Shio Review
Sunet5
7.5Scor total
0.0

Shio e un joc plin de provocări, care oferă o reacție rapidă, fluidă și un stil vizual și atmoferă unică. Jocul combină un mecanism de înlănțuire a săriturilor inspirat din vechile filme kung-fu cu obstacole surprinzătoare. Odată cu evoluția jocului, mecanica și elementele din nivelurile anterioare sunt combinate pentru o dificultate brutală ce e foarte greu de stăpânit.

Joci ca un războinic misterior cu un trecut ascuns, folosind abilitățile lui și pe cele ale tale pentru a-ți face un drum printr-un labirint într-un vechi sat chinez construit de mâini nevăzute. În timp, povestea se desfășoară și vei afla mai multe despre trecutul personajului, ajutându-l să-și găsească un scop dincolo de labirint.

Caracteristici
Patru lumi diferite
Dificultate brutală
Grafică 2D elegantă inspirată de arhitectura și pictura antică din China
Mecanica gameplay-ului provocătoare

Cine-i omul de sub mască? Ce-i locul ăsta? De ce apare aceeași fată, mereu, în visurile lui? Joacă Shio pentru a gosi răspunsurile pentru omul misterior și pentru tine.

Shio este un joc foarte drăguț, joc pe care l-am testat cu mare plăcere și veți putea observa asta și în gameplay-ul de mai jos. Este un joc de tip platformer în care trebuie să vă plimbați printr-un oraș antic din China doar cu ajutorul săriturilor. Acestea trebuie să le legați între ele și să ajungeți la un mic checkpoint, apoi porniți din nou în altă încercare pentru o nouă capcană. Deși jocul pare extrem de dificil, nu este! Sau poate este, dar nu până în punctul unde am ajuns eu. Controlul personajului este foarte bine realizat și n-am simțit deloc senzația că mă încurc în taste sau că nu a reacționat în timp util la comenzile mele. Totul funcționează perfect pe partea de gameplay, jocul fiind o adevărată capodoperă pentru cei care au răbdarea necesară să parcurgă întreaga poveste.

Povestea se petrece într-un oraș antic din China și această atmosferă este redată perfect în Shio. De la arhitectura clădirilor până la fundalul din spate, la copaci și chiar din animația personajului, modul în care aleargă sau sare, toate sunt din același film și se contopesc perfect. Deși este un joc 2D și nu are o grafică foarte complexă, acest titlu reușește să țină jucătorul concentrat fără a-i atrage atenția cu elemente foarte colorate sau luminoase, excepție făcând unele obstacole sau capcane (de exemplu, flăcările sunt foarte viu colorate), acest lucru ajutând foarte mult pentru că le poți evita mai repede.

Jocul nu se bucură de un fundal sonor, ci doar de efecte sonore la diferitele săruturi sau obstacole. Totuși, acestea sunt foarte bine realizate și completează perfect celelalte aspecte.

Pentru prețul de 11.99 euro, Shio este o alegere foarte bună și chiar vă recomand să-l cumpărați dacă vreți să vă distrați de minune. Totodată, Shio a fost premiat la „Independent Games Festival China”, „Indie 2015 Stream Award”, „Indieplay 2016”, „Indie Mega Booth 2017”. Mai jos aveți un gameplay și sper să vă încânte acest joc.

Poza de profil pentru St4rL1gH7