Raiders of the Broken Planet Review
Poveste7.5
8.3Punctaj
0.0

Raiders of the Broken Planet este unul dintre puținele jocuri GRATUITE de pe Steam pe care le testăm, noi primind acces la un set de misiuni PLĂTITE. Jocul a fost lansat pe 22 septembrie 2017 și este produs de MercurySteam.

Are nevoie lumea de încă un joc de tip “shooter”? Asta ne-am întrebat încă de când Raiders era doar o idee pe o foaie de hârtie. Mai jos vei afla motivele unui DA hotărât!

Nu e un loc asemănător în Univers ca Broken Planet. Localizat la 25 de ani lumină depărtare de Pământ, este prima planetă a cărui nucleu genereayă energie numită Aleph. Pe departe un noroc pentru populația planetei, bătaia pentru Aleph devastează întreaga planetă și începe declinul. Astăzi, invadatorii umani luptă între ei pentru Aleph. Cine îl controlează va cuceri Universul.

Obține Aleph – Aleph e o substanță uimitoare ce se poate găsi numai pe “Broken Planet”. Jucătorii o pot folosi pentru a-și mări rezistența, a îmbunătăți acuratețea armelor și pentru a se vindeca mai rapid. Aleph e necesară în multe misiuni și e vital s-o obții cât mai repede de la inamici… dar asta e doar o parte a poveștii… Partea rea a Aleph este faptul că este extrem de volatilă și dacă nu o absorbi înainte ca dușmanul să moară, o pierzi pentru totdeauna. De-asta trebuie să obții aceste resurse direct de la inamic înainte ca acesta să moară.

Folosește ascunzătorile – Sistemul de ascunzișuri îți oferă numeroase tactici de a te apropia de inamic. Nu e nevoie să apeși vreo tastă pentru a te ascunde, totul este organic și ușor de folosit. După un timp, chiar vei uita că există funcția asta…

Ai grijă la stres – Încă un lucru, dacă Raiderul tău devine stresat, silueta ta va fi dezvăluită inamicilor prin ziduri și obstacole. Menține nivelul stresului în parametri și preia avantajul.

O descoperire incredibilă pe unul dintre sateliții lui Saturn conduce oamenii la o planetă din îndepărtarea universului. O sursă de energie numită Aleph există acolo și acordă puterea supremă celui care o controlează… După toate astea, după ce au fost prinși captivi pe planetă, oamenii s-au împărțit în diferite tabere și au luptat între ei pentru supremație și pentru a stăpâni Aleph. Locuitorii pașnici decid că este de ajuns și un erou se ridică dintre aceștia, în speranța de a-i conduce spre libertate… Folosind diferite mijloace și exploatând dezbinarea dintre oameni, Harec recrutează un grup de pungași, bandiți și închiriază arme de la diferite tabere și îi atacă pe cei care vor să-i distrugă poporul… Pe măsură ce încep să se lupte împotriva invadatorilor, luptătorii se confruntă cu o nouă amenințare mortală și cu intenția de a face întregul univers să ardă…

Capitole

ALIEN MYTHS – Lansat pe 22 septembrie 2017
Jucătorii vor explora planeta în căutarea protectorilor legendari. Cu ajutorul lor, Harec speră să scape de invadatorii umani pentru totdeauna. În aventura lor vor înfrunta inamici, vor securiza alianțe neașteptate și vor dezvălui misterul unei puteri mitice.

WARDOG FURY – În lucru
Harec vrea ca Loaht să se alăture lui. Nu va fi ușor să-l găsească și cu atât mai mult să-l convingă. Fără să menționăm că unele detașamente îl caută pentru a-l elimina. Loaht nu ar fi trebuit să-l trădeze pe Generalul Marmelade, un traficant de droguri transformat în liderul Wardog și dependent de Aleph. Generalul nu lasă prizonieri. El vrea tot Aleph-ul din Broken Planet numai pentru el și nu este departe de a-și atinge scopul.

HADES BETRAYAL – În lucru
Generalul Krausher, liderul diviziei Hades, nu e un tip complicat. Cei ce-l cunosc vor spune că Krausher a avut o singură frică în viață: că inamicii o au mai mare decât el. Modul în care Krausher aplică principiile în conflictul curent este cunoscut de puțini oameni, printre care se află și locotenentul de incredere, Ayana Kwena. Dacă Raiderii vor avea vreo șansă pentru a-l invinge pe Krausher, o vor face prin a o convinge pe Ayana să-l trădeze. Și nu, la prima vedere nu pare un plan foarte bun.

COUNCIL APOCALYPSE – În lucru
Al cincilea consiliu a fost ultima echipă ce s-a alăturat expediției de pe Broken Planet. Acești roboți fără suflet de pe lunile lui Saturn au colectat date arheologice încă de când au ajuns. Și pregătesc ceva… Harec se teme că acest consiliu va căuta protectorii. Dacă asta este adevărat, Raiderii vor trebui să fie cu un pas înainte și vor avea nevoie de ajutorul unuia. Dar cum va coopera acest inamic incoruptibil?

Caractere

HAREC – SNIPER
Harec preferă puștile cu lunetă ce se încarcă manual. Folosește timpul dintre trageri pentru a umple gloanțele cu Aleph și a mări capacitatea de a omorî adversarul. Urma lăsată de gloanțele cu Aleph îi dă de gol poziția, deci Harec trebuie să-și schimbe des poziția pentru a nu fi localizat.

Konstantin – MID-RANGE HEAVY UNIT
A ezitat doar o clipă, dar a fost suficient pentru ca familia să se ascundă în ruinele din Sariss Vaga pentru a scăpa. Soldații consiliului nu au voie să eșueze. Vânătorii sunt responsabili de eradicarea lor atunci când o fac. Echipa lui Konstantin nu a supraviețuit acestei întâlniri, dar Konstantin a făcut-o. De-a lungul timpului, el și-a reconstruit trupul și nu mai depinde de consiliu.

LYCUS – SHORT-RANGE FIGHTER
Sălbatic, nedisciplinat, Lycus Dion este o furie dezlănțuită și nu vrei asta în cealaltă echipă. Originile acestui soldat sunt invăluite de mister. Zvonul este că a fost văzut în mai multe războaie de-a lungul secolelor, dar asta nu pare posibil decât dacă… Lycus Dion este nemuritor?

Alicia – ASSAULT
Alicia și prietenii ei l-au admirat pe Generallul Marmalade și i-au îmbrățișat entuziați dependența de Aleph. Dar într-o zi Alicia a decis să îl părăsească pe general. Când s-a întors la prieteni, ea a fost abordată de o grupare dependentă de Aleph ce îi stătea în cale. Când totul s-a terminat, ea a realizat că a omorât tot ce mai rămăsese din foștii camarazi.

Jocul pornește cu un tutorial pentru a te acomoda cu controlul și mecanica, cu mișcări simple înainte-înapoi, stânga-dreapta, dar și cu sărituri sau mici atacuri silențioase. Imediat după tutorial veți intra în meniul jocului unde veți fi întâmpinat de un grafic foarte concis legat de pachetele de misiuni, disponibilă fiind doar cea din Prolog, putând debloca Antagonistul, noi având la test și pachetul Alien Myths. Legat de mecanica personajului pot spune că jocul se miscă superb, singurele minusuri majore fiind că n-am găsit tastă de fugă sau de a te pune pe vine (crouch) sau pe burtă. Tasta shift activând ceva săritură în față în timp ce se rostogolește, nefiind foarte folositoare. Alt lucru pe care nu l-am înțeles a fost că atunci când am selectat o misiune, a apărut pentru încărcare mesajul “matchmaking/solo”. Dintr-o deducere logică, solo = singur. Nope! Aici solo înseamnă cu alți 3 jucători pe care trebuie să îi aștepți câteva minute până jocul ți-i găsește. Dificultatea este destul de ridicată, fiind destul de dificil să elimini inamicii, armele având impact mic asupra lor, dar și ei fiind într-un număr destul de numeros. Există un mod de respawn cu o anumită limită de vieți. După ce mori vei primi respawn (desigur, nu în momentul când este interzis acest lucru) și îți vei putea ajuta colegii să termine misiunea.

Imediat după ce vei trece de cinematicele de la începutul jocului te vei lovi de o grafică foarte drăguță, de personaje foate bine realizate, de efecte vizuale colorate și inamici pe carea n-ai prea vrea să-i întâlnești. Din nu știu ce motiv, grafica îmi aduce aminte de seria Borderlands, neexistând acel contur specific, dar poate coloristica îmi trezește aceste amintiri. Personajele sunt foarte diferite și toate au arme, caracteristici și chiar înfățișări ce se pot schimba. Un alt joc cu care poate fi cumpărat este Overwatch, numai că aici există un sistem de misiuni, în mare având aceeași mecanică. Mediul înconjurător este bine realizat, plin de detalii și de inamici (mulți, mulți inamici).

Oare merită să descarci un joc GRATUIT care arată SUPER OK și se miscă SUPER BINE și îți oferă misiuni GRATUITE, iar dacă-ți place foarte tare poți să mai cumperi alte seturi de misiuni. Ce ai putea să-ți dorești mai mult de la un joc? Îl joci GRATIS! Normal că merită! Aveți mai jos un gameplay din prolog și prima misiune din setul Alien Myths.

Poza de profil pentru St4rL1gH7