Spellsworn - Review
  • Solo și Co-Op
Contra
  • Gameplay
  • Arene mici
6.7Scor
0.0

Dacă sunteți un fan al jocurilor MOBA precum League of Legends sau Dota, este posibil să aveți un nou titlu pe care să-l adăugați în colecția dvs. Dacă, ca și mine, sunteți complet noi la gen, puteți încerca Spellsworn.

Un nou joc de la studioul indie suedez Frogsong, Spellsworn se bazează puternic pe un mod Warcraft 3 numit Warlocks. Premisa este simplă: învinge pe toți ceilalți pentru a-ți dovedi puterea. Există cinci runde pentru a deveni câștigător, cu rundă de cumpărături între pentru a vă îmbunătăți personajul cu noi vrăji pentru a vă ajuta în efortul dumneavoastră. Combaterea are loc într-una din cele trei arene în continuă schimbare, fiecare diferită de cea anterioară. Vrăjile pe care le puteți folosi sunt împărțite în cinci categorii diferite: ofensiv, defensiv, zonă, utilitate și călătorie. Puteți să vă concentrați asupra unei singure categorii sau să vă împrăștiați punctele între ele pentru a obține cel mai bun atac. În plus față de vrăji, puteți să vă actualizați și personajul cu arme și piei noi, pentru a vă maximiza puterea și a arăta bine în timp ce vă luptați.

Când am pornit pentru prima dată Spellsworn, nu știam la ce să mă aștept. Jocul nu face prea multe lucruri pentru a vă pregăti pentru luptă, astfel încât primele două meciuri vor fi dure, chiar și pentru jucătorii experimentați MOBA. Dar, odată ce vă obișnuiți cu jocul, ritmul rapid și controalele devin ușoare. Evadarea manevrabilă este o abilitate pe care trebuie să o înveți cât mai curând posibil pentru a evita vrăji și pentru a vă asigura că vrăjiile dvs lovesc ținta. Aveți nevoie de puțină cunoaștere a vrăjilor pe care le folosiți, inclusiv viteza lor, perioada de timp. S-ar putea să pară dificil, dar este destul de simplu după câteva lupte.

Personalizarea, atât în meciurile individuale cât și în joc, este surprinzătoare, dat fiind faptul că Spellsworn este primul titlu al studioului Frogsong Studios. Cu mai mult de 28 de vrăji de ales, aveți la dispoziție o mulțime de opțiuni pentru a vă personaliza personajul în stilul dvs. personal de joc până la runda finală a fiecărui meci. Cele cinci categorii de vrăji vă oferă posibilitatea de a se amesteca și a se potrivi după cum doriți. Piei și armele obținute de-a lungul timpului dau personajului tău un aspect frumos, mai ales că modelele de pornire sunt oase goale.

Dar, în timp ce controalele sunt ușor de învățat după câteva meciuri, acestea sunt extrem de greu de stăpânit. Spellsworn este în proporție de 100% bazată pe abilitatea dvs. de jucător și veți pierde multe meciuri atunci când începeți prima dată. Sau cel puțin  eu am făcut-o, ca novice MOBA. Pentru jucătorii care au mai multă experiență în genul MOBA ar putea fi puțin mai bine. Având în vedere că acest joc a fost timp îndelungat pe Steam, există cu siguranță jucători care deja și-au stăpânit abilitățile și vor distruge absolut pe cineva care joacă pentru prima dată. Și nu pentru că au statistici sau unelte mai bune, ci pentru că sunt deja familiarizați cu mecanica, vrăjile, arenele etc.

În timp ce acest lucru conduce la un teren de joc egal, cel puțin în ceea ce privește statisticile, poate fi frustrant pentru jucătorii noi de la început. Nu pare să existe vreo înțelegere în acest moment, dar jocul este destul de nou și poate fi introdus mai târziu. Cu toate acestea, dacă joci primul tău meci și te oprești pe cineva care are 100 de ore conectate la joc, vor apărea câteva momente în care vrei să renunți. Spellsworn este un joc pe care trebuie să-l țineți să vă dezvoltați abilitățile și să vă perfecționați strategia pentru a deveni un jucător bun.

Perseverența este o mare parte din Spellsworn, și nu pot decât să cred că este pentru alte jocuri MOBA, de asemenea. Dacă ai răbdarea de a pierde meci după meci până când în cele din urmă ieși căștigător, victoria este oh atât de dulce. Dacă sunteți în căutarea unui joc pe care să-l primiți și să vă bucurați de succes mai devreme, este posibil să nu fie ceea ce căutați. Cu toate acestea, pentru că este liber să joci pe Steam, merită încercat chiar și de cei care nu au experiență în genul MOBA. Doar te pregătești pentru un drum lung spre acea primă victorie.

Aveți mai jos un video cu gameplay-ul nostru.