Real Farm Review
GAMEPLAY8
GRAFICĂ ȘI SUNET5.5
RAPORT CALITATE-PREȚ6
6.5Overall Score
0.0

După o lungă perioadă de pauză, astăzi am revenit cu un nou review al unui joc mai pe gustul meu, mai exact un simulator dezvoltat și vândut de Triangle Studios  alături de SOEDESCO Publishing. Jocul poartă numele de Real Farm și poate fi cumpărat de pe Steam pentru varianta de PC la prețul de 36,99 euro (preț redus 31,44) fiind disponibil și pe console.

Gameplay și scopul jocului

Ca orice simulator, ținta jocului este de a simula pe cât posibil activitățile din viața reală. Triangle Studios au avut plăcerea să dezvolte un joc care se bazează strict pe agricultura, creșterea animalelor și cultivarea cerealelor. Real Farm și-a pus bazele în mare în cultivarea cerealelor și prelucrarea solului.

O persoană care n-a interacționat până acum sau care nici măcar nu știe teoretic cum se cultiva un anumit soi de cereale o să vadă jocul cât de cât dificil, dar developeri au luat în calcul acest aspect și astfel au implementat în joc, ca în multe altele, tutorialul de la început dar și un mod ce „Carieră” în care trebuie să te supui ordinele date de șeful de fermă și să faci diferite misiuni.

În cazul în care sunteți pasionați al acestui gen de joc aveți și modul de joc „free play” în care trebuie să vă dezvoltați singuri propria fermă, în cazul în care sunteți destul de leneș și doar preferați să aruncați cu privirea puteți foarte simplu să apelați la ajutorul unor boți tractoriști care o să pregatească terenurile pentru recoltat de unii singuri, contra-cost normal.

Dacă sunteți vechi jucători de Farming Simulator o să întâmpinați destule probleme cu controalele jocului, comenzile de pe tractor și utilaj au primit un meniu separat care se deschide prin apasarea simpla a unui buton de pe tastura sau gamepad, după veți naviga prin meniu liniștiți cu ajutorul unui mouse. Personal, jucător veteran de Farming Simulator prefer sistemul ales de Giants Software cu mai multe controale pe tastatura decât acel meniu care mă deranjează de multe ori în joc.

La capitolul utilaje jocul nu duce lipsă de nimic, o varietate de tractoare cu puteri diferite pentru un eventual progres al fermei, caii putere al utilajelor va fi primordial.

Harta jocului este una destul de mare care o sa vă țină prinși câteva ore bune până ce o să ajungeți la momentul în care o să puteți cumpăra toate terenurilor valabile.

Grafica este un aspect extrem de important pentru jucători, după ce am testat mai multe jocuri bazate pe agricultura pot „dăruii” acestui joc diploma de cea mai slabă calitate grafică în raport cu celelalte. Grafica este una slabă pentru mine, unele texturi au un aspect plăcut însă nu toate și îl pot compara oarecum cu un joc pe telefon, cerințele de sistem sunt ok în comparație cu grafica oferită chiar dacă jocul are unele probleme și la optimizare de unde rezultă și mult așteptatele buguri fie ele vizuale sau fie din cauza unor mecanici ale jocului. Dacă tot suntem la capitolul mecanici și buguri am să descriu un lucru pe care eu personal îl detest la acest joc, sigur nu este considerat bug, sistemul de accelerație – frână, demarajul mașinii este total perfect, în mers totul decurge bine și în momentul în care ridic degetul de pe buton pentru a apasa butonul de frânare a utilajului sau mașinii aceasta se oprește aproape instant, neavând nevoie de frână.

Despre sunet nu am mult de comentat, efectele sonore sunt net superioare graficii jocului, probabil experiența sonoră crește dacă alegeți să achiziționați jocul alături de soundtrack-ul original.

Raport Calitate-Preț

Sincer să fiu a fost o decizie grea să vorbesc despre acest subiect, am rămas total dezamăgit după ce am pornit jocul și am jucat nu mai mult de 30 de minute să văd că acesta costă cât un top-seller, cum ar fi PLAYERUNKNOWN’S BATTLEGROUNDS ( PUBG), da știu nu are treaba unul cu altul însă în acești 30 de euro Real Farm nu oferă calitatea și experiența care ar trebui să o ofere un joc atât de costisitor. Un preț corect după parerea mea ar fi 10 euro, prețul soundtrack-ului la momentul actual, acest lucru se poate vedea și din review-urile lăsate de utilizatori pe steam, în mare fiind negative.

În concluzie ne place Real Farm doar pentru ideea jocului, nu și pentru grafica și bugurile acestuia. O să fiu indulcent și o să mai sper că developeri o să încerce să remedieze probleme grave ale jocului, plus că nu exista pentru moment modul de multiplayer.