Rugby Challenge 3 Review

Fan Club – Creați, modificați și schimbați jucători.
Licențe oficiale pentru echipele naționale ale Noii Zeelande, Australiei, Africii de Sud și Angliei.
Licențe deplinde pentru Super Rugby, la fel și pentru alte competiții precum Currie Cup din Africa de Sud, Campionatul național de Rugby din Australia și Cupa Mitre 10 din Noua Zeelandă.
Aviva Premiership va fi licențiat cu Uniunea Rugby-ului.
Stadioane: Peste 40 de stadioane, toate 14 din Cupa Mitre 10 din Noua Zeelandă.

Rugby 1

Trebuie să recunosc că e prima dată când joc un astfel de simulator pentru acest tip de sport. Am urmat și parcurs tot tutorialul cu brio, părându-mi-se foarte ușor jocul și fiind ușor să fac acele sarcini. M-a uimit complexitatea aruncărilor și loviturilor pe care le poți face în acest joc, de la șuturi de la distanță sau pase sub diferite forme, până la placări ale adversarilor, toate mi-au părut ușoare în tutorial, urma să-mi schimb părerea la primul meci jucat. După ce am pornit prima experiență „oficială” din joc, m-au copleșit cumva toate capitolele din tutorial încă din primele secunde. Toate odată! M-am panicat! A fost un mic coșmar să rezist tot meciul fără să primesc gol, ba chiar am avut șanse să înscriu și eu, mai spre final, când mi-am dat seama ce și cum trebuie să apăs. Arată foarte realiste mișcările jucătorilor, de la modul cum prind mingea la săriturile în aer sau aruncatul pe iarbă, însă ce m-a amuzat copios a fost modul în care toți jucătorii de pe teren urmăresc cu privirea mingea care se află în aer. Toți aveau capul pe spate și arătau foarte amuzant, uitându-se după „ciori”. Revenind la acțiune, tot parcursul meciului am încercat să avansez în teren și am reușit de câteva ori, panicându-mă când am ajuns în față și ratând executarea. La final, însă, era 3-0 pentru adversari, ei au înscris, eu nu. Tastele sunt complexe și trebuie experiență pentru a le apăsa exact cum trebuie. E ușor de controlat și alergat pe teren, pentru acțiuni însă, e un chin. Zona WASD cu tastele din jur, QEZXC, trebuie apăsată des pentru a obține rezultatul dorit și de multe ori o să le apăsați greșit, credeți-mă, iar jucătorul vostru o să se împiedice când vă e lumea mai dragă, dar după câteva meciuri veți prinde experiență și puteți începe sezonul competițional și puteți avansa foarte ușor.

Rugby 2

Din punct de vedere vizual jocul nu m-a dezamăgit, dar nici nu am avut un impact care să mă surprindă. Arată bine, nu m-a deranjat nimic, totul e ca în teaser și pozele de prezentare de pe Steam. Jucătorii sunt conturați frumos, terenul și animațiile sunt plăcute, n-a existat nimic pe care să-l simt că lipsește. Comentatorul meciului își face bine treaba, ca în orice alt simulator sportiv și nu tace deloc pe tot parcursul meciului, uneori devenind enervant, tu încercând să găsești tasta potrivită. Și fundalul sonor din timpul meciului sau meniu e plăcut, pe același ton sportiv și plin de energie.

Rugby 3

Fiind prima experiență cu acest gen de sport, a fost una plăcută și mă face să-l continui și să încep și modul de sezon competițional în curând. Prețul mi se pare puțin piperat, chiar dacă celelalte titluri (mult mai importante) au cifre asemănătoare, n-aș da suma de 49,95 euro pentru acest joc. Voi ați face-o?