Splatoon 2 review
Poveste8.5
Sunet8.1
8.3Overall Score
10.0

Splatoon 2 este un third-person shooter bazat pe echipe dezvoltat și publicat de Nintendo, pentru Ninetndo Switch. El este succesorul lui Spatoon, lansat în 2015 pe Wii U, încluzând o campanie sinlge-player cu poveste, el are și un mod online multiplayer în care două echipe de 4 jucători care se vor lupta pentru a învinge. Jocul a fost anunțat în ianuarie 2017 și a fost lansat în întreaga lume, pe data de 21 iulie 2017.

Acțiunea din Splatoon 2 este plasată la doi ani după ce ultimul Splatfest, din primul joc, se termină. După ce Marie își învinge verișoara, cele două, deși par inseparabile, încep să petreacă tot mai mult separate din cauza carierelor lor solo, iar Marie începe să își facă griji și crede că rezultatul de la Splatfest a afetat-o foarte tare pe Callie. Marie decinde să se întoarcă în Inkopolis pentru a-și vedea părinții, după ce se întoarce acasă ea observă că verișoara ei, Callie, lipsește și se sperie crezând că maleficii Octarians sunt implicați. Ea este nevoită să își ia rolul de Agent 2 în Squidbeak Splatoon. Marie împreună cu expertul în armament Sheldon sau Agent 4 pleacă într-o aventură cu speranța de a găsi-o pe Callie nevătămată.

Poveste este destul de interesantă cu câteva răsturnări de situație care cu siguranță te vor lua prin surprindere.În cea mai mare parte a timpulu vei fi atras să vezi ce urmează să se întâmple și va fi destul de greu să lași consola din mână.

Ca în predecesorul său, în Splatonn 2 vei folosi aremele foarte colorate pentru a stropi inamicii și podeaua cu scopul de a o colora în nuanța echipei tale și pentru a ocupa cât mai mult teritoriu, creeând un diferit traseu în fiecare meci formând tot felul de modele diferite. Controlul teritoriului este mai mult decât un mod de a menține socrul, pe culoarea ta, personajul pe care îl vei controla va fi mult mai mobil, ceea ce îți permite să îți creezi diferite straegii pentru a ajunge mai rapid în diferite zone, sau pnetru a încetini adversarul. Cheia pentru a câștiga pe toate hărțile simetrice care se află mereu în rotație, este să cunoști terenul, să îți administrezi cerneala cu atenție și să încerci să deduci planurile adversarilor.

Între armele originale, cele adăugate în update-uri și cele noi introduse în Splatoon 2, vei avea de unde alege o armă pe gustul tău, bineînțeles că fiecare armă are o anumită întrebuințare, de exemplu, Inkbrush, o armă rapidă și furioasă care va acoperi cu vopsea podeaua, cât ai clipi sau o armă puțin mai diferită, Slosher aceasta va arunca o galeată de vopsea, foarte puternică pentru apropiere, cu un fire-rate destul de mic. Una dintre preferatele mele, Dualies, o pereche de două pistoale cu un fire-rate extrem de echilbrat, partea cea mai interesantă în ceea ce le privește este faptul că ele îți vor permite să te miști mult mai rapid decât celelalte arme.

La fel ca primul joc al seriei, continoarea este foarte distractivă cu un gameplay plăcut relaxant. Poate pe alocuri ar mai trebui lucrat la unele elemente care folosite de cine trebuie, pot deveni puțin cam overpowerd. În legătură cu controlul nu mă prea pot plânge, personajele răspund la comenzi la momentul potrivit. Jocul stă foarte bine și la capitolul performanțe, eu personal nu am simțit ca Switch-ul să aibe probleme la rularea jocului, FPS-ul fiind constant.

La capitolul grafică, jocul stă foarte bine, cu un stil unic specific desenelor animat și culori foarte vibrante și deschise. Sunetele și muzica sunt și ele haioase, nu prea am ce să spun de rău îl legătură cu acest capitol. Împreuna, cele două, grafica și sunetul reușeșc să transmită o atmosferă care te va face să te relaxezi și cu siguranță va trezi copilul din tine.

Eu consider că pentru cei 59.99$, Nintendo reușește să livreze un produs de calitate care te va face să te simți bine indiferent de vârstă. Eu am petrecut destul de mult timp în el și mi-am format o părere foarte bună despre el.