nervi de oțel să nu te enervezi. AI-ul este haotic și te obligă să iei decizii ciudate și asta te face să îl oprești. Ideea este bună în joc, însă direcția abordată nu este una pe placul meu.