Strafe review
Gameplay6.5
sunet5.5
6SCOR
0.0

Strafe este un first-person shotter foarte sângeros creat de Pixel Titans și lansat pe data de 9 mai 2017.

Strafe este un first-person shooter care împnge limitele fotorealismului generat pe computer la un alt nivel într-o lume Sf plină de acțiune. Nivelele jocului sunt generate automat la întâmplare, dar de fiecare dată vor fi pline cu monștrii violenți. Camerele, inamicii, armele și abilitățile speciale se vor afla într-un alt loc de fiecare dată când vei începe un nou meci.

Eu am petrecut destul timp în joc pentru a-mi face o impresie. La început când am deschis jocul nu credeam că va fi pe placul meu, dar m-am gândit că ar fi bine să îl încerc măcar și îmi pare bine că i-am oferit o șansă. Faptul că de fiecare dată vei juca pe o altă hartă m-a făcut să nu mă plictisesc deloc și chiar m-am simțit bine în timpul jocului. Scopul tău este să supraviețuiești cât mai mult, să faci un scor cât mai mare și să ajungi la nivelul maxim. Personajul principal se mișcă foarte repede ceea ce face jocul să fie foarte antrenant. Viteza mare combinată cu uciderea monștrilor face din Strafe un joc foarte satisfăcător.

Gameplay-ul este foarte asemănător cu cel al jocurilor de tip Arcade deoarece de fiecare dată după ce mori vrei să îți întreci fostul record și de fiecare dată ești mai motivat. Chiar dacă mi-a plăcut jocul nu pot să trec peste problemele lui. Prima problemă ar apărea atunci când mergi spre poarta care te duce la următorul nivel. Acolo există o problemă legată de FPS-ul care scate foarte mult doar pentru o perioadă relativ scurtă, dar această prblemă se repetă de fiecare dată când ajungi acolo, deci nu putem spune că este vorba de ceva trecător. O altă problemă pe care am descoperit-o este legată de hitbox-ul personajului pe care îl controlezi. De multe ori am murit din cauză că puteam fi lovit de ghearele monștrilor chiar dacă mâna lor era destul de departe de mine. În joc există o grupă de monștrii de culoare gri, ceea ce este ok, dar problema este că majoritatea pereților de pe mapă sunt gri, iar monștrii se camuflează foarte bine și sunt destul de greu de văzut de la distanțe mai mari.

Grafica este foarte asemănătoare cu cea a FPS-urilor apărute între 1990 și 2003, doar că în acest caz exista mai multe detalii care dau impresia unui spațiu 3D mult mai detaliat. Sunetul este și el foarte asemănător cu cel al jocurilor mai vechi și muzica chiar a reușit să îmi trezească unele amintiri.

Strafe este un joc perfect pentru combaterea plictiselii. Eu consider jocul foarte bine lucrat și cred că va avea succes printre cei cărora chiar le-au plăcut FPS-urile vechi. O mică problemă este prețul cam piperat pentru ceea ce oferă jocul($19.99 pe Steam).

Poza de profil pentru Patrick