Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/steamgames/public_html/index.php:3) in /home/steamgames/public_html/wp-content/plugins/post-views-counter/includes/counter.php on line 276
Recession Preview - SteamGames.Ro

Recession este un titlu Early Access apărut de puțină vreme pe Steam. Ideea jocului este clasicul scenariu de „hoți versus polițiști”. Aflându-se în stadiul de alpha, jocul este pe departe terminat, dar haideți să alfăm ce ne oferă în acest moment.

Recession este un shooter multiplayer destul de simplu. Sunt două moduri de joc în care e un jucător în rolul de polițist contra patru jucători în rolurile hoților care jefuiesc o bancă.

La primă vedere, ai impresia că hoții vor câștiga de fiecare dată fiindcă sunt 4 versus 1, dar polițistul se poate respawna de mai multe ori, în timp ce hoții au o viață per rundă. În plus, omul legii are de ales dintr-o gamă largă de arme și gadgeturi (de la cizme care te propulsează până la scut anti-glonț) care sunt mult mai puternice decât cele ale teroriștilor și el are mult HP față de aceștia, ca un fel de juggernaut.

Munca în echipă e foarte importantă deoarece polițistul poate elimina întreaga echipă inamică în câteva secunde dacă aceia nu sunt organizați. Hoții care jefuiesc banca trebuie mai întâi să spargă ușa de la seif, iar apoi să ia fiecare câte un sac cu bani și să-l ducă în baza lor, timp în care ei nu-și pot folosi armele și au nevoie de coechipieri să îi apere. Cu toate că polițistul are „jucării” mai performante, hoții pricepuți se vor descurca și cu bombele cu fum sau bâtele de baseball să îndeplinească obiectivul.

Tipul ăsta de gameplay e destul de distractiv pentru mine deoarece nu creează multe momente tensionate, ci rundele se termină destul de rapid, fără să fii nevoit să stabilești tactici complicate cu coechipierii la începutul unui meci.

Cât despre hărți, nu pot spune că sunt puține, dar acestea sunt prea mici. Sunt atât de mici încât încurajează tactici ale teroriștilor care nu sunt „fairplay”, cum ar fi un hoț să omoare polițistul și după să îl aștepte cu grenade și cocktailuri molotov atunci când iasă din baza lui. De asemenea, timpul de respawn al acestuia e destul de lung ca în acel timp în care polițistul se chinuie să iasă din bază, restul de trei hoți să fure sacii cu bani.

Dacă nu îți surâde modul „Heist”, mai există și elimination în care 1 polițist trebuie să omoare întreaga echipă de teroriști care ocupă o clădire. Aici pot juca peste 4 teroriști și este mult mai dificil pentru polițist.

Ca în cazul oricârui joc în alpha, Recession suferă de multe buguri de animație și de erori ale AI-ului din modul offline contra bots, care pot trece prin pereți și se mișcă foarte haotic pe hartă. Pe lângă problemele cauzate de stadiul prematur al jocului, se mai adaugă și numărul foarte mic de jucători. E foarte greu să găsești un meci în care să fie prezenți toți 5 jucătorii, fără să fie nevoie de un bot.

Una peste alta, Recession este un joc destul de distractiv când e jucat cu niște prieteni într-un mod mai relaxat, dar v-aș recomanda să mai așteptați să apară update-uri noi înainte să vă puneți mâinile pe el. Sunt foarte multe aspecte de îmbunătățit și sunt curios să văd în ce direcție o va lua dezvoltatorul cu titlul acesta.