Pro Pinball Ultra Review
Gameplay3
Grafică și sunet9
6Scor
0.0

Eu mă dau în vânt după jocurile de umplut timpul, așa că în momentul în care am văzut un nou joc de pinball pe Steam am dorit să sar pe el. Este vorba despre Pro Pinball Ultra, produs de Barnstorm Games. Jocul are un preț destul de piperat totuși și mă așteptam să găsesc conținut pe măsură. Prezentarea arată bine așa că am decis să-l încerc să văd despre ce este vorba.

screenshot_01

Prima mea așteptare, logică după părerea mea, era să găsesc un joc care să-mi permită să-mi aleg mese diverse, să am diferite misiuni eventual, scoruri pe care trebuie să le bat și un top online eventual în care să concurez în scoruri cu alți jucători. Spre surprinderea mea nu am găsit acest lucru, iar jocul mi-a lăsat inițial un gust foarte amar, care s-a diluat însă pe parcurs, dar tenta este tot acolo. Pro Pinball Ultra este practic un simulator de joc fizic de pinball și ai o singură masă de joc. Spre deosebire de alte titluri ai însă opțiuni complexe care dau impresia că ești chiar acolo în fața ei, că ai acces la panoul intern și că poți face orice.

screenshot_02

Fiind un joc de pinball în primul rând te gândești să te joci pe el, odată ajuns în fața mesei. Cu acest gând în minte am pornit jocul iar primul lucru care mi s-a cerut a fost să-mi creez un cont. L-am făcut dar mi-a cerut activare, așa că am fost nevoit să las jocul în bară pentru a deschide mailul. Contul mi-a fost practic creat pe un forum, am văzut după ce l-am activat probabil pentru a sincroniza scorurile din joc cu cele de pe forum. Când am dat să deschid din nou fereastra de joc mi-a permis accesul și am putut intra în joc. Opțiunile sunt destul de multe și includ personalizarea unghiului de vizualizare a mesei, posibilitatea de a accesa meniul de service al aparatului sau explorarea mesei fără sticla de protecție.

screenshot_03

Jucătorii casual vom vrea să joace direct, ceea ce am făcut și eu imediat ce am pornit jocul. Aveți mai jos un mic filmuleț cu modul în care decurge un meci de pinball în joc:

Dacă privim Pro Pinball Ultra ca un joc casul, acesta nu prea are mult de oferit. Masa care am folosit-o în joc este singura disponibilă. Din punct de vedere al unui simulator, jocul oferă însă multe opțiuni, iar cei care au desfăcut, au avut acasă sau au fost și sunt pasionați de pinball vor aprecia opțiunile de acces în mod service sau explorare a mesei. Nu a fost cazul meu, din păcate. Din acest motiv nu am fost foarte încântat de joc.

screenshot_04

Grafica este un mare punct forte al jocului, detaliile fiind multe și realiste. Renderingul folosit la crearea elementelor din joc este perfect compatibil cu un display 4K și arată superb. Sunetul este și el de înaltă calitate și fidelitate, dar cam asta este tot ceea ce poate oferi jocul, din păcate. Pe  mine nu m-a prea impresionat și nu cred că prețul de 14,99€ va atrage prea mulți doritori, în afara celor de care am vorbit mai devreme și care apreciază probabil elementele de simulator de masă de pinball găsite în joc.

screenshot_05