This is the Police Nintendo Switch Review
  • Soundtrack Interesant
  • Gameplay
  • Misiuni Repetitive
  • Prea puține consecințe
7.8Scor
0.0

This is the Police, dezvoltat de Weappy Studio, este un joc în care abordați o preocupare interesantă în corupția orașelor. În calitate de șef al poliției, veți aborda câteva probleme destul de grele, în timp ce vă gestionați echipa de poliție și vă asigurați că unitatea dvs. este bine pregatită, pe măsură ce vă îndreptați într-un anumit termen limită, care este crucial pentru complot. Modul în care sunt abordate problemele politice este mixt, dar în general jocul este un titlu destul de solid în genul sistemului de management.

Jocul te aruncă în rolul lui Jack Boyd, un șef de poliție, într-un oraș numit Freeburg. Situat la sfârșitul anilor optzeci, Freeburg este o comunitate plină de crime și corupție. Obiectivul dvs. este simplu: încercați să faceți 500.000 de dolari în șase luni. În calitate de șef de poliție, veți controla un grup de ofițeri, anchetatori și alți membri ai personalului și veți acorda diverse cazuri de infracțiuni săvârșite în oraș.

Gameplay înțelept, este foarte mult un joc de simulare de management. Vor fi, de asemenea, momente strategice în care trebuie să fii conștient de cine este afiliat cu cine din punct de vedere politic – la fel ca în vremurile de astăzi, există un punct de complot în jocul în care cei mai buni din orașul Freeburg sunt însărcinați cu alegerea laturilor ideologice și trebuie să vă asigurați cine sunt cei care se află la o parte pentru a lucra împreună și pentru a menține coeziunea ridicată. Mi-a plăcut modul de joc, dar spre părțile mai târzii ale jocului au fost un pic repetitive care să rezolve aceleași crime de mai multe ori.

Cea mai interesantă parte a jocului este modul de a face bani pentru a atinge obiectivul final al jocului. Așa cum am menționat, Freeburg este un oraș plin de corupție: primarul este înrădăcinat în corupție, mafia are o influență enormă asupra modului în care orașul este condus și cantitatea mare de infracțiuni este doar un mod de viață pe care cetățenii obișnuiți l-au normalizat. Încercarea de a păstra toate părțile fericite este partea esențială a strategiei din spatele jocului.

Am intrat în joc cu intenția de a fi „polițistul bun”, dar nu funcționează așa. Există o zonă gri la toate – dacă doriți să obțineți suma de 500.000 de dolari, trebuie să faceți atât orașul, cât și mafia fericită, toate în același timp asigurându-vă că infracțiunile sunt rezolvate sau altfel oamenii vor începe să se supere. Veți aborda, de asemenea, aspecte care sunt încă relevante în societatea de astăzi, unele cu o mare importanță politică. De multe ori, veți fi forțat să luați o decizie care va fi fie la nivel moral, fie greșită în ochii celor care vor să țină ordine, dar consecințele în luarea acestor decizii sunt limitate la demiterea unui polițist dacă nu vreau să fac nimic extrem de murdar. Mi-am dorit să existe consecințe mai mari asupra deciziilor, sau cel puțin să încerci și să te adâncești mai profund în aceste chestiuni.

This is the Police este un simulator de management destul de interesant, cu un complot angajat și abordează probleme care se simt prea relevante în societatea de astăzi, în ciuda faptului că are loc acum treizeci de ani. Ea devine repetitivă uneori și problemele ridicate nu merg atât de adânc, dar jocul este un simulator de management competent, cu un complot unic și captivant.