Semispheres Nintendo Switch Review
Raport calitate/preț5.9
7.1SCOR
0.0

Semispheres este genul de joc care în prezent nu ar avea o versiune pentru consolele Nintendo, de obicei acest gen de jocuri s-ar găsi pe platforme unde jocurile indie cu idei unice s-ar putea bucura de faimă. Inițial jocul s-a lansat pe PlayStation și pe Steam, dar de curând jocul a primit și o variantă de Nintendo Switch, oferindu-le celor ce dețin un astfel de device un joc cu puzzle-uri foarte drăguț.

La început jocul te lasă doar în stadiul de a exista, nu ți se oferă direcții, indicii sau orice fel de sfaturi, scopul lui este acela de a te lăsa pe tine să descoperi ceea ce are de oferit. Jucătorul se va găsi în situația de a controla două personaje controlate de către un stick al consolei. Aceste caractere vor putea juca doar pe o jumătate a ecranului, asemănător cu un split-screen. Scopul nivelelor este acela de a pune fiecare bilă luminoasă într-un anumit loc, odată ce ambele personaje au ajuns, fiecare pe jumătatea ei de ecran, în locul desemnat de pe hartă, nivelul se va termina oferindu-ți accesul la un alt nivel.

Jocul nu este ușor pentru că în unele nivele vei găsi niște lumini care dacă te prind te vor trimite în punctul inițial, de unde ai plecat, pentru a reuși să treci neobservat ai nevoie de o cooperare între cele două părți ale ecranului și un mod inteligent de a folosi lucrurile care sunt disponibile. Există destul de multe  obiecte cu diferite utilizări , de exemplu un obiect care atrage lumina și îți poate deschide noi rute. După puțin timp petrecut în joc controalele vor deveni foarte simple și naturale.

După ce termini un nivel, te vei trezi pe o nouă hartă care se aseamănă foarte mult cu o constelație. Fiecare stea din constelație se completează imediat după ce termini patru sau cinci nivele. Când ai terminat de completat o constelație atunci ea se va deschide permițându-ți să vezi niște desene care vor spune o poveste. Până în momentul în care prima constelație va fi completă, eu nu am știu de existența unei povești în acest joc, dar până la final jocul m-a atras deoarece eram curios ce se va întâmpla cu băiețelul care s-a împrietenit cu un roboțel. Ideea de a termina mai multe nivele pentru a putea vedea povestea este foarte interesantă, în primul rând, jocul devine mult mai atractiv cu un scop foarte interesant, ceea ce te face să vrei să treci mai multe nivele pentru a putea avansa în poveste.

Stilul grafic nu prea poate fi comparat cu ceva, este destul de unic cu culori deschise care transmit o stare de liniște. Muzica calmă, iar împreună cu grafica reușesc să creeze o atmosferă de joc foarte plăcută.

Pentru un joc de 9.99$, Semispheres are destul de mult de oferit. Ideea jocului este foarte interesantă, iar stilul grafic împreună cu muzica nu fac decât să crească nivelul de interes pentru acest joc. Eu chiar m-am simțit foarte bine în el chiar dacă este destul de scurt, având doar două ore și jumătate, 13 nivele.