Red Dead Redemption 2 - PS4 - Review
  • Grafică și Sunet
  • Povestea Jocului
  • Gameplay
  • -
10Scor
0.0

Sunt foarte puțini dezvoltatori care vă fac să așteptați cu sufletul la gură atunci când anunță un nou joc. Rockstar Studios este unul dintre acești dezvoltatori. Când a fost anunțat Red Dead Redemption 2 , comunitatea jocului a devenit nerăbdătoare în așteptarea lansării inevitabile a jocului. După ani buni de așteptare cei de la Rockstar Studios continuă seria de western-uri. Red Dead Redemption 2 promite să fie cel mai bun joc creat vreodată de Rockstar.

Este important să rețineți că Red Dead Redemption 2 începe încet, prezentând cu atenție toate mecanismele sale. Acest lucru ar putea fi plictisitor pentru unii, deoarece este nevoie de un timp pentru ca tu să poți explora liber. Cu toate acestea, jucătorul este pregătit pentru restul experienței, ceea ce te va face să fi foarte atent la detalii, decât să ucizi tot ce se mișcă.

Red Dead Redemption 2 are loc cu ani înainte de evenimentele din jocul anterior. Banda Van der Linde este încă împreună, deși în condiții dificile, iar olandezul nu și-a pierdut complet mintea încă. Și acum, după un jaf nereușit, banda este forțată să se ascundă. Fiind mereu pe fugă, trebuie să facă tot ce pot pentru a reuși să supraviețuiască.

Vei experimenta Red Dead Redemption 2, prin ochii lui Arthur Morgan. Inițial, eram îngrijorat de faptul că, fiind un prequel, Rockstar se va strădui să facă o narațiune unică și captivantă pentru cei care au jucat jocul anterior și știu cum stau lucrurile pentru grupul de bandiți. Cu toate acestea, faptul că știi că o parte din soarta membrilor bandei face ca interacțiunea cu ei să fie mult mai dureroasă.

Timpul petrecut cu fiecare dintre membrii grupului m-a făcut să-mi dau seama de ce Arthur a fost atât de protejat de acești oameni pe care ii numește familia sa, și am descoperit din perspectiva fiecăruia, situația actuală a găștii. Aceste interacțiuni te fac să descoperi măiestria cu care cei de Rackstar au scris textele narative și au creat coloana sonoră excepțională. Trebuie menționat Benjamin Byron Davis, care își reia rolul de olandez în gașca Van der Linde. Nu numai că a fost minunat să își joace rolul, dar el o face atât de bine încât puteți auzi accentul olandez pe care îl dă în fiecare cuvânt pe care îl rostește.

Bineînțeles, în timp ce fiecare personaj pe care îl întâlniți în Red Dead Redemption 2 se va dovedi a fi cineva memorabil, este lumea pe care Rockstar a creat-o, care probabil va rămâne în amintiri cel mai mult. De la priveliștile sale uluitoare la râurile sale și munții acoperiți de zăpadă, Rockstar a creat o lume deschisă care se simte complet vie. Ecolsistemele bine reglate, sistemul meteorologic dinamic și chiar detaliile mici pe care le observați numai după ce ați jucat timp de multe ore, fac din aceasta o lume pe care o să vă facă să vă pierdeți.

Vor fi momente când vă veți îndrepta încet spre pădure și veți observa o cabină în lateral. Explorarea cabinei ar putea să deblocheze un nou șir de misiuni pe care nu le-ați fi văzut niciodată dacă nu v-ați hotărât să vă îndepărtați de pe drumul bătut. Acest aspect face jocul să fie diferit față de jocurile open-world cu care a-ți fost obișnuiți.

De asemenea, este destul de uluitor cum fiecare decizie și acțiune pe care Artur o ia în mod efectiv îi afectează pe cei din jurul lui și despre modul în care lumea îl percepe. Îmi amintesc că am ajutat o victimă care s-a aflat într-o situație dificilă de-a lungul drumului, apoi m-am întâlnit cu acea persoană într-un alt oraș și după aceea am remarcat cum l-am salvat. Este incredibil. A fost și un moment în care am furat o pălărie de la un domn numai pentru ca el să o recunoască și să încerce să mă bată când m-am plimbat în salonul în care domnul se afla. Inutil să spun că a regretat că sa confruntat cu mine, dar faptul că și-a recunoscut pălăria (nu știa că am fost cel care l-a furat) vorbește despre autenticitatea lumii pe care a creat-o Rockstar. Jocul este împodobit cu momente mici ca acestea.

.

Rockstar știe că cel mai bun mod de a experimenta lumea este de a petrece cât mai mult timp explorându-o. De aceea, deși există câteva metode de călătorie rapidă, sunteți mai mult încurajați să utilizați calul dvs. de încredere pentru a călători în jurul hărții. La începutul jocului, mi-am văzut calul doar ca o modalitate de a ajunge de la punctul A la B, dar, după câteva ore, m-am trezit, de fapt, că am început să mă atașez de animalul meu loial. A devenit rapid mai puțin un mijloc de transport  și mai mult un amic cu patru picioare. Și asta vrea Rockstar. Ei vor să ai grijă de lume și de cei care locuiesc în ea.

Red Dead Redemption 2 se simte ca un simulator de cowboy. Veți gestiona starea de sănătate, de stamina și de avertizare, îngrijirea calului și hrănirea lui, și chiar făcând câteva treburi în jurul taberei. Și în timp ce realizarea acestor lucruri poate fi un pic plictisitoare uneori , toate te ajută să te simți ca și cum tu ești mai mult decât un spectator.

Acest sentiment de realism se extinde și la mișcarea lui Arthur, care tinde să vină mai încet și mai deliberat decât ne-am obișnuit cu jocurile de acțiune în aer liber. Se simte uneori enervant și trebuie să spun că îmi doresc ca vechiul Arthur să fie un pic mai receptiv.

Rockstar a făcut, de asemenea, să arate în mod deliberat fiecare mișcare și acțiune pe care Arthur o face. Un exemplu este că jupuirea unui animal arată că Arthur îndepărtează fizic pielea, apoi o ridică, după care trebuie să o păstreze pe cal. Același lucru este valabil și pentru arme. Arthur nu poate să scoată arma după arma din buzunarele sale profund minunate, ci trebuie să planifice de fapt de ce arme  va avea nevoie, deoarece el este limitat la cât de multe poți purta. Desigur, Vestul Sălbatic fiind un loc plin de praf și murdar, înseamnă că vei fi însărcinat chiar și cu păstrarea armei curate și în formă bună, așa cum ar face-o orice cowboy care se respectă. Neglijând acest lucru ar putea face ca armele voastre să vă trădeze în momentele cele mai nefericite, ca atunci când un inamic se va pregăti să tragă asupra voastră.

Interacțiunea cu Red Dead Redemption 2 a primit, de asemenea, o revizuire, pe măsură ce apăsați acum butonul L2 (pe PlayStation 4) pentru a vă concentra asupra unei anumite persoane (sau animalului), care va arăta tipurile de interacțiuni pe care le puteți avea cu ei. Acestea includ salutul unui coleg care călătorește pe drum, jefuind un funcționar de magazin și întrerupând o luptă. Totul depinde de situația în care se află Arthur. În timp ce unele dintre aceste interacțiuni pot arăta ca interacțiunile dvs. bune sau rele, acestea nu ar putea evoca reacția pe care a-ți aștepta-o de la persoana cu care interacționați. Indiferent cu cine decideți să interacționați, fiecare conversație poate dezvălui un secret, o nouă misiune sau poate ajuta doar în cunoașterea tradiției acestei lumi. Am găsit rar un NPC care nu părea să aibă vreun scop.

Nu puteți să nu simțiți că Rockstar a folosit un fel de magie nesfârșită pentru a călători în viitor și pentru a aduce înapoi tehnologia pentru a dezvolta Red Dead Redemption 2 . Chiar si pe PS4-ul meu, jocul arata mult mai bine decat orice am vazut lansat de aceasta generatie, si nu doar datorita graficii sale destul de bună dar și datorita numarului de detalii subtile pe care echipa a putut sa le includă în lume. Jocul este cu adevărat o mare realizare tehnică.

Red Dead Redemption 2 este un joc care îți va lua mult timp să înveți secretele lumii create de Rockstar. Este cu adevărat o capodoperă. Nu există până în prezent un joc cu care îl putem compara.

Aveți mai jos un scurt video cu gameplay-ul nostru.