Switch - or die trying Review
  • Grafică drăguță
  • Ocupă puțin pe HDD
Așa nu!
  • Poate dificultatea jocului ar trebui să fie mai scăzută
8.5Scor
0.0

“Switch or die trying” este un joc 2D de tip puzzle produs și distribuit de Threye Interactive și începând de astăzi poate fi jucat pe Steam (putea fi cumpărat înainte, dar de azi se poate juca) la prețul de 7.99 euro.

În joc aveți litera I din alfabet și trebuie să porniți într-o aventură pentru a-i regăsi prietenii pierduți. Într-o lume a literelor, I este singur, dintr-o dată. Unde au plecat toți prietenii lui? A fost pentru că devenise prea egoist? Era doar… I, doar… el? Vino alături de el pentru a pleca într-o călătorie, o aventură din diferite lumi încărcată de capcane și puzzle-uri. Ajută-l să-și găsească și să-și recâștige prietenii.

Dispunând de peste 70 de nivele provocatoare care se întind peste cinci lumi, “Switch or die trying” este un joc 2D cu o narațiune emoționantă care îmbină mecanica de platformă clasică și adaugă un mod de schimb între 2 caractere. Într-un ritm dificil, atractiv dar și distractiv, “Switch or die trying” va ține palmele jucătorilor transpirate și degetele obosite.

În “Switch or die trying”, jucătorii schimbă caracterul pentru a trece peste capcane și obstacole, trebuie să fugă prin situații istovitoare și își testează reflexele prin interacțiunea cu mediul înconjurător. Ca urmare a cunoscutei platforme mecanice 2D ce conține sărituri, sărituri e pereți și împușcături, “Switch or die trying” introduce un mod nou de a schimba caracterele ce nu afectează dar oferă și un salt dublu, ceea ce duce la situații dificile și alegeri interesante ce trebuie făcute foarte rapid. Jocul este realizat într-un stil 2D minimalist, ce este îmbogățit printr-o coloană sonoră ce îndeamnă spre un sentiment de emoție și de distracție pe parcursul nivelurilor captivante.

Jocul arată deosebit de bine și “curat”. Grafica este foarte simplă dar acest lucru nu deranjează deloc, ba din contră, ajută jucătorul să se concentreze pe ce are de făcut. Stilul minimalist pentru platforma 2D este foarte bine realizat și captivant. Așa cum puteți vedea în imagini, nivelurile sunt foarte, foarte bine ilustrate, fundalul fiind unul colorat și interesant, dar în același moment fiind și foarte simplu.

Coloana sonoră este foarte vie, antrenantă și îndeamnă jucătorul din fața monitorului să termine nivel după nivel. Totodată, și sunetele caracterului sunt drăguțe și m-au amuzat când le-am auzit.

Jocul “Switch or die trying” este foarte dificil și aveți nevoie de multă răbdare pentru a-l termina. Totuși, mecanica este una inovatoare și mi-a plăcut foarte mult. Grafica este unul din punctele forte, în combinație cu gameplay-ul înțelegându-se de minune. Încă un aspect de care trebuie să țin cont este faptul că jocul poate rula și pe calculatoare mai puțin performante, ocupând mai puțin de 300mb. Vi-l recomand cu mare căldură și vă urez succes în a completa puzzle-urile din fiecare nivel.

Mai jos aveți un filmuleț de prezentare al jocului și în scurt tip revenim cu un gameplay realizat de noi.

Poza de profil pentru St4rL1gH7