Stick Fight: The Game Review
Grafică & Sunet8.5
Raport calitate/preț9
8.5Overall Score
9.0

Stick Fight: The Game este un nou joc multiplayer indie de acțiune cu lupte între clasicii oameni din bețe, dezvoltat de către Landfall West. Jocul a fost creat pentru meciuri online sau local multiplayer și nu are un mod single-player.

Stick Fight: The Game e un joc făcut de echipa de dezvoltatori de la Landfall West în timpul limber, atunci când nu lucrează la Totally Accurate Battle Simulator, așa că acesta nu este foarte complex. Asta nu înseamnă că jocul nu este nici distractiv.

Meciurile pot fi de până la patru jucători care luptă împotriva celuilalt. În fiecare rundă, obiectivul este să rămâi ultimul în viață cu orice preț, nefiind un timp de respawn odată ce ai murit într-o rundă. Ca să faci asta, îți poți ucide oponenții lovind cu pumnii sau cu ajutorul armelor care cad întâmplător din cer în timpul rundelor. Ai la dispoziție arme obișnuite ca shotgunul sau pușca cu lunetă, dar sunt și câteva mai interesante cum ar fi aruncătorul de șerpi. Armele sunt multe, dar după mai mult timp petrecut cu jocul, acestea au devenit cam neinteresante și speram că va apărea una nouă pe care nu am mai folosit-o. Pe lângă acestea, aș fi preferat să văd câteva săbii sau pumnale, deoarece acestea nu pot rămâne fără gloanțe atunci când ai nevoie cel mai mult.

Meciurile continuă la nesfârșit, iar învingătorul rundei precedente va purta întotdeauna o coroană aurie pe cap în runda care urmează. Având în vedere că meciurile nu au sfârșit, consider că ar fi fost utilă o tabelă de scor ca să facă jocul puțin mai competitiv, în loc de casual.

Momentan sunt prezente 80 de hărți care sunt selectate aleatoriu pe măsură ce continuă meciul. Multe dintre acestea sunt destul de simple, dar există și unele dinamice care au platforme ce se rotesc, lasere mișcătoare sau mingi cu țepi. Hărțile de acum sunt foarte bune și variate, dar mi-ar fi plăcut dacă ar fi fost incluse mai multe asemănătoare cu cele făcute din gheață și cutii, deoarece acelea sunt mai diferite și previn jocul din a deveni repetitiv.

În timpul în care am jucat am întâlnit destul de multe buguri cu omuleți care pluteau sau care intrau și se blocau în obiecte. Nemulțumirea mea a fost că în anumite nivele cu explozii sau distrugeri masive ale hărții, a fost greu să îmi țin privirea pe omulețul meu și muream pentru că săream des în gol.

Per total, gameplayul este simplu de învățat și puțin mai amuzant dacă este jucat cu un grup de prieteni. Stick Fight: The Game a fost lansat recent, așa că sper ca dezvoltatorii să introducă mai multe hărți și în special arme și poate un mod single-player contra AI care să lase jucătorii să exerseze și să exploreze hărțile înainte de a intra în multiplayer. Pe lângă cele menționate anterior, cred că i-ar prinde bine jocului dacă ar exista un workshop care să permită jucătorilor să editeze hărțile pentru a le hosta în propriile meciuri.

GRAFICĂ ȘI SUNET

Stick Fight: The Game are un aspect simplist ce îl face să arate bine și să permită jucătorului să se concentreze pe luptă în același timp. Sunetul nu ține de dorit, muzica fiind potrivită pentru așa un timp de gameplay cu ritm rapid. Aș fi preferat să fie mai multe sunete pentru loviturile cu pumnii, pentru că asta este ceea ce se aude în majoritatea timpului și ajunge să fie puțin agasant când auzi aceleași efecte de sunet la nesfârșit.

Pentru acei 5 euro ceruți pe Steam, Stick Fight: The Game oferă un gameplay perfect pentru o seară de gaming multiplayer între prieteni.

Poza de profil pentru Ducky_