South Park: The Fracturated but Whole Review
Poveste9.5
Grafică7.7
Raport calitate/preț7
8.1Overall Score
0.0

Au trecut mai bine de doi ani de când a fost anunțată continuarea de la South Park: The Stick of Truth. De atunci, cei de la Ubisoft împreună cu Trey Parker și Matt Stone, creatorii unuia dintre cele mai cunoscute seriale animate, lucrează la dezvoltarea celui mai original joc din seria South Park. Jocul s-a lansat pe data de 17 octombrie anul acesta.

Înainte de începerea jocului, Kenny și încă câțiva băieți nu sunt de acord cu conducerea de la Coon & Friends și ei decid să se despartă pentru a-și face propria echipă, Freedom Pals. Tu începi alăturându-te celor din Coon & Friends în scopul lor de a salva pisici pierdute, cerând o răsplată de 100$ și de crea o franciză de supereroi înaintea celor de la Freedom Pals. După ce te vei îmbarca în această călătorie te vei afla în situația de a te lupta cu diferite ființe malefice, cum ar fi copiii de clasa a șasea, sau vei fi surprins de faptul că îți vei face prieteni noi, dar vei învăța și mai mult despre tine prin dezvoltarea propriului personaj. În scurt timp după intrarea în grup vei afla că lipsa pisicilor este doar una dintre problemele care amenință tot South Park-ul și planurilor echipei tale de eroi.

Ca The Stick of Truth, The Fractured But Whole arată și sună atâte de asemănător cu serialul încât jocul ar putea fi considerat un episod de 20 de ore, bineînțeles că se exclud momentele când ești în lupte. Jocul are un sistem foarte interesant de personalizare care este făcut în stilul unic South Park, de exemplu culoare pielii va depinde în funcție de dificultatea pe care vei vrea să joci, de exemplu dacă vei alege să fi alb , vei trece prin joc la o dificultate scăzută, pe de altă parte dacă vei vrea să transformi jocul într-o provocare, va trebui să fi de culoare, o glumă destul de rasistă specifică umorului din serial.

O un alt element legat de personaj, care mi-a atras atenția este că din aplicația de pe telefonul din joc vei putea să combini și îți alegi puteri de la diferite clase, iar dacă îl vei vizita pe Cartman în Coon Lair vei putea să îți schimbi clasa eroului în orice moment, lucru foarte util deoarece va oferi o experiența variată a jocului.

Deși harta jocului se mărește odată cu avansul tău prin poveste, un element destul de deranjant este lipsa completă a indicatoarelor cu scopul de a face navigarea mai ușoară. Înțeleg faptul că cei de la Ubisoft au dorit să păstreze ecranul cât mai curat pentru a da impresia unui episod, dar costul pentru asta este că va trebui constant să deschizi harta pentru a vedea unde este următorul punct în care trebuie să ajungi sau pentru a vedea în care dintre toate casele care arată aproape identic este următoarea misiune. Pe lângă faptul că trebuie să o scoți de fiecare dată când vrei să afli unde ești, harta este și destul de mică ceea ce face jocul să fie aproape imposibil de jucat de pe o canapea.

Desigur, este un RPG, principala interacțiune pe care o vei avea cu personajele este combat-ul. Sistem este destul de simplu, el se bazează pe bezi, asemănător cu cel din Plants vs Zombies, dar nici pe dificultatea maximă bătăliile nu sunt o provocare, eu personal nu a trebuit să repet pre multe lupte pentru că pierdeam.

Stilul grafic este același cu cel folosit de Trey Parker și Matt Stone în realizarea serialului, Sunetul este și el foarte bun. Cele două elemente împreună formează atmosfera specifică care a adus atât succes acestei serii.

South Park: The Fracturated but Whole este unul dintre cele mai importante titluri care s-au lansat anul acesta și pe mine chiar m-a impresionat. Jocul este foarte bine făcut cu un umor care nu este pentru toată lumea, dar care este de foarte bună calitate. Jocul nu excelează la gameplay, dar cu siguranță are una dintre cele mai haioase povești de pe piață, în acest moment. În cele peste 20 de ore de joc, nu m-am simțit niciodată plictisit. Eu îl recomand și sper să mai văd jocuri în universul South Park.

Poza de profil pentru Patrick