Rising Storm 2: Vietnam Review
Sunet8.5
8.5Scor
0.0

Inițial a fost, de fapt, un mod de revizuire pentru Orchestra Red 2, numită “In Country: Vietnam”, care urma să fie destul de similară. Cu toate acestea, nu a fost niciodată terminat și nu a văzut lumina zilei. Între timp, Antimatter Games și Tripwire Interactive au început să lucreze la propriul lor proiect nou – următoarea tranșă în franciza Red Orchestra & Rising Storm, dar stabilită în timpul războiului din Vietnam la fel ca modul menționat mai sus.

Și da, este unul bun! Sunt atât de bucuros că au decis să rămână în fazele tradiționale beta pentru acest lucru, diferența în calitate este imensă; De fapt, cred că Rising Storm 2 are o lansare mult mai fină decât RO2. Mai mult decât atât, oferă același tip de joc excelent, intens, concentrat în echipă, realist, care lovește echilibrul perfect între formulele Call of Duty și Battlefield, simțind mai autentic și mai dur decât oricare dintre ele, dar păstrând încă un grad de accesibilitate care nu poate fi găsită în seria ArmA.

Mai mult, acest nou set care ne duce departe de cel de-al doilea Război Mondial și în Vietnam necesită o varietate de schimbări de joc și modernizări, pe care eu sunt foarte fericit să spun că nu le-au ruinat, ci doar au rafinat modelul Tripwire FPS. Aruncătorul de flăcări din Teatrul Pacificului s-a întors; Americanii ajung, de asemenea, la elicoptere cu pilot de data aceasta. Acest lucru poate părea depășit la început, dar nord-vietnamezii primesc alte instrumente utile – cum ar fi un număr de capcane și o grevă provocată de baraj. Un plus bun venit este atașarea și eliminarea baionetelor de la pușca dvs., la fel ca în Red Orchestra: Ostfront 41-45, precum și caracteristica complet nouă a stocurilor de arme pliante.

În mod identic cu părțile anterioare ale seriei, putem alege dintr-o varietate de clase. Fiecare vine cu propriile arme, echipament, rol de luptă și, uneori, chiar și o abilitate unică. Radioul nu este staționar, fiind transformat într-o clasă mobilă pentru jucători. Deoarece nu mai suntem în anii ’40, ci anii ’60 și ’70 ai secolului XX, războiul s-a schimbat și majoritatea claselor au acum acces la arme de foc automate. Din fericire, acest lucru funcționează într-un mod uimitor de bine și nu dăunează formatului, deși anterior majoritatea jucătorilor puteau utiliza doar arme cu acționare prin șurub sau semiautomate.

Aplicarea bandajelor la răni a fost complet recondiționată; Nu mai trebuie doar să apăsați un buton și să așteptați până când animația s-a terminat, dar acum trebuie să țineți cheia până când vătămarea a fost rezolvată – tot timpul puteți vedea sângele picurând până la sol, ceea ce este o atingere plăcută. În timp ce liderii de echipă din partea SUA continuă să funcționeze ca puncte mobile ale vechilor, echivalentul vietnamez al acestui rol trebuie să construiască tuneluri pe câmpul de luptă pentru a permite trupele sale să treacă. Este o schimbare interesantă care se potrivește situației istorice și, eventual, oferă luptătorilor de gherilă un avantaj necesar în luptă, deoarece un tunel bine plasat, ascuns și continuu apărat poate duce rapid la preluarea rapidă a unei zone controlate de inamic.

Putem alege să jucăm ca soldați ai Armatei Poporului din partea vietnameză, în timp ce americanii primesc armata Statelor Unite și, evident, Corpul Marin. De data aceasta putem chiar personaliza personajele noastre cu diverse căști, pălării, bandane, costume, păr facial, ochelari de vedere, tatuaje și așa mai departe. Nu vă faceți griji, nu există casete de răpire sau microtranzacții aici – doar deblocabile cărora le obțineți accesul la nivelul necesar de rang în joc și, cel puțin chiar acum, nu există opțiunea de a cheltui bani reali pentru produse cosmetice sau pentru a da un avantaj celor care donează.

În acest moment, principala problemă pe care o are jocul este sacadarea, uneori. Nu este în niciun mod continuu, jocul se desfășoară de multe ori ca untul pe pâine, dar am avut câteva jocuri care s-au transformat într-o slogă insuportabilă. Cel mai rău delict încă a fost un meci care se desfășura fără plângere în primul tur, dar s-a transformat într-un coșmar pe cel de-al doilea, odată ce a fost închis o perioadă lungă de timp, făcându-mă să cred că PC-ul meu s-a stricat. Când se întâmplă acest lucru, acesta te poate afecta în mod drastic cât de bine ai juca.

Singurele alte probleme reale pe care le-am întâlnit până în prezent sunt câteva probleme minore vizuale, cum ar fi un coleg de echipă care operează o mașină a cărei textura era invizibilă sau un bug care a provocat dispariția listei de hărți la care ați putea vota la sfârșitul meciului pe un singur server. O altă dată când textura solului a devenit complet roșie la sfârșitul unui meci. Probabil că voi întâlni mai multe mici erori ca asta cu timpul, dar acum nu pot spune că am găsit defecte flagrante care au afectat cu adevărat negativ experiența în ansamblu. Rising Storm 2 pare a fi un produs mult mai lustruit și mai stabil decât predecesorul său, mai ales în această etapă.

În ansamblu, sunt foarte mulțumit de modul în care se întâmplă acest lucru și pot recomanda din toată inima Rising Storm 2: Vietnam pentru toți fanii seriei. Persoanele nou-venite se pot bucura și de asta, atâta timp cât își dau seama cu ce fel de joc au de-a face. Chiar și cu erori, pe care, sperăm, să se remedieze în timp, trebuie să dau acestui produs o aprobare strălucitoare. De asemenea, merită menționat faptul că în acest moment jocul nu prezintă o mulțime de hărți, dar va fi cu siguranță completat cu adăugiri oficiale și fanate în anii următori, la fel ca predecesorii săi.

Iubesc când developerii unui joc consumă până şi ultimul bănuţ pentru ca un proiect să fie foarte calitativ. Iar în seria Rising Storm, standardele la care au reuşit să ajungă sunt de apreciat. Probabil că există mai multe tipuri de jucători cu diferite idealuri atunci când trebuie să fie critici, dar eu mă încadrez în categoria tipurilor de jucători care pun mare accent pe grafica unui joc. Orice joc jucat, pentru a primi o recenzie pozitivă de la mine trebuie să aibe un pachet de textură splendid, pe care cu siguranţă Rising Storm 2: Vietnam îl are.

Evident că pentru a obţine un joc de succes ai nevoie de pachetul întreg. Ei bine se pare că Rising Storm 2: Vietnam se ţine bine şi continuă să ne uimească. De la melodiile din meniul foarte bine configurat până la comenzile din joc, absolut calitatea sunetului este una strălucită.

Pentru a putea lua parte la acţiuni asemena celui de-l II-lea Război Mondial, aveţi nevoie doar de un mouse şi o tastatură, acum depinde şi de condiţile în care vreţi să o faceţi. Jocul se structurează în două parţi, cei care trebuie să atace zonele şi desigur, cei care trebuie să protejeze aceste zone. La începutul meciului, vă puteţi alege ce rol vreţi să aveţi în echipa voastră, ba chiar şi cum să arătaţi.